Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Demino, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Overigens Floeperd is mij gezegd dat een baby tot 36 weken nog kan draaien? Ik heb niet alles van je situatie paraat maar misschien als ze hem draaien kun je daarna weer terug naar verloskundige voor evt thuisbevalling?

2. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Volgens mij ben ik helemaal naakt bevallen van de eerste..
    Ik heb heel wat cm's ontsluiting onder de douche in het ziekenhuis gezeten.
    Toen ik er onderuit kwam op bed gaan liggen en toen ging ik al persen zo'n beetje.
    na de bevalling en het hechten enzo nog keer wezen douchen en aankleden. Met wat hulp ;)
    Overigens neem ik wel gewoon een grote broek en shirts mee hoor.

3. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Sinds gister is dit mijn 38 weken toetert. Gister was er nog minder van te zien. Heel egoïstisch, maar ook stukje automatisme, heb ik vannacht op mijn buik geslapen, mijn normale slaap-houding. Heb de hele nacht doorgeslapen en heerlijk uitgerust wakker geworden.

Spannend vandaag floeperd. Hoop dat het hoofdje nu naar beneden is, lijkt mij toch prettiger dan een stuitbevalling.

Pandabeertje, misschien verkeerd gelegen, zo een spiertje kan de hele dag nog doorzeuren.

4. danielleb

danielleb Lid

1 sep 2016
    32
    0
    6
    Sneek
    Niet zo actief geweest de laatste tijd maar wil toch even laten weten dat 9 april om 19:17 onze dochter Ninthe Yasmijn geboren is, nog geen 20 min nadat de verloskundige binnen was haha. Stortbevalling maar stapelverliefd nu!

Bijgevoegde bestanden:

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Floeperd. Ben na half 1 in slaap gevallen en kon vanmorgen lekker blijven liggen. Vriend was met L opgestaan. Nog heerijk even geslapen. Ze ia nu weer heel rustig maar dat is wel normaa in de ochtend.

Pandabeertje. Auw. Niks zo irritant als rugpijn.

Kleding bevalling. Ik heb een hempje in mijn tas gedaan. En een shirt met lange mouwen die me te groot is. Had het vrij koud bij Livvy maar uit eindelijk niet gebruikt ondat ik geen zin had in gehannes met alle draadjes waar ik aan vast zat.

Hier vandaag 39+3. De dag dat het bij L begon ib de avond. Ga er zeker niet vanuit maar na gisterenavond ben ik er meer dan klaar mee om zwanger te zijn. 😊
    Vandaag nog wel mezelf naae de action slepen samen met L. Moet wat kleine dingetjes hebben zoals sponsjes Schoonmaakspul. Heb er geen 1 meer. Zo irritant.

6. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Wauw gefeliciteerd danielleb!

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd Daniëlle!!!

8. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    @Danielle aahh wat een poepie 😍😍 gefeliciteerd!!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Gefeliciteerd Danielle!!

10. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    De baby is al behoorlijk ingedaald en lag vorige week al aardig vast. Daarnaast wil ik geen aversie hebben wegens negatieve ervaring daarmee ;)

Wishtobe. Net je foto gemist. Maar een stuitbevalling krijg ik niet hoor. Dan wordt het een keizersnee. Het is of een keizersnede bij stuitligging zonder aversie (poging tot draaien) of een natuurlijke bevalling in het ziekenhuis met rond de 39 weken een inleiding.

Gefeliciteerd DanielleB. Wat een leuke naam en mooie baby! Veel geluk gewenst!

11. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ik denk het ook.. Het is al weggezakt, gelukkig.. Was geen pretje. Ik werd er misselijk en beroerd van, kon wel janken.. Gelukkig is hij weg!

Floeperd: Ik trek een jurk aan denk ik, die kan mooi omhoog, maar bedenkt zo nodig ook alles! En ik heb een soort trainingsbroek, die doe ik de eerste tijd aan.
    Ik weet niet meer precies wat ik bij m'n dochter aan had. Ook omdat ik gelijk na de bevalling schone kleding aan kreeg, omdat ik zeik nat was van het vruchtwater en zweet, omdat het BLOED HEET was die avond. (5 augustus 2014).
    Volgens mij had ik gewoon een hemdje aan gedaan na het douchen. Ik zal overigens dat hemdje nog even toevoegen aan de tas, die kan namelijk ook wel weer makkelijk zijn!

Danielleb: Wauw, wat een prachtig meisje!! Van harte gefeliciteerd. Geniet ervan!

12. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Een jurkje, dat is een goede tip Pandabeertje. Thanks!!

13. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Danielle gefeliciteerd!!!

Hier een nachthemd in de tas, komt tot over m'n knieën dus dat is voor het begin wel fijn.

En verder neem ik ook gewoon joggingbroek mee, trui en vest en shirt, vooral voor de terugweg.

Oandabeertje, gelukkig is je pijnlijke spier weg gezakt! Hier ook regelmatig S nachts, alles zit toch wat meer klem denk ik.

Fliepert , spannend, hopelijk is de kleine vanzelf gedraaid!

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Bij de eerste ben ik naakt bevallen:)
    Bij de tweede had ik mijn pyjama shirt aan.

15. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ja ik heb wel eens pijn in mijn rug door verkeerd liggen. Maar dit was zo anders en extreem. Maar misschien wel omdat ik over de 39 weken ben

16. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Gefeliciteerd Danielle! Wat een mooi meisje! :)

17. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Wat een prachtig kindje 💖 Gefeliciteerd Danielle!

18. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Gefeliciteerd Danielle!

Hier ben ik de vorige keer in een zwart hemdje bevallen, denk dat we daar deze keer maar weer voor gaan!

Verder is hier de laatste dagen echt ineens de moeheid toegeslagen, ik heb vandaag van 9:45-12:30 geslapen en vannacht ook gewoon goed, maar ben nog steeds ontzettend moe

19. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Herkenbaar Pinkblossom!
    ik ben ook erg moe laatste tijd. Vooral nu ik niks meer mag doen.

20. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Het lijkt in de lucht te hangen: moeheid. Mijn zoon klaagt er ook al een paar dagen over en ik ben ook iet vooruit te branden. Mijn dochter loopt te sniffen en te snotteren, dus ik vrees dat er een voorjaarsverkoudheid aan zit te komen :(

Deel Deze Pagina