Pandabeertje, Gelukkig alles goed. Wishtobe. Mijn vriend zou dat serieus goed vinden. 😄 hahahaha wij mochten niet ivm de cerclage. Nu kan het nog ff. Lol hier. Ik doe savonds altijd stofzuigen/dweilen en alle plak handjes van de vank poetsen. En heb me toch weer een harde buik... benieuwd hoe lang deze aanhoud.
Floeperd gelukkig voel je je weer wat beter! Pandabeertje fijn dat voor nu alles goed is, hopelijk heb je nog genoeg vruchtwater! Rylie bah niks aan die harde buik, ik heb er gelukkig weinig ervaring mee. Jonge meiden hier, ik ben begin dit jaar 26 geworden..
@ PinkBlossom: prachtige foto's! @ PandaBeertje: gelukkig niks aan de hand. Vervelend als je ineens minder leven voelt. @ Rylie: stofzuigen is één van de meest belastende bezigheden. Misschien kan je dat beter overlaten aan je man 😉 Leeftijd: ik geloof dat ik hier de oudste ben, met 38 😱
Marrie. Ik weet het. Maar manlief is pas om 23.30 enn keer thuis. Heeft middagdienst. Dus ja. Moet wel schoon anders zit ik niet lekker op de bank. Doe alles op mijn gemakje.
O wat zou ik nu graag een bad willen hebben zeg.. Ik heb ineens zoveel harde buiken, pijn in mn liezen en pijn in me hele rug.. vreselijk! Kan wel huilen van de pijn en weet me geen houding aan te nemen momenteel! Hoop dat het heel snel voorbij is want ik weet echt even niet waar ik het zoeken moet, Auw ahw Auw
Zo vervelend die pijnen... ik heb al dagen voorweeën en rugpijn... en ik moet nog wel even😂. Hopelijk blijven ze nog even zitten maar huishouden enzo doe ik sinds afgelopen week niet meer (mag ook niet van m'n man die is super streng)
Mijn man heeft net het kraambed neer gezet. We hebben een heel makkelijk bed, en vanwege dat ik beneden moet bevallen omdat we boven geen ruimte hebben en het beneden ook niet heel comfortabel is met een bed in huis.. hadden we besloten ze neer te zetten zodra de weeën beginnen. Maar mijn man had zo'n gevoel dat ie t nu neer moest zetten. Achteraf gezien maar goed ook want wat een drama om dat ding op te maken weer met al dat plastic. En wie weet, als manlief weer de hele nacht licht te snurken, kan ik beneden slapen. Alhoewel het mij niet lekker lijkt te slapen op zo'n warm plastic bed. En ik zweet al elke nacht. Haha! Nouja, nou de klossen er alleen nog onder, maar dat kan dan nog wel.. staat het in ieder geval toch klaar! En zou het eventueel nog wel 2 weekjes zo kunnen aanhouden, mocht het nog zolang duren. Beter als vanaf week 36! Haha.
Wauw veel gekletst hier! Inmiddels is onze zoon bijna 2 weken....Het gaat zo snel!!! Las iets over het kraambed beneden ivm geen ruimte boven. Toevallig had de kraamzorg het hierover, dat je kraambed tegenwoordig beneden moet staan. Dit met oog op eventuele complicaties tijdens de thuisbevalling en dat je dan niet meer de trap af kunt. Klinkt wel logisch. Succes met de laatste loodjes dames!
Heeft mijn kraamzorg het niet over gehad. Dus hier niet verplicht. Zelfs van de verloskundige mag het gewoon boven. Bij mijn dochter ook boven bevallen en toen de ambulance kwam, zelf naar beneden gelopen (dat kan natuurlijk niet altijd). Fijn dat alles goed gaat met jullie!!! Tijd gaat inderdaad snel. Voor je het weet loopt hij!
Kraambed mag gewoon boven zwangels, gelukkig maar. Zouden beneden juist geen ruimte hebben om nog wat neer te zetten. Bed staat nu al ruim een week op bierkratten. Verschrikkelijk zo hoog. Ben nu al blij als het bed weer op normale hoogte mag. Maar goed, de gezondheid van verloskundige en kraamhulp is belangrijker dan dit tijdelijke ongemak. Zojuist mn man de stuipen op het lijf gejaagd. Werd half kostend wakker (altijd leuk, bah), en vloog echt uit bed richting badkamer. Man dacht dat ik uit bed was gevallen. Paniek in zijn stem van jewelste. Ach, het is ook een schatje. Pandabeer, hoop dat je lekker in je eigen bedje kunt slapen, zo een plastic ding klinkt niet erg comfortabel. Stuur je man lekker op de bank als die snurkt
Wishtobe: Wat schattig van je man! Naar dat kotsen! Helaas mijn man weer aan het snurken, maar ik heb geen zin om naar beneden te gaan. Ben ook een beetje raar op de maag. Ik lag net op m'n linker zij ook en kreeg hele tijd komend en gaan een beetje buikpijn, en wat kramp in m'n rug. Niet zo dat ik dacht het is begonnen maar ook wel weer van er is iets gaande. Inmiddels is het volgens mij weer afgenomen. Misschien moet ik straks wel naar het toilet voor een grote boodschap en is het dan weer helemaal over. Helaas kan ik totaal niet meer slapen, grrr... inmiddels 5 uur!!! Wie verzint zoiets. En dan denk je, de zwangerschap mag van mij alleen al over zijn voor een betere nachtrust, maar dan moet je je kleintje om de 3 uur wekken voor de fles haha. Mijn man heeft trouwens waarschijnlijk de week na de kraam hulp een week vakantie. Wel zo makkelijk voor mij, heb ik 2 weken hulp en kan ik die week ook nog smiddags even slapen, want dochter slaapt natuurlijk niet meer smiddags, dus heb dan gelijk 24 uur zorg. Wel een nadeel dat mijn man dan een groot deel kraam visite mist. Hoe doen/hebben jullie dit? Nou ik zal maar wéér eens naar het toilet! Welterusten j9f voor de slapende vrouwen..
Gezellig, nog iemand wakker. Vervelend he! Je zou toch een kussen op het hoofd van de ander plaatsen zodat je het gesnurk niet hoeft te horen, haha! Heb ook beetje last van buik en rug, precies zoals jij zegt, lijkt alsof er zich iets doet, maar niet het grote werk. Misschien wel een stukje voorwerk, scheelt ons straks weer Wel fijn dat je man na de kraamhulp nog een weekje vrjj heeft kunnen krijgen. Misschien kraamvisite in de eerste week vooral in de avond inplannen, of in ieder geval dan als hij thuis is? Lijkt mij voor hem ook wel leuk dat hij jullie kleine meid aan de wereld kan showen en trots kan zijn op zijn tweede kleine prinsesje. En anders wacht de kraamvisite maar een weekje tot je man thuis is
Het is inmiddels weer afgezakt. Ik denk dat het lichte voorweeën waren. Alhoewel ik nog steeds een druk gevoel in m'n onderrug heb, maar geen weeën gevoel. Het voelt een beetje alsof kan t elk moment gebeuren! Maar ik ga mij niet op dat gevoel focussen want sttaks duurt dit nog een week of langer zo. Of misschien als ik vandaag ontlasting heb gehad dat t weg trekt. En inderdaad ik kan mijn man wel wat aan doen doen nu!!!! En dan wordt hij nog chagrijnig ook dat ik hem steeds wakker maak.. argh!! En idd misschien rond een uur of 17 en 19 de kraam visite plannen. Voor degene die in iedergeval hem graag willen zien. Edit: Met vlagen komt het echt terug. Ik voel me er echt beroerd door. Ik omschrijf het maar een beetje alsof het voelt in mijn rug en buik of ik echt enorm ontlasting moet hebben, maar dat komt/lukt niet. Krijg er soort van kramp/zwaar gevoel door. Ene keer is het weg, soms komt het terug. Maar ik kan ze niet omschrijven als weeën, die voelen toch echt anders. Maar weer wel dat ik er beroerd van ben. Kan ook niet slapen, inmiddels half 7 en ben serieus al 2 uren wakker.. en daarvoor ook al duizend keer en ik sliep pas tegen half 1! Jeetje, wat een rot nacht. Nou moet ik zeggen, op mijn linker zij heb ik het meeste "last" hiervan.
Begint toch te rommelen pandabeertje. Hopelijk zet het snel door in echte weeën. Je moet zo ook naar het ziekenhuis toch? Hier ook een slechte nachtje nacht helaas Het is al,prachtig weer dus lekker genieten vandaag!
Klopt ik moet naar het ziekenhuis, maar alleen voor en echo controle op vruchtwater. Weet niet of t begint te rommelen, misschien wat voorweeën maar dat kan natuurlijk ook nog lang aanhouden.
Mijn bevalbed moest bij de 2e ook nog neergezet worden op de overloop. Met 37 wk toen even getest hoe snel mijn man dat kon. Uiteindelijk toen ik echt weeen had pas neergezet. Nu ga ik, als het goed is bevallen in de babykamer. Ook daar moet nog even wat goed gezet worden en zo dus dat Moet mijn man ook weer oefenen van mij