Oooohh pandabeertje... zal het nu dan toch?! Ik ga heeeeel hard duimen dat het weeën worden bij jou Is sowieso weer eens tijd voor een geboorte hier, van mij mag jij de eerste zijn, hihi
Mijn bekken doen trouwens gezellig mee... en het ging zo goed met ze! En steken in m'n vagina/baarmoedermond en lies. Hele combinatie bij elkaar.. auw! Bij bewegen wordt het erger. Heb nu nog niet het vermoeden dat het weeën zijn.. maar misschien gaat dat het nog worden vannacht. Maar het is aanhoudend incl bewegen wordy t erger. Volgens mij moet t meer als kramp voelen, wat ik me van me dochter kan herinneren. Dit zijn echt steken.
Even erg ego. Denk dat het begonnen is. Om 3.00 zijn mijn vliezen denk ik gebroken. Dacht dat ik in bed plaste maar toen ik langs mijn bed sprong liep het er zo uit. Kon het niet stoppen. Nu om de 10 min ongeveer weeën. Ik hoop zo dat het echt doorzet. Ga om 7.00 ziekenhuis bellen en de oppas als het doorzet.
Rylie, klinkt bij jou wel heel erg als het begin van de bevalling met die gebroken vliezen! Spannend en succes! En ook voor jou pandabeertje, hoop ik dat het deze keer menens is! Het wordt tijd voor baby's hier
Hier zijn de weeënn zo goed als weg sonds ik gedouched heb. 😢😢 Waar ze om 5.00 nog om de 10min kwammen is het nu af en toe een steek en heel erg pji drukkend gevoel als ik sta. Grrrr ben al wakker sinds 3.00 en heb ook afspraken staan voor CTG en afspraak bij gyn. Geen idee wat ik moet doen...
Als je vliezen gebroken zijn, moet er toch wel wat gaan gebeuren. Ik zou bellen naar het ziekenhuis voor overleg. In ieder geval aangeven dat je vliezen gebroken zijn.
Precies wat Marrie zegt! Bij gebroken vliezen bellen met vk/gyn. Heb je wat kunnen opvangen van het vocht?
Spannend meiden ik ben benieuwd!! hier de hele nacht gerommel gehad nu nog steeds wat lichte krampen ik ben benieuwd of het doorzet of het het voorwerk is spannend!!
Nee helaas niks kunnen opvangen ondat ik zo bedust was dat het gebeurde. Maar was echt te veel voor plas. Ik plas maar kleine beetjes sinds ik hoogzwanger ben. Weeën zijn weer terug naar zo onregelmatig als de pest. Was bij L ook zo.
Wat irrrant Rylie! Hopelijk gaat het straks wel gewoon doorzetten, wat niet is kan nog komen! Hier vandaag de 37 weken grens bereikt, dat voelt goed!
Spannend Rylie! Inderdaad even overleggen! Fijn idee Pinkblossom!! Hier was het gisteravond niks, het is weer weg. Helaas! Het wordt dus denk ik ook geen donderdag de 13de meer 😭 Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ik toch echt overtijd ga. Ik hsd t idee tussen vannacht en zaterdag maar dat gevoel is verschoven naar overtijd.. Paasmaandag is ook wel een mooie dag, ik hoop t niet natuurlijk hopelijk eerder maar dan is wel iedereen altijd vrij op d'r verjaardag haha. Net Als bij mn andere dochter (meestal bouwvak vakantie). Maaar jaa.. we wachten af. Ik hoop wel voor de controle van woensdag eigenlijk.
Rylie, wel contact gehad al? want vliezen breken is binnen 24 uur bevallen hè En als je bij de andere bevalling ook zulke onregelmatige had in het begin. Dan is vandaag echt wel jouw dag Pinkblossom, fijn die mijlpaal! Ik vandaag precies 36. Vind ik ook al "prima" hahaha
Wishtobe Leuk, is je tuin nu echt zomerslaapzak? Eij zijn gister naar de Intratuin geweest. Heb wat bloemen gekocht voor in de tuin en wat nieuwe kussens voor op d'r bank, wij zijn nu ook zomerklaar MamaLara Leuk, dan is je dochter net zo oud als N, die is van half december! Shampoo Haha wat grappig datje dat allemaal nog moet regelen, hier al weken klaar. Is het daar gebruikelijk om kaartjes rond te sturen? Hier niet.. Wij hebben de Avent Natural flesjes en super tevreden over, alle drie hebben ze er top uit gedronken. Wij hebben er inmiddels 15, maar met de eerste hadden we er 6. Hier gebruiken ze de speentjes van Avent en Mam trouwens. Lw85 Wat beroerd dat ze je zo lang op een stoeltje laten zitten zeg. Hopelijk is de pijn vandaag minder.. Rylie Spannend! Als je vliezen gebroken zijn moet ze binnen 24 uur geboren worden (toch?) dus je hebt sowieso heel snel je mooie meisje in je armen!! Hopelijk zet het snel door! Hier gisteravond de baby gevoeld, maar niet zo druk&tactiek als normaal. Ben nu bijna 2 uur wakker en nog niets gevoeld, lig nog steeds in bed en heb al aardig gepord, maar krijg geen reactie.. Wil het nog even afwachten (wil ook niet te snel bellen) maar anders bel ik straks toch even de gyn denk ik.
Boommm wel even bellen dan inderdaad! Werd mij gister verteld dat het elk dagdeel van de dag je kindje 1 tot 2x wel moet voelen. Ik mag dr niet langer dan 2 dagdelen niet tot weinig voel en dan moet ik bellen. Dat het bij mij heel erg wisselend is, is normaal vanwege het vruchtwater tekort. Aan de rechterkant bij haar rug, zat helemaal geen vruchtwater meer.. Gek.. over 3 dagen ben ik uitgerekend (zondag). Bij mn dochter zou ik dan over 5 dagen bevallen. (40+2)