Thanks Logan, wat ik zelf dus inderdaad al dacht.. Misschien ligt ze volgende controle wel vibi maarja hoeft natuurlijk allemaal niks te zeggen.. Ik heb een medische indicatie vanwege mijn eerdere keizersnede en word daarom nu overgedragen
@ Appel, knap dat je tot zolang door kan werken! Natuurlijk zitten er ook voordelen aan voor straks na de bevalling maar ik ben wel blij dat ik dat niet hoef. Is natuurlijk ook voor iedereen verschillend. Ook ik herken de drukke en rustigere dagen. Soms komt er geen einde aan het getrappel en andere dagen zit ik zelf in mijn buik te porren (laatste week niet nodig) @ Vlindertjeh, ja is zeker een moeilijke situatie. Een ander zou ik al lang hebben laten vallen maar ja, het moet ook nog leuk blijven. Ben blij dat het er op zit haha. Spannend zeg je inleiding, ik sta er een beetje hetzelfde in alhoewel ik geen zs suiker heb. Hopelijk verloopt alles heel goed en mag je je mannetje bij je houden, dat wil toch iedereen? Dikke knuf! Lijkt me trouwens wel heerlijk dat je straks niet meer zo hoeft op te letten op je eten, dat lijkt me toch best een irritant dingetje zo iedere dag. @ Chantallcindy, dat is niet mis, 7x prikken voor een ruggenprik, bah! Snap dat je dan zoiets hebt van doe maar een algehele narcose. Ook ik wist niet dat je zo snel de prop al kon verliezen haha. @ Schorpioen, van harte gefeliciteerd!! Klinkt als een 'super' bevalling, in hoeverre dat kan natuurlijk Geniet er heerlijk van en hopelijk ben je zelf ook snel hersteld. @ xPoppetje, haha uitkijken naar indalingsweeën, ik moest er even om lachen. Snap een heel klein beetje wat je bedoeld denk ik, ik ben er wel benieuwd naar of het zo erg is. Tot nu toe hangt mijn buik wel iets lager maar 1 week geleden is er niks over indalen gezegd en ik heb ook nog niks geks gevoeld (op enorm veel harde buiken na dan) Tja, schoonfamilie *zucht. Ze zei nog werkelijk in het Russisch tegen vriend dat hij niks voor haar doet.. vriend zei het achteraf anders hadden we icm zwangerschapshormonen oorlog in de auto gehad denk ik (ze heeft geen rijbewijs e.d.). Dan had ik zo die aanhanger afgekoppeld en haar laten staan haha Wat inleiden betreft is dat idee nu ook wel geland. We zien wel hoe en wat. Blijf het spannend vinden maar ik weet nu toch nog niet alles en welke methode en dat wacht ik dan eerst maar even af. Wat betreft je zoontje, geen enkel idee. Maar misschien is daar ook absoluut geen verklaring voor te vinden, het zijn natuurlijk ook kinderen en kunnen net zoals jij en ik ook eens een offday hebben haha. Wel apart zeg, hopelijk kunnen genieten van alle aandacht van je zoontje haha En het schema wat je hebt meegekregen, ik heb zoiets nog nooit gezien haha. Bij de gyn krijg je dat niet. Heel zakelijk en snel, alles digitaal en er wordt niks meegegeven qua info haha. Nu snap ik dat het voor de overdracht is, maar zelfs dat doen ze hier anders. Nog nooit van bbbi gehoord.. maar las daarna Logans reactie, weer wat geleerd @ Dreamer, echt geen ingedaald kind? Dat geeft toch ook enorm veel druk bij sommigen? Geen ervaring mee persoonlijk dus, dus of dit nou zo'n top antwoord is? wel mega vervelend zo, soort beperking. Heel veel beterschap verder! Ook niks waard en dan ook nog je kleintje ziek. Dubbel zo zwaar lijkt me. @ Logan, tja wat doe je eraan haha. Ik negeer het vanaf nu en ga ook echt niet meer mee, die vrouw moet ook maar eens over de brug komen. Begrijpelijk dat ze geen vervoer heeft en geen geld maar in anderhalf jaar tijd geen geld hebben en wel letterlijk langs onze 'afslag' kunnen rijden is bij mij een disconnectie in mijn hoofd, ik snap het niet haha. Jij schiet gelukkig al mooi op, morgen 36 weken! Ik doe ook nog maar weinig is niet anders. En met het geGoogle, dood de tijd ook een beetje @ D83, dat zijn nog eens positieve verhalen over inleiden! Daar teken ik wel voor haha @ Joosje, tja en het vervelende is, geen idee of het een voorteken is of dat het als nog lang op zich laat wachten. @ DRLB, pff jeetje, dat is ook schrikken zeg. Gelukkig viel het achteraf mee maar kan me de angst goed voorstellen. De spuitjes moet ik zelf ook, al vanaf week 7 tot 6 weken na de bevalling. Het went helaas nog steeds niet maar voor naaldenangst is het perfect, je zet je er zo overheen haha keuze heb je niet. Moet jij er ook mee stoppen zodra de bevalling zich aandient? Hier is het beleid dus direct stoppen als ik ook maar enigszins denk dat het gaat beginnen en als dat niet zo is dan word ik ingeleid met 39weken (als het goed is) om zo gepland te werk te gaan. @ Rogne, wat balen dat het dan toch niet doorgezet heeft. Zulke nachten werken dan ook niet echt in je voordeel. Fijn dat je zoontje het heel leuk heeft gehad. Heel veel succes met de laatst loodjes! @ Hier gaat het allemaal wel z'n gangetje zo. Veel harde buiken, schoonmoeder frustratie (dat van hier is maar een klein gedeelte wat ik beschreven had) en ik mag daardoor nog meer spullen uitzoeken. Schoonmoeder had spullen van vrienden gekregen schijnbaar en dat werd zondag in onze auto gedrukt. Lief maar heel veel onnodig. Wat heb ik aan 3 luieremmers, een wc opstapje, loopkarretje, 3e wipstoel, 4e aankleedkussen. *adem in, adem uit*. Vandaag zit ik vast een het hartkastje welke ik 24 uur bij me moet dragen. Nog 19,5 uur te gaan Schoonmoeder heeft tegen vriend gezegd dat ze op de gang wacht tijdens inleiding. Hell no! Ik ben enorm bang dat als het anders loopt dan gepland en bijv een spoedkeizersnede (niet dat ik daar vanuit ga) dat ik de kleine niet als eerste ga zien samen met vriend. Ik wil in ieder geval een paar uur voor onszelf hebben dus dat gaat ook gebeuren. Datum van inleiding ga ik dan ook zeker niet met haar delen. Verder druk bezig met nadenken over ons oppasprobleem na mijn verlof. Valt vast wel een mouw aan te passen al zie ik dat zelf zo niet - hormonen? Ik vind het maar lastig in ieder geval
Na vanaf vrijdag dagelijks migraine te hebben gehad vandaag voor t eerst hoofdpijn vrij wakker Bijgelezen maar geen puf om op alles goed te reageren sorry Ik volg jullie en ben er iig weer Sterkte met de minder fijne kwaaltjes en vervelende situaties meiden En beterschap voor de zieken! Ellende is t.. zeker als er al rondlopen he
Thnx dames ik ben ook een stuk gerustgesteld nu Volgens mij is babyboy nu echt ingedaald gister continu pijntjes hele avond ol de bank gelegen pff en sinds vannacht kan ik nog amper draaien in bed. @daphne91 haha ik snap je hoor ik zou ook niet meteen iemand erbij willen. Bij jelmer hebben we na 1,5 uur alleen mijn ouders gehad en daarna steeds elke dag iemand dat wil ik nu weer lig 4 dagen in het ziekenhuis ze hoeven echt niet continu langs te komen. @harde buiken hier savonds continu harde buiken pff en om nu te zeggen dat ik teveel doe. @diabetes verpleegkundige De dag van de keizersnee mag ik geen insuline meer spuiten. Dan 2 dagcurves bij houden om te kijken of ik geen blijvende suiker heb en babyboy word de eerste 24 uur 6x in zijn hiel geprikt(voelen ze niks van) om te kijken of hij geen hypo's krijgt andrs moet hij even een infuus maar daar gaan we niet van uit
Ik hoop het voor je poppetje . Dat van je keizersnede heb ik gemist denk ik. Krijg je die nu weer? Mijn hemel Daphne, ik krijg nu al het gebrek. Wat een irritante schoonloeder heb je zeg! Op de gang gaan staan? Goh, niet eens naast het bed... bah. Lekker die datum voor jullie zelf houden dus. En die spullen ook, ik word er helemaal gek van dat iedereen hier ook alles probeert te slijten. Gelukkig is er niks in m'n auto geduwd Spannend met het kastje! Ik ben benieuwd naar de uitslag. D83, rustig aan meid! Migraine is pittig . Chantallcindy, vier dagen joh? Dat komt door de diabetes en de narcose of is dat gebruikelijk na een keizersnede? Spannend straks denk ik? Zal vast wel goedkomen met de suiker. Hier weer een offday. Ik vraag me soms af of ik ooit nog energie krijg haha! Ga zo maar wat doen misschien word het dan beter.
He meiden hier geen puf om op iedereen te reageren maar iedereen met rot kwaaltjes sterkte!! Hier erg moe en een 6 jarig zoontje die onwijs moeilijke fase heeft. Verder gaat alles oke. Laatste weken gaan nu echt in morgen nog 6 weken!
Oooo, ik ken het gevoel, ik heb ook geen puf meer om maar iets te doen. Vandaag is mijn zoontje bij de opvang dus kan ik even lantefanteren, lekker is dat . Morgen gaat hij weer een dagje wennen op school dus heb ik ook wat rust. De laatste week is aangebroken en man man man wat is die zwaar, ik zit echt af te tellen. Continue rugpijn (voorweeen) en misselijk.....verder niet zoveel klachten dus mag nog niet klagen maar toch... Veel succes meiden met de laatste loodjes!
Zo, hier ben ik dan eindelijk weer Sorry als ik niet op iedereen persoonlijk reageer (vooral degenen die steeds korte berichtjes plaatsen, ik weet niet meer alles wat jullie geplaatst hebben, haha), ga m'n best doen.. DRLB: Wat spannend, dat jullie kindje dwars ligt.. Ga je nog een draaipoging doen? En superleuk, zo'n babyshower! Heb ik bij de eerste niet gehad (wilde ik zelf niet vanwege een hele hectische periode, ik ben zwanger getrouwd en had ook al een vrijgezellenfeest gehad, zijn verhuisd, etc.), nu zou ik het ook wel heel leuk vinden! Normaal gesproken hoort het een verrassing te zijn, maar ik heb even gepeild bij mijn man en die zei dat ik me daar niet druk om hoef te maken. Zou het best jammer vinden als het niet door zou gaan Gewoon even gezellig! Chantal: Wat fijn dat de algehele narcose goedgekeurd is, wat een opluchting zal dat zijn! Voelt toch weer als iets wat je dan van je lijstje kunt afstrepen, vind je niet? En fijn dat je de laatste afspraak hebt gehad bij de diabetesverpleegkundige, het komt steeds dichterbij zo! Dreamer: Hoe zijn de nachten nu, wordt het al beter? Hier vannacht ook weer vanaf 3 uur wakker geweest en gewoon totaal niet meer kunnen slapen.. Is je andere kindje alweer opgeknapt? Ik heb vroeger vaak oorontsteking gehad en het is echt hels, sneu hoor! Rogne: Valse start! Balen zeg.. Lijkt me zo lastig en vervelend, dan denk je dat het begonnen is...... Ik vraag me dan altijd af of je het zou merken als het 'echt' begint. Ze zeggen van wel.. Maar toch Averna: Hahaha, ook alweer zo'n leuke droom! Stom hè, dat je je daar helemaal druk om kunt maken? Het schiet mij nu ineens te binnen dat ik ook wat stoms heb gedroomd Ik heb laatst een katoenen XXL herenshirt gekocht, best nog een leuke (mintgroen met een grijs borstzakje), voor de bevalling straks. Gewoon het idee dat ik iets heb voorbereid qua kleding voor de bevalling.. Maar okee, hij ligt al klaar, gewassen en al. Ik droomde vannacht of gisternacht (weet ik niet meer) dat mijn man er ineens in rondliep! Wonder boven wonder zat hij nog best goed (terwijl hij normaal S/M draagt) en hij vond hem superleuk en heel lekker zitten. Hij ging ermee naar zijn werk.. Nouuu ik flipte helemaal! Werd echt heel boos en raakte helemaal in paniek, want waar moest ik nu in bevallen?! Haha! Logan: Ik heb bij mijn zoontje een geplande keizersnede gehad! Hij lag met de GUO, met 20 weken, in stuit. Niks geks, gebeurt vaker.. Maar ik heb vanaf dat moment gezegd dat dit eigenwijsje niet zou draaien en dat het een keizersnede zou worden. En ik heb gelijk gekregen, hij heeft nooit in hoofdligging gelegen! Ik heb me dus al die tijd mentaal al voorbereid op een keizersnede en had er ook vrede mee. Met 39+2 is hij gehaald. Ik had verder geen enkele voortekenen van een naderende bevalling (hoeft ook niet altijd), heb geen voorweeën gehad of iets dergelijks.. Na de keizersnede heb ik me heel rot gevoeld. Voor mijn gevoel was mijn zwangerschap nog niet klaar (die sluit je immers af met weeën en dan een bevalling). Daarnaast had ik het er erg moeilijk mee, dat ik fysiek nog niet in staat was om alleen voor mijn zoontje te zorgen. Ik moest eerst zelf goed aansterken.. Ja, vond dat heel heftig. Heb wel altijd gezegd dat ik het zo over zou doen. Als ik nu opnieuw voor de keuze zou staan, zou ik het weer precies op deze manier doen. Het is het allemaal meer dan waard geweest! Een stuitbevalling kon niet, hij lag met zijn voetjes beneden.. En een draaipoging zag ik niet zitten. Dat verder terzijde. Maar: ik denk dat ik mede hierom extra gefocust ben op hoe dit kindje ligt. Dat zij al een tijdje met haar hoofd beneden ligt, voelt superfijn! Gewoon het idee dat het wel kán, in ieder geval. Ze hebben geen afwijkingen gevonden aan mijn baarmoeder of iets hoor, ze weten niet wat de reden was dat mijn zoontje met zijn hoofd boven bleef liggen.. Maar je gaat je toch afvragen of het misschien gewoon niet past of iets. Ik heb nu dus een medische indicatie, moet in het ziekenhuis bevallen. Ik heb natuurlijk een litteken en de kans is miniem, maar er is toch een kans dat het litteken scheurt. Dat moet allemaal nauwlettend in de gaten gehouden worden. Ik was ergens een beetje bang dat het weer een keizersnede zou worden in het geval dat ze niet uit zichzelf komt, omdat ik las dat sommige ziekenhuizen niet willen inleiden na een eerdere keizersnede (zou te heftig kunnen zijn voor het litteken).. Maar ik heb het gisteren nagevraagd bij de verloskundige en hier in het ziekenhuis doen ze het wel. Natuurlijk houden ze dan rekening met de eerdere keizersnede.. En natuurlijk hoop ikzelf gewoon dat ze uit zichzelf komt! Maar dat zien we allemaal wel weer En weet je.. Mocht ik die weeën gehad hebben, geperst hebben en dergelijke, en ze komen tot de conclusie dat het alsnog een keizersnede zou moeten worden om de een of andere reden.. Dan heb ik daar vrede mee! Als ik het maar eerst zelf geprobeerd mag hebben. Daar gaan we nu voor! Daphne: Ja hè, je leest overal dat het zo verschrikkelijk veel pijn doet.. Maar ik kan me er dus niks bij voorstellen. Ik geloof al die vrouwen wel hoor, haha, maar ik kan me gewoon geen voorstelling maken van het soort pijn dat je hebt en HOE erg het dan is. Waarschijnlijk krabbel ik na de eerste wee wel terug, haha. Zei laatst al tegen mijn man van ben benieuwd hoe ik ga reageren als ik eenmaal weeën heb.. Maar aangezien hij al nooit wat mag zeggen als ik mijn teen heb gestoten (Hij: 'Gaat het?' Ik, heel liefkozend: 'Houd. Je. BEK!!') en überhaupt nogal een fel karakter heb af en toe, vrees ik het ergste voor hem. Al schijn je daar dus ook niks over te kunnen zeggen van tevoren, haha! Oooohhh die schoonmoeder van jou, ik word er zelf gewoon geïrriteerd van als ik het zo lees! Haha dat ze op de gang gaat wachten, uuuhmmm wat dacht je van NEE? Ik heb hetzelfde hier een beetje, mijn schoonouders passen als het goed is op zoontje als ik ga bevallen.. Maar ik zie dan al voor me dat we bellen dat het kindje is geboren en dat ze dan gelijk binnenstormen! Terwijl wij graag eerst met zijn viertjes willen zijn, even van het moment genieten als gezin.. Ik wil ook echt nadrukkelijk gaan zeggen dat ze even moeten wachten, maar ik weet gewoon nu al zeker dat ze toch even snel komen kijken. Ik laat mijn man dat ook nog even goed duidelijk maken, daar kunnen ze dan toch net wat meer van hebben! Mijn zoontje doet het trouwens nog steeds. Elke avond is het piepen en wil hij bij mama kroelen in bed! Ik snap er ook niks van, haha. Denk toch echt dat hij iets aanvoelt ofzo. Zou het anders ook niet weten! Hier: Met de boodschappen zaterdag hebben we alle traktaties vast in huis gehaald. Beschuit met muisjes en wat lekkere dingetjes voor op de etagère die ik op tafel wil zetten, staat wel gezellig Zondag is ein-de-lijk de kledingroede in de inbouwkast in de babykamer opgehangen. Daarna heb ik lekker de ramen gezeemd daar (1 en al streep, ik ben er megaslecht in, maar okee, alles beter dan hoe het er daarvoor uitzag) en de kast uitgesopt. De kleertjes waren allemaal al uitgewassen, dus ik kon de kast gelijk inruimen! Vanmiddag de gordijnen besteld en die komen volgende week binnen. Commode staat nu nog bij zoontje, maar ik heb van de week de lades al vrijgemaakt voor spulletjes van de baby. Vind het nog wel eventjes makkelijk om zoontje erop te verschonen en aan te kleden, maar we moeten er binnen 8 weken toch al aan wennen dat hij ergens anders staat.. En het begint nu allemaal zo erg te kriebelen, dat hij maar beter gewoon lekker over kan. En dan is alles klaar! Ennnn vanavond heeft mijn man de box terug omhoog gezet en hebben we de mobile opgehangen. We speelden het muziekje af en we werden er allebei emotioneel van! Zagen zoontje zo weer liggen, die lag dan altijd zo lief met armpjes en beentjes te maaien als dat ding aan ging.. Hij vond hem helemaal geweldig! Het muziekje herkende hij nu volgens mij niet, maar hij zag Woezel en Pip erop en bleef maar 'Piiiiiii!' roepen. Echt lief. Het gaf wel even het besef dat het nu niet lang meer duurt en dat er binnenkort gewoon weer zo'n klein popje daar ligt! Hier vannacht dus weer een rotnacht gehad. Gisteravond zijn we vrij bijtijds in slaap gevallen. Mijn man is nog met een opleiding bezig naast zijn fulltime baan, en het komt erop neer dat hij 4 avonden per week én de zaterdag met die opdrachten allemaal bezig is. Ik zit dus de hele week zo'n beetje alleen boven en hij zit dan beneden te werken. Heel saai, maar het is voor een goed doel.. Als het goed is, is hij eind december klaar. En met het oog op het kindje straks..... Laten we zeggen dat hij nu even hard doorwerkt en hoopt straks een beetje tijd over te houden om ook nog van de kraamtijd te genieten. Anyway.. Gisteravond voelden we ons niet zo lekker en is hij lekker bij mij op bed blijven liggen, in plaats van dat hij aan zijn opdracht ging. We zijn met onze kleren aan in slaap gevallen, hij lekker tegen mij aangekropen, heerlijk! Dat was echt heel lang geleden, de laatste tijd lig ik al te slapen als hij naar bed komt en gaat hij 's ochtends weg als ik nog slaap. Helaas werd ik gisteravond steeds wakker van maagzuurgolven (even tussendoor: wat is die Gaviscon GOOR!! Ik heb er nu 2 genomen maar daar gaat het bij blijven, ik moet er bijna van spugen! Gelukkig heb ik nog 1 stripje Rennies), de Rennie die ik nam hielp niet echt.. Uiteindelijk toch een beetje kunnen slapen, maar vanaf 3 uur was ik wakker en om half 4 ben ik maar naar beneden gegaan. Heb tot half 6 Videoland zitten kijken en ben toen weer terug naar bed gegaan. Heb mijn man nog gedag horen zeggen om 7 uur en heb zelf nog even kunnen slapen tot half 9, gelukkig.. Toen hoorde ik mijn zoontje kletsen. Gelukkig sliep hij een beetje uit vanochtend! Hopelijk wordt vannacht een betere nacht, word er stiekem ook een beetje simpel van om steeds zo lang beneden te zitten..
Huil huil. Lag om 21.00 ofzo in bed. Nog geen oog dicht gedaan. Zodra ik ga liggen hoest ik werkelijk aes los en vast. Twijfel wievik daarvstraks voor kan bellen.. de huisarts die wrsnlijk iets geeft terwijl t miss niet mag of de vk die zegt je mag alleen pcm...
Dat meen je.. Jemig! En als je een paar kussens gebruikt en dus wat meer gaat zitten? Is ook niet echt een fijne houding, maar je moet wat.. Hier trouwens ook last van verkoudheid, heb het idee dat dat bij het einde van mijn zwangerschappen hoort. Zoontje is daardoor letterlijk verkouden ter wereld gekomen.. Waarom zou de HA je iets voorschrijven wat je niet mag..? Die zou ik bellen
Mijn huisarts is best apart haha. Was er vd week met de oudste. Dus hij gaf iets mee. Zegt ie ja nederland is veel te voorzichtig mbt medicatie enzv. Zal bij bellen iig ff goed aangeven zwanger te zijn..
Volgens mij heeft elke huisarts zijn eigen ideeën over voorschrijven. Gewoon even aangeven dat je zwanger bent en dan doe je het op mijn manier ->!) ... je googlet uitgebreid voor je het in je mond stopt haha. Echt vervelend dreamer, zeker als je zo moe bent. De tip van de kussens is ook slim, voor ik rennies had ontdekt sliep ik met drie kussens half zittend. Vandaar Poppetje! Nou ja, ze houden het in elk geval goed in de gaten. Ik kan me voorstellen dat je nu uitkijkt naar weeen hihi. Wat saai ook zeg, steeds zo alleen. Mijn man werkt ook fulltime en heeft vorig jaar een hbo opleiding afgerond thuis. Dat was ook erg gezellig inderdaad . Zeker nu je toch de hele dag een beetje thuis bent. Lekker even genieten Rogne! Spannend je laatste week, succes. Ik heb straks weer controle, ben benieuwd hoevaak nog hierna.
Hier de hele nacht opgelopen van het brandenaagzuur ik werd gewoon wakker met zuur in m'n mond zo ongelofelijk goor!!! Ik zal blij zijn als ik iets krijg wat ook werkt. Heb op dit moment omeprazol maar werkt voor geen meter. Ik krijg vanmiddag nieuwe medicatie
de nachten gaan na wat heen en weer gedraai van mij kant en de kant van mini uit redelijk. Vandaag maar eens begonnen met wassen, al dat kleine spul, leuk hoor Vraagje aan jullie, ik merk dat ik langzaam aan steeds minder behoefte heb aan sociale dingen.. soms moeilijk om me er toe te zetten, vooral in de avond heb ik niet echt zin meer om allerlei mensen over de vloer tot laat aan de borrel... vriendlief vind dit wat lastig... Herkennen jullie dit ? of is het iets heel geks van mij
Hmm iets minder geslaagd als ik had verwacht. Het vruchtwater is ruim 10cm terwijl 8cm de bovengrens is. Nu moet ik volgende week naar de gynaecoloog voor extra controle. Buik is nu 39cm, twee weken terug nog 35cm.
Meen je! En dat zou kunnen duiden op..? Ik weet alleen suiker, maar wat zou het anders kunnen zijn? Mamavand: Wat vervelend! Terwijl Omeprazol normaal toch wel goed spul schijnt te zijn.. Mijn zoontje had eerst Ranitidine en daarna dus Omeprazol, omdat dit nog iets sterker was. Ben benieuwd wat je ervoor krijgt! Heb net zelf een topic geopend omdat ik me dus alweer niet goed voel. Het is nogal een verhaal, voor de geinteresseerden: je kunt het daar lezen Heel gedoe met regelen wie er mee kan.. Niet eens zozeer voor mijzelf, maar vooral voor mijn ventje! Mag vanmiddag een halfuur aan de CTG en daarna een controle. Kan hem zelf niet bezighouden dus er moet wel iemand bij zijn! Mijn moeder zou meegaan, maar dat werd een hele familieaangelegenheid.. Dan zouden er gelijk allerlei andere mensen meekomen omdat die degene zijn met een auto! Daar zit ik eerlijk gezegd totaal niet op te wachten, ik ga ook niet voor mijn lol naar het ziekenhuis.. Dus heb mijn man maar gebeld en die komt straks naar huis. Heb dat normaal liever niet, maar goed, het moet maar.. Ik verwacht er niet veel van eigenlijk, denk nu zelf aan uitdrogingsverschijnselen, aangezien ik niet voldoende kan drinken (het klinkt heel stom, maar ik vergeet het gewoon, krijg geen signalen dat ik dorst heb en zelfs als ik een glas of fles voor mezelf neerzet dan kost het me heel erg veel moeite) en anders een dip in mijn bloeddruk. Dat dacht de assistente ook.. We gaan het zien. Ben benieuwd.
Suiker heb ik al eens nagekeken en dat had ik niet. Meestal zat er geen reden achter maar soms een infectie. Zo fijn dat je dan ook nog ff moet wachten he . Ik heb vaker gehoord dat er ruim vruchtwater inzit dus ik ga er maar vanuit dat het normaal is. Lekker handig inderdaad! Zijn er mensen die niet begrijpen dat de ctg geen theekransje is? erg irritant...
@logan ja meestal is het 3 of 4 dagen na keizersnee en als je zwangerschapssuiker heb moet je sowieso 1 dag blijven omdat kindje kans heeft op hypo's. Vind het nu wel moeilijk zolang moet blijven moet jelmer dan zoveel missen. Vervelend he zo weinig energie hebben hier ook en moet nog vanalles doen. Oh jeetje vervelend dat je dan ook nog moet wachten op controle pfff. @xpoppetje ja erg fijn narcose geeft mij zoveel rust slaap meteen beter. Balen zeg zo last van maagzuur hier ook vooral savonds warme melk en rennies helpen hier nog tot nu toe maar vind rennies ook zo vies bah. Leuk he de box weer omhoog hier ook gedaan kan jelmer wennen dat hij er niet meer in. Mag. @bezoek hier ook in de avond weinig puf om nog wat te doen liefst gewoon lekker op de bank, met manlief. Hier vandaag was dag pff 4 wasjes bahbah en wij hebben tijdelijk geen droger meer hopelijk in december wel weer. Want dit duurt Zo lang zo.
Danielle, ik herken dit zeker, ik heb hier al een aantal weken geen zin in, ook geen drukte aan mijn hoofd. Ik heb gezegd dat ie maar lekker met zijn vrienden naar de kroeg moet gaan maar niet over de vloer. Als je geen energie hebt, kun je dat gewoon niet erbij hebben. Morgen komen mijn schoonouders, ze willen helpen maar ik heb er helemaal geen zin in. Ook niet dat ze thuis wachten tot wij terug komen van het ziekenhuis. Ik wil dan gewoon rust rust rust en geen vragen over de bevalling of oooooh en aaaaaaaaaah over de kleine. Ze mogen wel komen maar wel een dagje later of een paar uurtjes haha. Wel blij dat er dan kraamzorg is, die kunnen dit altijd goed handelen.