Ik zou helaas niet weten waar je woont (ik provincie Flevoland). Maar mocht je bij mij in de buurt wonen dan had ik je graag willen helpen door je dochter op te vangen! Zowel hier als bij jou. Wellicht inschrijven bij een kinderopvang of gastouder in de buurt. Die hebben soms ook 'crisis opvang'. Ook voor mensen die onregelmatige diensten hebben.
Ik heb twee goede vriendinnen, de ene woont op een afstand van 1.5 uur rijden en de ander is een uur onderweg.. Onze dochter gaat naar het kdv dus ik kan straks eens vragen wat er mogelijk is stel dat we echt niemand kunnen regelen en het gebeurt wel overdag hoe flexibel ze daar in staan Wat lief Floeperd! Helaas wonen we niet bij elkaar in de buurt!
Pinkblossem persoonlijk zou ik dat niet doen.. wat als je hals over de kop naar het ziekenhuis moet? Daar moet je wel rekening mee houden dat dat kan. PandaBeertje ik ben om 18.00 uur bevallen en was om 21.00 uur al thuis. Dus vlot naar huis kon gelukkig wel!
Pinkblossom, ook niet vrienden in de buurt wonen die eventueel zouden kunnen oppassen? Lijkt mij wel fijn om in ieder geval iemand stand-by te hebben voor het geval je wel naar het ziekenhuis moet. Hebben hier wel iemand geregeld die een huissleutel heeft. Die eventueel voor de dieren kan zorgen, mochten wij voor langere tijd moeten uitwijken naar het ziekenhuis. Dieren kunnen dan nog een tijdje alleen zijn en zouden op het laatste moment nog wat voor kunnen regelen, dat kan natuurlijk niet met een klein kindje in huis. Edit: je hebt al antwoord gegeven.... was beetje traag, sorry
Kun je eventueel nog bij je kraamzorg waar je staat ingeschreven informeren? Misschien dat je daar wat mee kan regelen?
Nou ja daar ben ik dus ook een beetje bang voor.. ik ga er niet direct vanuit maar je weet het gewoon niet, en als je dan écht moet gaan dan zit je dus met je handen in het haar
Schoot me ineens te binnen inderdaad. Misschien dat als je sowieso naar het ziekenhuis gaat dat je inderdaad aangeeft van Ik ga bevallen, en dat de kraamzus dan bij je dochter blijft ipv bij jou? Misschien gaat dat dan wel als een dag rekenen (ivm bepaalde uren), maar dan heb je dat iig wel geregeld.
Pinkblossom. Ook geen vrienden wasr ze kan blijven? Verder heb ik niet echt ideeën voor je behalve dat papa dan bij Ivy blijft maar dat is vind ik ook niet een optie. Wel jammer dathet co tact met je zussen zo slecht is. Denk dat je moeder haar enthousiastme kwijt moest naar dan idd wel bij de foute persoon. In eerste instantie zou L hier bij schoonouders blijven. Die kwamen der dan halen maar na uitspraken van na 5 uur kun je niet bellen dan ben ik vissen en we komen dan meteen mey L kijken. Had ik zo iet dvan dat is jiet wat we willen. Eerst wij 4en en als wij er aan toe zijn dan komen de grootouders pas. Nu komt een goede vriendin in huis oppassen. Ze is een soort moeder voor mij. 20 jaar ouder en L noemt haar ook Oma. Ze snapt de gepaste afstand gelukkig helemaal. Zei meteen als je er klaar voor bent komt ik Livvy brengen of ik ga even weg als je weer thuis komt. Zo'n opluchting. Ik hoop dat jullie iets kunnen vinden wat ook zo'n opluchting geeft.
Wat fijn dat jullie op haar kunnen rekenen, fijn als mensen zich kunnen verplaatsen in het feit dat je ook als gezin eerst samen tijd wilt door brengen! We hebben maar weinig vrienden en de ene woont ver weg en heeft zelf twee jonge kinderen en werkt 40u, en de andere vriendin en zelf net bevallen dus die zou eventueel kunnen oppassen maar heeft ook reistijd en zit met een baby
Pinkblossem: lastig hoor. Ik zou niet willen bevallen met mijn kinderen thuis. Maar wij hebben dan ook genoeg mensen in de buurt die ze willen opvangen (ook 's nachts). Als je onverwachts naar het ziekenhuis moet, moet je sowieso nog wat regelen dus dan kan je beter het al geregeld hebben. Mijn oudste is zelf ook erg duidelijk trouwens. Ik wil niet thuis zijn als de baby komt want ik hou niet van bloed
Hahahhaa ik was 11 en 13 bij mijn jongste zusjes. Ohh ik had ook niet bij een bevalling willen zijn. Parelblossom. Zit de hele tijd tw denken of ik iets voor je kan verzinnen. Maar weet niks. Ik weet hoe rotgevoel je dit kan geven. Jr kunt ook even met je moeder om de tafel gaan zitten en heel duidelijk zijn. Dir is wat wij willen en niet anders. Of toch even haar 30min de tijd geven om kleindochter/zoon te zien en dan alle tijd voot je gezin. En lekker met zijn 4tjes genieten.
Zal toch wel. Ze zullen de lopende topics toch wel verder laten gaan. Pfff mijn rugpijn wil niet weg en nu knaagt het steeds in mijn hoofd "bij L begon het ook zo" terwijl ik weet dat dit gewoon van deboodschappen doen is. Wat een brein wel niet met je kan doen.
Volgens mij was dat de vorige keer ook niet zo. En ja er komt een nieuwe site, besloten groepen gaan bijvoorbeeld niet mee. Stond net boven aan de pagina dat hij zo veranderd wordt en ze proberen zo snel mogelijk terug te komen. Het kan naar zo Rylie! Je weet t niet.
Ben er vandaag niet aan toe gekomen de kraamzorg nog te bellen, morgen maar even doen! En ga inderdaad nog wel het gesprek aan met mijn moeder om alles helder te krijgen en te laten weten wat wij willen. Verder weer terug van de huisarts met manlief, de oorontsteking zit nog steeds aan beide kanten en is dus niet over gegaan door de anti biotica, nu heeft hij druppels gekregen ipv tabletten, hopelijk doet dit meer! Hij hoest al minimaal 5 weken dus de huisarts wilt hem ook laten prikken op kinkhoest, allemaal weer lekker zo voor de bevalling, tjonge jonge