Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Demino, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Hier voelen ze ook alleen. Kindje wordt gemiddeld geschat. Net extra controle gehad ivm bloeddruk en die was goed gelukkig. Urine check op eiwitten hoefde ook niet.
    Kindje ligt weer in stuit. Volgens mij draait ze bijna nog elke dag. Hoofdje duwt nu lekker in mijn ribben, au! ;)

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Mijn oudste was trouwens 3020 met 41 wk, de 2e 3380 met 40+1.

3. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Hoe is het met afscheiding van jullie?
    Ik merk dat het steeds meer wordt. Vanmiddag had ik zelfs het idee van dit kon wel eens een klein stukje slijmprop zijn. Maar verwacht ik toch niet (slijmprop van dochter was wel anders).

4. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Pandabeertje: ik heb echt heel veel afscheiding, ik wissel sowieso twee keer per dag van onderbroek want vind het vies en kan heel slecht tegen inleg kruisjes nu.

Bij Ivy verloor ik twee keer mijn slijmprop, eerst met 34 weken en toen begonnen de weeen maar stopte bij 2cm ontsluiting en de tweede keer met 37+5 en toen is ze uiteindelijk ook geboren.

5. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ik verloor bij mn dochter met 39+6 de slijmprop en met 40+2 begonnen de weeën. Maar dat was (sorry detail) echt een doorzichtige grijs achtig prop wat ik me kan herinneren van 3 jaar terug. Nu nog niet.

Het wil toch niet zeggen dat als je hem bij de eerste bent verloren, je dat bij de 2de ook perse moet? Ik weet dat je hem sowieso verliest, maar je merkt t niet altijd natuurlijk.
    Ik heb zo'n gek gevoel dat ik dat nu weer moet verliezen omdat dat bij haar ook zo was en toen een paar dagen later de weeen begonnen. (M'n zus heeft hem nooit gezien).

6. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    O nee hier was het toen echt letterlijk een prop slijm met bloederige slierten erin, heel goor!
    Volgens mij hoef je hem niet perse te verliezen hoor, maar weet het niet zeker.
    Ik zit inderdaad ook op die prop te wachten omdat dat bij Ivy ook zo was, je koppelt toch bepaalde signalen nu door naar een tweede keer, terwijl dat dat helemaal niet zo hoeft te gaan.
    Mijn vliezen zijn gebroken door de vk in het ziekenhuis en ik zou het nu dus echt super raar vinden als ze vanzelf zouden breken, zou overigens niet weten wat ik dan moet doen en totaal paniek krijgen volgens mij haha

7. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Ik heb bij mijn vorige zwangerschappen ook nooit de slijmprop gezien.
    Ik heb nu ook veel last van afscheiding. Gebruik inlegkruisjes van AH, maar vind inderdaad dat plastic laagje niet fijn.
    Was er hier niet iemand die iets van Tena gebruikte dat niet dat plastic laagje had??
    Aan het einde van mijn vorige zwangerschap schimmelinfectie gehad en dat wil ik liever niet nog een keer.

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Rylie Heb je de dag nog overleefd met drukke L? Wij doen ook geen geboortebedankjes, ken dat inderdaad ook niet uit m'n omgeving.

Pinkblossom Geen flauw idee of Hema naar t buitenland bezorgd. Maar we hebben een geuze Hema hier. Meeste dingen laat ik trouwens bij m'n ouders bezorgen en dan neem ik het mee aa ik daar ben of sturen ze een groot pakket op.
    Heb vandaag een massage geboekt voor volgende week!

Wij hebben vandaag de groeiecho gehad en ben helemaal verliefd. Alles zag er prima uit, hartje klopte mooi en kindje groeit goed gemiddeld.

9. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ik lees wel mee hoor meiden maar kan t zo slecht bijhouden🙈🙈

Irritant he die afscheiding ik heb het ook zo erg... echt goor. Ik gebruik zelf de inlegkruisjes van het merk Yoni. Die zijn biologisch dus geen plastic...

Echt spannend voor de meesten van jullie die nog maar een paar weken moeten.... voor mijn gevoel duurt t nog eeuwen😅

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Bij de miskramen wel een slijmpropje verloren. Bij L een gedeelte.
    Nu verlies ik ook hele kleine stukjes. Nagevragen. En gyn zei dat het idd van de slijmprop was.
    Hoef helemaal niks te betekenen. Beeb kan nog blijven zitten.

Ze is nu ook zo druk. 😱 Hebben jullie dat ook? Heel de dag rustig en dan in 1x helemaal los gaan.

11. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Hier is de kleine ook erg druk. Veel meer dan de vorige zwangerschappen..hoop niet dat dat een voorteken is haha.

12. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Boommm. Toen mijn vriend thuis kwam heeft hij het overgenomen. Pff ben kapot. Alsof iemand met een hamer op mijn hoofd staat te slaan. Ga ook optijd naar bed.

Ohhh wat mooi die echo. 😍😍😍😍

13. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    #4393 PandaBeertje, 5 apr 2017
    Laatst bewerkt: 5 apr 2017
    Mijne zijn toen ook door de verloskundige gebroken!
    Net uit bad.. wel 1,5 uur ingezeten. Even plassen en nu wel echt 2x met afvegen heel veel afscheiding. Geen prop, maar of t een deel is? T was wel echt heel veel. Nog niet zoveel gezien. Ook t idee alsof t nog lekt in m'n broek. Sorry voor details.

Maar niet vanuit gaan dat t dat is.

14. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Spannend pandabeer! Hoop dat jij de volgende gaat zijn binnen aanzienbare tijd!

Boom: wauw die echo! Zo mooi😍
    Zie je je ouders regelmatig?

15. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Dit is mn nieuwe aanwinst trouwens, wordt altijd zo blij van kleding kopen voor de kinderen haha, tot grote irritatie van mn man

16. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Ivy is trouwens helemaal in dr nopjes met haar speelhuisje, zo lief

17. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ik hoop het ook, maar ik ga er niet vanuit.
    Het duurt iig niet héél lang meer!

18. kikibaby1988

kikibaby1988 Actief lid

28 sep 2016
    348
    25
    28
    sahm
    Brugge
    Amai wat had ik kramp in mn benen zeg vandaag
    Waggel maar wat rond

19. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Mooie echo boomm! En geniet van je massage binnenkort!

Pinkblossom, leuk! Ik vind kleding kopen voor de kleine ook heerlijk :D

Rylie, hopelijk kan je vannacht slapen!

Afscheiding: wisselt hier al de hele zwangerschap, ene dag mega veel , andere dag wat minder.

Hier verder lekker gezwommen. Was een intensieve les maar dat voelt nu wel fijn! En in het water is zo heerlijk , gewichtsloos!

20. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Eindelijk een goede nacht gehad, dat is lekker zeg!
    En vandaag precies 36 weken, aftellen!

Deel Deze Pagina