Kan niet wachten totdat onze dochter er is! Nog 45 dagen tot de uitgerekende datum.. Zaterdag en zondag aan de ctg gehangen ivm minder leven voelen, gelukkig uiteindelijk niks aan de hand. Ze lag vanaf 25 wk ingedaald (de positie dan) en nu ligt ze volledig dwars! Draakje toch ook haha. Vanaf woensdag begonnen met antistollingsspuiten, was ik zooo bang voor want heb echt angst voor naalden. Eerste keer prikken duurde 2,5 uur want wilde het zelf doen haha, vandaag lukte het direct, Hern is steeds minder eng. Vandaag verast met een superleuke babyshower, vrolijkte wel echt op😃
Wat leuk een babyshower drlb! Ik schijt m alvoor de hb prik. Das gwn een vingerprikje maar vind k dus enger dan bloedprikken. Ben benieuwd of ze ermorgen over begint. Ik ben echt zo verkouden. Alweer! Was net vd neusverkoudheid af. Nu vette keelpijn. Joy..
Even mijn blijdschap delen ik heb zo goed als goedkeuring voor gehele narcose zo blij geeft zoveel rust
Nou idd maar je beslist ook altijd nog over je eigen lichaam dat scheelt ook ik heb nu in iedergeval meer rust
Pff mag k ff uithuilen. Wat een piepnacht. Oudste heeft oorontsteking gehad. Bleef vannscht miepen dat t weer/nog zeer doet. Zelf 1000 scheermesjes in mn keel. Vannacht hooguut 2.5 uur geslapen en nu knallende koppijn. Heb einde vd ochtend controle bij vk en deze situatie gaat mn bloeddruk natuurlijk geen goed doen. Ik ben verrot maar in slaap komen lukt al niet meer sinds 4.15 :'(
Ai dreamer, vreselijk zeg! Hopelijk voelen jullie je snel beter.. Dikke knuff!! Hopelijk heb je nog iets kunnen slapen! Beterschap voor jullie
Oh dreamer wat vreselijk inderdaad! Vandaag maar even niksen, hopelijk heb je daar de tijd voor. Beterschap voor jullie allebei. Fijn Chantallcindy! Geeft vast een goed gevoel . Fijn drlb, zo'n eigenwijsje . Gaan ze straks een versie proberen? Leuk een babyshowe! Hier vanacht sinds weken eens goddelijk geslapen. Alleen een paar keer wezen plassen maar ik voel me nu al beter hihi.
Oh jeetje dreamer hopelijk heb je jog even kunnen slapen. Succes bij de vk Hier vanmiddag laatste afspraak diabetes verpleegkundige hoe het zit met spuiten tijdens de bevalling enzo daarna afspraken verder via mail alleen nog gaat ineens zo snel
Succes chantallcindy! Spannend he die laatste afspraken!! Moet je tussendoor ook bellen met de diabetes verpleegkundige om waardes door te geven of niet?(tot aan de bevalling)
hoi meiden, ik dacht gisteren avond even dat het was begonnen met een vreselijke pijn in mijn rug uren lang en een drukke baby. ik kon niet meer staan zitten of liggen. Omdat kleintje nog niet is ingedaald moet ik na gebroken vliezen gaan liggen. De vorige keer heb ik het niet gemerkt dus ik besloot maar om op bed te gaan liggen en proberen te slapen. Uiteindelijk in slaap gevallen en heeft het niet doorgezet. Baby is vandaag weer erg druk. Mijn vriend zei vanochtend nog dat ie verbaasd was dat een vrouw zo hard kon snurken.....oops . Mijn neus zit ook helemaal dicht en mag nu geen neusspray meer gebruiken, heb een week gebruikt op advies van vk, helaas is het nog niet over. Vandaag maar weer afwachten. Mijn zoonje kijkt nu veel tv omdat ik nog maar heel weinig kan. Gisteren heb ik hem voor het eerst naar school gebracht op de fiets, dit is zo'n beetje het enige wat ik nog kan en ik was bek af na 10 min fietsen....Gelukkig vond hij de 'wenochtend' erg leuk en kijt hij uit naar donderdag wanneer hij een hele dag mag meedraaien. Zo trots op mijn mannetje! Ik vond het spannender dan hem....De vraag is tot wanneer ik hem kan wegbrengen, het wordt nu wel erg spannend met de datum in zicht. Lieve dames, ik wil jullie ook veel succes wensen met de laatste loodjes, deze zijn echt zwaar en worden vaak onderschat! Laat je verwennen en geniet van de laatste fase!
vlindertjuh dankje hier gaat dat via mail elke maandag en vrijdag even doorgeven. Idd wel raar zo die laatste afspraken. Ben ook vooral benieuwd hoe het zit vorige x was het zodra je vliezen breken geen insuline meer gebruiken maar aangezien ik nu een keizersnee krijg .
chantallcindy oh dan is het nu helemaal fijn aangezien je straks weet hoelaat je je moet melden.. wat zul je ernaar uitkijken om te stoppen met spuiten en weer "alles" te mogen eten!! Ik mag stoppen met de tabletten zodra ik niet meer eet (als de bevalling echt begint).. rogne wat een teleurstelling dat het niet heeft doorgezet!! Knap dat je nog kunt fietsen!! Ik kan al een paar weken niet meer op de fiets, erg vervelend met een buik in de weg.. Oh leuk en spannend die eerste dagen school.. mama zal het wel minder leuk vinden?
Die slapeloze nachten beginnen hier ook zijn tol te eisen hoor. Vanmorgen werd ik door mijn man wakker gemaakt, omdat ik in mijn slaap lag te huilen. Stom genoeg omdat ik droomde dat er iets mis ging bij het betalen van het geweldige bedrag van 7,50 bij de Xenos... Daarna kon ik wel weer even slapen gelukkig. Vanochtend gelukkig weer wat nesteldrang, heb toch nog even de badkamer kunnen poetsen, de slaapkamers gedweild en de keukenkastjes gepoetst. Nu even lekker ontspannen op de bank, ben toch wel weer moe. Gisteren had ik voor het eerst in 3 weken weer controle bij de verloskundige. Daarvoor ben ik 3 weken elke keer naar het ziekenhuis geweest in verband met de versie en (na)controles. Was blij weer een bekend gezicht te zien! Gisteravond zijn we bij het gastouderbureau geweest om al vast de opvang voor onze kleine meid straks te bespreken. Vind het nu al moeilijk voor te stellen dat ik haar dan weg moet brengen... @Rogne, wat jammer dat het niet heeft doorgezet! Mijn kindje is ook niet ingedaald dus ik moet inderdaad ook gaan liggen als de vliezen zouden breken. Fijn dat je zoontje het leuk vond op school!
@rogne oh wat balen zeg @vlindertjuh ja wel handig dat ik weet wanneer hoor ik over 3,5 week ben benieuwd ik ga wel proberen dieet nog wel at aan te houden wil heel graag nog 20-30 kilo kwijt na de bevalling @averna oh bah vervelend zo slecht slapen. Oh ja dat lijkt me ook moeilijk je kindje weg moeten brengen. Ik hoef dat gelukkig niet omda rmijn moeder vaste oppas is en ik ga maar 2/3 dagen werken.
Sorry meiden, hier even een heeeel enorm ego berichtje van mij.. Heb een hele hectische dag vandaag! Maar zal later nog even uitgebreid op jullie reageren. Zojuist de laatste controle gehad bij de verloskundige, vanaf week 36 naar het ziekenhuis. Nu kreeg ik een stagiaire, ze ging voelen hoe de baby lag, maar zei verder niks. Ik vroeg wel of de baby met het hoofdje beneden lag en dat was zo. Okee helemaal fijn! Nu heb ik de papieren voor het ziekenhuis meegekregen. Bij zoontje had ik nog een zwangerschapskaart waarop ik zelf alle info kon inzien, nu gaat dat allemaal digitaal. Ik was dus erg benieuwd wat er in het dossier staat.. Nu staat er het volgende bij Ind.: met 32 weken bbbi, nu met 34 weken bibi. Wat zou betekenen.. dat ze is ingedaald maar nog niet vast ligt?? Echt stom, heb het niet gevraagd.. Heb dus ook totaal niks gemerkt van dat indalen!
Bibi betekent beweeglijk in bekkeningang en bbbi betekent beweeglijk boven bekkeningang. Zodra er vibi staat is je kindje volledig ingedaald, vast in bekkeningang. Edit; waarom moet je naar het ziekenhuis vanaf nu?