Voor Rylie wel, voor mij niet hihi Ik had pendels gekregen; 8, 13, 15, 17 april. Ik geloof er niet in. Maar de eerste 2 zijn al afgevallen. Denk niet dat t nog 13 april wordt. Haha (neebi k geloof er niet in maae wil wel eens weten of er 1 gelijk heeft. Wel gek als je er in geloofd want kan al moeilijk op 4 verschillende dagen tegelijk bevallen hahaha)
Spannend meiden!! Pandabeertje, paasmaandag valt elk jaar op een andere datum he dus niet iedereen is standaard vrij. Ik hoop voor je dat je snel bevalt! Rylie, ook spannend! Zou je gyn zeker even bellen met gebroken vliezen!! Boomm, zou ook even bellen ter zekerheid! Beter een keer teveel dan te weinig.. Ben ook echt benieuwd naar het eerste babynieuws! Hier nog geen gerommel of iets dus ga er vanuit dat het nog wel even duurt.
Weet ik maar 2de paasdag is toch wel een standaard vrije dag? Op wat voor dag het valt maakt niet uit toch? Of heb ik dat fout? Ik denk dat t bij mij ook nog wel even duurt. Snik snik
De kerstdagen zitten echt vast aan data, daarom zijn de kerstdagen ook ieder jaar op andere dagen en niet altijd op zo en ma bijvoorbeeld. Pasen is altijd op zo en ma en heeft dus ieder jaar andere data.
Wat vita rose zegt klopt inderdaad. Eens in de zoveel jaar zal de kleine dan wel met pasen jarig zijn, maar niet standaard. En ja, dat pendelen is wat hè. Dan moet je vaker gaan bevallen dan mogelijk, haha. Volgens mij moet je dat ook allemaal maar met een korreltje zout nemen. Maar wie weet heeft toevallig iemand wel gelijk. Rylie, als je een inlegkruisje of maandverband even in je onderbroek plakt, kunnen ze daar straks ook nog een monster van nemen, vruchtwater zal zo nu en dan nog wat verder druppelen. Ze kunnen het inwendig ook controleren trouwens. Zo een wattenstaafje met oranje vloeistof kleurt zwart als het in aanraking komt met vruchtwater. Dan weten ze het in ieder geval zeker of je vliezen gebroken zijn. Want wat al gezegd is, dan moet de kleine wel binnen 24uur komen. Ego: ik wil bevallen! Maar helaas, geen gerommel, vliezen nog heel, niets dat op een naderende bevalling zou duiden
Oooh Rylie spannend! Hopelijk zijn de weeen al wat regelmatiger? Succes iig!! He jammer pandabeertje dat t geen weeen zijn geworden. Maar idd Pasen valt elk jaar weer op een andere datum, heeft iets te maken met 40 dagen na carnaval als ik t goed heb.
Zal mij benieuwen.. ik vermoed dat Rylie de eerst volgende is! Ik ga sttaks even naar de winkel en dan naar m'n zwager. De rest van de dag maar even zien. Ik zei al tegen m'n moeder, nou ik vermoed niet dat het de 13de nog wordt. Toen vertelde ze dat het bij haar bij mn zusje pas om 15 uur smiddags begon en 20 over 10 geboren. Maar toen rommelde t wel IETS overdag. Maar ag, we zullen zien.. ik verwacht nu , overtijd. Iig duimen of ze voor of iig woensdag geboren is/wordt. Dan wordt mij strippen en al die allende bespaard.
Nou lig aan ctg. Geen wee meer te bekennen. En ze gaan idd even kijken of het vruchtwater is. Nog geen idee hoe. Ja ze zei kijken of ze het zien lopen. Maar als het dat niet is dan vind ik dat wel echt raar. Bleef maar komen en was veel meer dan wanneer ik moet plassen snachts. Was om half 1 ook nog geweest dus kon nooit veel zijn. Wat ben ik toch ook een onzeker ei.
Boomm, bellen! Rylie, succes. hoop voor je dat het toch echt vruchtwater was en je niet kippig wordt..
Nou hier weer door de 37 weken check heen, bloeddruk mooi laag en hij is eindelijk ingedaald! Voor volgende week donderdag met 38 weken de volgende afspraak als we het halen
Goed zo boomm! Ik duim voor je! Pinkblossom, ook fijn als je weer goed gekeurd bent Zie dat je eerste met 37+5 kwam. Ben benieuwd of dat weer ongeveer zo is nu. Vaak zeggen ze dat een eerste en tweede bevalling wel bij elkaar in de buurt zitten. Nog iemand last van "restless legs" trouwens?
Boom; succes zometeen! Hoelaat moet je komen? Teuntje83: ze zeggen inderdaad dat die termijnen van bevallen weinig verschillen, ben benieuwd wat deze kleine man gaat doen! Hoop dat die elk moment gaat komen want we zijn benieuwd naar 'm! Over mn benen, nu is het weer een hele tijd rustig, maar ik heb van 20 tot 25 weken echt heel veel last ervan gehad, voornamelijk snachts en savonds, echt heel vervelend!
Fijn dat alles goed was! Ben benieuwd wanneer hij komt. Heb je een voorgevoel? Booomm: goed dat je hebt gebelt en dat je snel terecht kunt. Succes zometeen. Flessen e.d hier flessen van dr brown(oud en nieuw), difrax en avent. Bij de oudste twee de brown gebruikt dus nu vast weer. Spenen ook van alle merken maar dat wordt vast weer avent. ik mis vast nog heek veel mensen maar ben momenteel zo moe dat ik niet de energie heb om pagina's terug te gaan lezen.
Restless legs, zijn rusteloze benen Vind het lastig om zelf te omschrijven, Google legt het beter uit Maar dan weet je gewoon niet zo goed wat je met je benen moet. Onrustig gevoel.
Ik heb vooral s avonds en s nachts last van onrustige benen. Wat helpt is een wisseldouche met echt koud en warm afgewisseld over mijn benen. Of massage van mijn kuiten. Het is inderdaad heel erg irritant..
Spannend Rylie, zet hem op!!! 👍 Hie tegen Restless legs, maar wel enorm opgezwollen polsen. Vooral in de ochtend. Dan doet het gewoon zeer! De kramp blijft ook echt tot halverwege de avond zitten, VK noemt het Caroll tunnelsyndroom. Gaat vanzelf weer over maar vervelend is het wel! Ben benieuwd Boommm. Houd ons op de hoogte. Pandabeertje. Elk uur kan alles beginnen. Dat maakt het zo spannend juist hihi. Hoop voor je dat het maar snel mag komen!!! Hier goed nieuws van de echo. Baby is gedraaid en ligt al 'klaar voor verzending'. Heerlijk dat ik me niet meer druk hoef te maken om een keizersnee! Vanavond om 20:15 bij de VK zijn voor algehele controle en dan kunnen we er weer een week tegenaan 💪