Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Demino, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Vreselijk!
    Als ik het dorp nu in ben, is t of lopend of met de fiets..en dan moet ik nog wel een aardig stukje..

Maar we zitten bijna bij de 4500 berichten. Bij de 5000 stopt het. Moeten we niet vast een nieuwe aanmaken?

Mijn harde buiken worden de laatste tijd, vooral vandaag echt minder prettig. Misschien dat t wat meer naar voorweeën gaat.. Ze zijn niet heel pijnlijke maar fijn is anders.

2. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Oh maar tegen de tijd dat we nog 50 berichten kunnen schrijven of zo is het mooi tijd voor een nieuw topic toch? Je kan er nog bijna 500 schrijven, dat is best veel.

Hier het idee dat de kleine toch nog gedraaid is. Gisteravond was het mega druk in mijn buik en mijn benauwdheid is ook weer terug.
    Dus met een beetje geluk zie ik dinsdag op de echo een hoofdligging en geen stuit ligging meer!

Hier zijn wij verder super blij want we hebben gisteravond ons hondje op mogen halen. Mica is haar naam en ze is 8 maandjes jong.
    Ze luistert al super goed en is mega lief. Zal later even een fotootje uploaden. Nu even van de kleine knuffelkont genieten hihi.

3. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Heb veel gelezen en weinig geschreven. Hier nu precies 39 weken en wat last van krampjes en misselijkheid.... zou het een teken zijn?

4. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Floeperd: oh wat leuk! Wat voor ras is het? Ben benieuwd naar de foto!

Pandabeertje: bij jou mag het nu wel gaan beginnen, dus hopelijk is dit hét teken dat het nu echt niet lang meer gaat duren.

Ik ben benieuwd naar de baby namen die jullie allemaal hebben, wil nu ook echt zo graag onze naam bekend gaan maken haha, kan niet wachten om hem te ontmoeten, eindelijk een beeld bij je kindje te kunnen hebben en ben vooral benieuwd hoe Ivy gaat reageren op de baby

5. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Spannend Annie82 ! :)

6. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Haha ben dus niet de enige die niet kan wachten om de naam bekent te maken!
    Al is het alleen al aan onze dochter die volgens mij inmiddels denkt dat ze "zusje" heet haha.
    En inderdaad, bij mij mag het gebeurden, zondag 39 weken. Ben benieuwen wanneer het gebeurd. Ga er vanuit dat het minimaal nog een week duurt.. korter is mooi meegenomen.. we zien het wel.
    Morgen ga ik voor de laatste keer naar "ouder en kind ochtend". Komen ouders bij elkaar voor een kopje koffie en de kindjes van 0 tot 4 jaar kunnen lekker samen spelen, om de week is dat. Vrijwillig en geheel gratis. M'n dochter vind dat erg leuk! Vorige week met 37 weken zei ik al, dit is de laatste keer want Red t niet nog een keer te komen omdat fietsen miet prettig is. Maar ik denk,mocht t vannacht niet gebeuren en II mij morhen redelijk voelen, dat ik wel even heen ga. Daarna kan het voorlopig niet ivm baby. Dus vind dat voor m'n dochter wel zo leuk.

7. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Pandabeertje.
    Wat leuk zeg! Is dat in een soort buurthuis ofzo?
    Leuk dat dat wordt georganiseerd. Hopelijk dan nu écht de laatste keer haha
    Tegen Ivy zeggen we wel al zijn naam maar ze snapt dr toch geen snars van, als we baby zeggen komt ze met dr pop aangelopen of ze komt mn T-shirt omhoog trekken en dan gaat ze me aaien.

8. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Een soort buurt organisatie. Weet niet precies hoe ik dat moet uitleggen. Maar het is nu sowieso de laatste keer, want volgende week is er niks en die week erna pas weer met 41 weken nou dsn ga ik sowieso niet t meer, mocht de bevalling dan nog niet gebeurd zijn. Haha.
    Maar wel erg leuk. En voor de mama's ook lekker even wat te kletsen! Onder de mensen.

9. kikibaby1988

kikibaby1988 Actief lid

28 sep 2016
    348
    25
    28
    sahm
    Brugge
    Mijn buikje vn 30 weken zie hihi
    Ronder dan de eerste zwangerschap alkesinds
    Dochter was 2kilo630 bij 38 weken geboren

Bijgevoegde bestanden:

10. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Even spammen dan :)

Ras is onherleidbaar bastaard. Maar wel met print van Duitse herder en de grootte van tot en met de knie. Wie t ras weet mag het zeggen haha.

Bekijk bijlage 530410

11. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Het lijkt erop dat de krampen veroorzaakt werden doordat de baby zich om de as heeft gedraaid!?!

12. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    @ Annie: fijn als ze dat doen... NOT!

13. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Jeetje mina, de baby is echt super druk! Wordt er vet misselijk van. Ze is om deze tijd, als ik op bed ga/en snachts, nooit zo druk. Meestal erg rustig. En nu jonge kan d'r gewoon niet van slapen... doet niks anders dan bewegen, misselijk... neit normaal hoe druk.. haha

14. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Herkenbaar dus pandabeertje maar misschien ook een draai om de as?

15. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    #4435 PandaBeertje, 7 apr 2017
    Laatst bewerkt: 7 apr 2017
    Nee kan niet. Ze ligt bij mij al erg vast. En t waren meer haar voeten en lichaam in m'n buik zeg maar.
    Naja en ik voel haar voeten nog altijd aan dezelfde kant.

Wordt nu wakker vanmorgen en ben wat misselijk en rommelende darmen. Baby weer erg druk, nooit zo.
    Hopelijk kan ik sttaks nog even slapen.

Btw voor t eerst dat ik er vannacht niet uit heb gehoeven om te plassen. (Nu nog niet perse).

16. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Edit:
    Volgens mij ben ik ook enorm afscheiding aan t lekker. Vorige keer dacht ik veel na t badderen, maar mijn inlegkruisje was drijf nat. En het lekt nu de hele tijd door, voel het gewoon, alsof ik in m'n broek plas (nee geen vruchtwater).
    Wil er niet te veel achter zoeken allemaal omdat ik dat al teveel doe, maar zal het toch wat aan het rommelen zijn?

17. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Hoeft niet. Heb ook een paar dagen veel afscheiding gehad en nu niks meer!

18. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Oké, dacht misschien vanwege al die andere dingen erbij. Maar we zullen het zien.

19. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Als de baby vast is ingedaald kan deze nog wel om zijn as draaien toch?
    deed mijn zoontje destijds wel volgens mij..

20. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Om de as kan de baby idd bkijven doen. Vast liggen betekent meer dat ze niet meer naar stuit zullen draaien omdat ze die kant niet meer opkunnen.
    Hier ook een balarina die rondjes draaien leuk vind. 😏

Afscheiding kan ook komen en gaan maar pandabeertje je lichaam kan ook bezig zijn met de voorbereidingen voor een bevalling. Je bent toch al bijna 39weken.
    Het blijft afwachten tot de eerste weeën gaan komen en dan hopen dat jet doorzet!!
    Nog even en je kan je kleintje knuffelen. 😁

Deel Deze Pagina