Hopelijk zet het wat in gang Pandabeertje en kan je even heerlijk ontspannen. Hier net terug van het politiebureau om een aangifte te doen. Pffff wat duurt dat toch lang. Nu lekker aan de thee en wachten op de buurmannen, die op de koffie komen 😁
De voetzoolreflex was weer heerlijk! Lekker even ontspannen. Ik hoop ook dat het wat in gang gaat zetten. Ze merkte wel verschil met vorige week. 1) ik heb meer vocht in m'n enkels en benen 2) ze voelde dat het met m'n bekken wat beter ging. Achteraf had ik ook best een goede week wat betreft de bekken! Verder was het heerlijk. Ze denkt niet dat ik nog lang moet, ze wil niet zeggen wat haar gevoel is ivm vast pinnen daarop (met andere woorden, ze denkt dat ik de 40 niet haal, maar dat wil ze nier zeggen). Het was in ieder geval lekker.. net lekker gedoucht nu op de bank met een kopje thee, en dan lekker op bed. Vannacht even een kussen onder m'n matras voor m'n benen/enkels. Heb d'r nu wel wat last van. En jaa ze kwam bij me thuis.
Fijn Pandabeertje! Hopelijk heeft ze gelijk en komt de kleine nog voor de 40 weken! Hier weer veel last van mn bovenrug, wordt zo moe van die rugpijn steeds
En nu genieten van een goede nachtrust pandabeer Even rare vraag aan de dames hier. Een hele grote buik heb ik de hele zwangerschap nog niet gehad. Sinds kleintje verder in het bekken zakt is de buik sowieso al een stuk kleiner geworden. Nu lig ik in bedje (ja, heerlijk op tijd), en heb het gevoel dat er nog maar een iniminibolletje over is. Mijn ribben staan verder uit dan mijn buik. Het is dat ik kleintje echt nog duidelijk voel, anders had ik gezegd dat ze er al uit was. Als ik sta is er nog wel iets van een buikje zichtbaar, maar ook niet echt dat je zegt van, ja, die is hoogzwanger. Verdwijnt een buikje tegen het einde of is deze dondersteen gewoon verstoppertje aan het spelen?
Ik hoop het wishtobe. Vorige keer niet lekker geslapen na de massage! Bij mij verdwijnt het riet. Is nu op het grootste maar zakt wel naar beneden (nu niet meer maar laatste weken). Misschien ligt jouw kindje meer naar je rug? Wat zegt je verloskundige ervan?
Wishtobe: komt mij niet bekend voor, maar mijn buik is wel platter als ik lig, maar denk dat iedereen dat wel heeft? Ik duik zo met een kruik op mn rug mn bed in en hoop een beetje beter te slapen dan vannacht
Platter bij liggen is wel normaal, maar kan gewoon weer op mijn buik liggen,... dat vind ik wel een beetje raar. Nou ben ik wel vaker van het abnormale, dus dat past wel weer bij mij, haha.
Nou Wishtobe, dat herken ik helemáál niet hoor! Ik heb een enorme toeter. Als ik lig, ligt er echt een kindje op m'n buik. Het is haast eng om te zien wat voor rare punten er soms uit m'n buik steken :
Hier nog echt wel een ronde toeter. Denk ook dat je kindje meer naar je rug toe ligt. Hopelijk heeft iedereen een goede nachtrust. De mijne moet nog beginnen. Ze is zo druk. Al 1,5 uur daardoor een harde buik en steken auw auw auw. Ook lijkt er veel druk ergens op te staan maar geen idee wat. Schaambeen ofzo. Vrij pijnlijk allemaal. 🙁
Zo ziet mijn buik er ook vaak uit marrie28, ik krijg soms hele bulten van bewegingen of posities die hij aanneemt, heerlijk😓 Ik heb voor volgende week dinsdag nog even lekker een zwangerschapsmassage gepland, de vorige keer was het zo fijn dat ik dacht laat ik nou maar gewoon nog een keertje plannen! Precies op 37+5, de vorige keer werd Ivy dat termijn geboren, toch een beetje spannend om dat te naderen nu ineens!
Pffff ik werd net wakker met 1 hele pijnlijke spier in m'n rug rechts. Van bekken tot boven/midden.. het deed zou zeer werd er misselijk van, kon ff geen houding vinden. Op gegeven moment bolle rug en daarna ging t wel weer. Heel vreemd. Hele tijd en nacht nergens last van, was half 7 nog wakker, niks.. en nu word ik daarvan wakker.. maae goed hij is weggezakt.
Ik heb wel eens pijn in m'n rug door verkeerd liggen. Maar dit was echt anders. Nu is t ook zo dat t weggaat en zo heel af en toe terug komt maat duizend maal minder erg als die van net.. maar ik denk niet dat het weeën zijn, zo voelt het niet in ieder geval.
Goedemorgen dames! Hier ook een drama nacht gehad, kwam maar niet in slaap! Hopelijk vanavond beter. Pandabeertje. Waarschijnlijk gewoon verkeerd gelegen. Ik heb ook wel eens vreemde spierpijn op een plek die uitstraalt. Trekt vaak in de loop van de dag weg. Pinkblossem. Wat heerlijk zo'n massage zeg. Beetje spannend is dat nu wel rondom dat termijn hihi. Wie weet ben je zooo ontspannen dat er wat 'in werking' gezet wordt 😁 Rylie. Heb je wel een beetje kunnen slapen? Is ze nog zo druk? Marrie28. Wat een mooie buik heb je zeg. En een leuke broek hihi. Daar hou ik van! Hier vandaag om 17u een leggings echo. Ze gaan nu kijken hoe de kleine man erbij ligt. Ben enorm benieuwd en hoop zo dat hij gedraaid is! Zo niet, dan wordt donderdag een geboorteplan gemaakt met de verloskundige en word ik overgedragen aan de gynaecoloog hier in het ziekenhuis. Geeft opzich niks, allemaal leuke mensen en hij zal er toch uit moeten! Of ik nu thuis of in t ziekenhuis beval... maakt mij echt niet uit want ik wil hem nu toch wel heel graag zien en vasthouden hoor 😊 Andere vraag. Weten jullie al wat je aan gaat hebben tijdens de bevalling. Ik heb een zwart hemdje en een nachthemd ingepakt. Maar weet totaal niet meer hoe ik dat de vorige keer gekozen heb haha. Wil wel absoluut niet naakt bevallen.
Is mijn eerste bevalling maar heb ook voor zwart nachthemd gekozen. Lijkt me fijn dat het wat langer is op het moment dat de bevalling achter de rug is.... of hijsen ze je dan snel in schone kleding?