Pff ik voel echt met je mee meis! Hoop echt dat het heel snel gaat gebeuren voor je, en bij mezelf stiekem ook want ik slaap echt belabberd en ben dat wachten op het 'onbekende' helemaal zat aan het worden momenteel. Heb je vandaag weer gewoon controle bij de vk of ook gyn?
Hier ook een slechte nacht gehad..en dat nou net als de kinderdn een korte schooldag hebben...pfff de middag gaat vast lang duren...
Ja alleen het nadeel is dat je met de baby ook om de zoveel tijd wakker wordt haha. ik moet eerst aan de CTG bij de gynaecoloog en dan controle bij de verloskundige, ik verwacht inclusief echo voor controle vruchtwater Had echt gehoopt dat ik er om een andere reden naar t ziekenhuis kon vandaag, maar wéér helaas..dochter ook nog vroeg wakker vandaag.
Dankje wishtobe. Heel apart mijn man zijn gevoel zegt dat hele tijd al dat het minder is geworden en ik moet blijven voor inleiden. Ik zelf denk het niet, al hou ik er wel rekening mee. Maar gister was m'n meisje best druk en voel haar nu ook wel goed dus denk dat het wel goed zit. Maar ja we zullen het zien. En het viel natuurlijk nog mee met hoe weinig vruchtwater ik had, anders was ik gelijk wel ingeleid.
Misschien toch maar meteen vluchtkoffer meenemen, kun je ja gewoon in de auto laten staan. Maar in het geval dat je man gelijk heeft hoeft hij niet eerst naar huis. Wel fijn dat je haar goed voelt, dat scheelt zoveel stress (tenminste, ik maak mij daar altijd druk om als ik haar minder voel.... wat zou een luikje in de buik toch prettig zijn om even te kunnen spieken of alles goed gaat)
Ik zet inderdaad de koffer in de auto. Mijn moeder past op m'n dochter. Hopelijk is t niet nodig dat ik blijf want dan vind ik t zo raar dat mijn moeder haar naar m'n zus brengt in te logeren, zonder dat ik haar dan nog een kus heeft. Maar goed, een telefoontje doet dan wonderen! Er zijn wel momenten dat ik haar te weinig voel en denk dat ik dan moet bellen; maar soms voel ik dr goed genoeg en soms druk. Dus even aankijken, maar zien hoe t vanmiddag is bij de controles.
Succes in het ziekenhuis vandaag Pandabeertje! Hier ook een slechte nacht helaas. Straks naar de vk..
Hallo, Mag ik aansluiten hier? Ik loop ook tegen het einde, nu ruim 3 weken al verlof en de verveling begint wat toe te slaan. Dus ik besteed mijn tijd graag aan meeleven met lotgenoten (en af en toe zelf wat klagen ) Groetjes, Lara
Teuntje83: ik kan je de hand schudden, volgens mij meerdere hier.. wat een rot nacht. Juffie1984: jij ook succes bij de verloskundige. MamaLara: welkom!
Heb hele tijd steken links en rechts onderin m'n buik, vooral rechts. En met lopen wat drukkend gevoel van onder. Ondanks dat ze vast ligt. Vermoed ik dat ze nog wat verder zakt in m'n bekken, dat het dat betekend.
Succes meiden met jullie afspraken! Ik mag morgen voor de 37 weken check! En dan mag die ook officieel komen, woehoe! Voelt toch wel als een nieuwe mijlpaal
MamaLara; welkom! Hoe voel je je? Ben ik ook weer eens. Ben gewoon zo moe de laatste tijd, en druk met de andere drie.. forummen schiet er soms een beetje bij in haha. Dit was wel m'n laatste werkweek, maandag ga ik officieel met verlof!
@boommm ik voel over het algemeen redelijk, de bekende kwaaltjes heb ik wel: rugpijn, weinig energie, slecht slapen, maagzuur etc. Maar nu ik met verlof ben en alles op mijn eigen slakkentempo doe is het goed vol te houden. Dochter blijft gewoon 3 dgn naar opvang/oma's gaan, dat scheelt veel. Succes aan pandabeertje, klinkt als spannende laatste dagen bij jou!
MamaLara; vermoeidheid ken ik ook, ben niet vooruit te branden. Uit welke maand is je dochter? Hoe vind ze het dat ze grote zus wordt? Pinkblossom Wauw, morgen gewoon al 37 weken. Ben jaloers haha.
Controle verloskundige en blijven hopen dat ukkie vandaag komt, hahaha! Verder even de laatste plantjes in de tuin zetten en de aardbeiplantjes ompoten. Dan is de tuin ook echt zomerklaar. Wat staat er op je eigen planning boommm?