Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Demino, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Heb even gebelt. Ze zei dat de kans groot is dat t met dit termijn nog niet werkt en ik wakker lig met harde buiken. Dus ze willen hoe dan ook dan morgen inleiden, mocht het niet helpen. Dus dan zou ik zeggen, dan ga ik gewoon direct voor de inleiding. En niet strippen.
    Maar nu moet ik even nadenken..... ik wordt er gek van.
    Of ik nu een afspraak maak voor morgen voor inleiden, en dan duimen sat ze Vannacht vanzelf komt of zal ik afwachten?
    Het is ook weer zo dat ik t liefst natuurlijk wil maar die onzekerheid over te weinig leven is niet best.. hou ik dat vol tot maandag/dinsdag?

Het rotte ervan vind ik van Ja, je lichaam is er nog niet klaar voor en dan ga je toch inleiden.

2. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Maak gewoon de afspraak voor morgen, vandaag laten strippen, Odat je nog extra kans hebt! Hier een vriendinnetje met 37 weken laten strippen met 2 cm ontsluiting en S nachts was de kleine er!

En het is, de kleine is er nog niet klaar voor om te komen, die zet de bevalling in gang, maar met 40 weken is ze echt wel klaar hoor. En met jou ongemakken, zorgen en stress, is het beter lijkt me dat ze komt! Scheelt he heel veel piekeren en kan je lekker gaan genieten samen!

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Pandabeertje: je bent idd al bijna 40 wk en je hebt al 2 cm ontsluiting. Het zou toch super zijn als strippen het laatste zetje geeft om
    Spontaan te bevallen. Even flink puffen en dan is dat strippen zo klaar.

4. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Gewoon die afspraak maken al die pijn en stress is ook niet goed voor je!

Gefeliciteerd rylie!! Geniet van je kraamtijd!

Hier wel elke keer krampen maar die leidde tot niks maar ik vind het niet zo erg we wachten rustig af nog even genieten van dat geboks in mijn buik!
    Vandaag controle verloskundige!

5. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Tja als je inleiding niks vind en strippen ook niet dan is het kiezen uit twee kwaden. Kijk waar je je het beste bij voelt en kijk niet naar welke dag of termijn. Beide zal pijnlijk zijn; dat is bevallen sowieso toch?

Hier lijken de vliezen gebroken🎉
    Verloskundige is nu bezig met bevalling en belt over 2 uurtjes op wanneer ze kan komen of dat we even in geboortecentrum langs gaan voor controle

6. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Pandabeertje, ik zou laten strippen.
    wat iemand al zei, bevallen is hoe dan ook pijnlijk. Dus daar zal je toch even doorheen moeten de komende uren/dagen.
    En aangezien je bijna 40 weken bent is je baby er echt wel klaar voor. Maar misschien gewoon een beetje te lui ;)
    Je blijft anders maar piekeren en stressen. Dat is niet goed voor de baby..

Spannend Annie! Succes!
    Hoe ver ben je (zwangerschaps weken bedoel ik)?

Hier:
    Gister weer de verloskundige gebeld omdat ik wat sterretjes zag bij bepaalde bewegingen.
    Bloeddruk was weer 150/75, dus wel wat geprikkeld in de bovendruk. Maar nog steeds vond ze het goed voor nu vanwege de lage onderdruk.
    Geen eiwit in urine gevonden. En de baby deed het verder goed.
    Gister weer veel harde buiken die om de zoveel tijd kwamen. Dus vroeg in bed gaan liggen. Dan gaan ze bij mij weg.
    Nu heb ik vandaag weer van die tintelvingers. En weer wat licht in mijn hoofd.
    Ik voel me zo beperkt. Durf niet zo goed de deur meer uit. En alles wat ik doe lijkt teveel te zijn.
    Zit mezelf in de weg dus. Maar ik moet nog even ;)

7. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    #4867 Floeperd, 14 apr 2017
    Laatst bewerkt: 14 apr 2017
    Pandabeertje. Gewoon strippen joh. Als je nu al bang bent voor die pijn? Je krijgt straks meer pijn voor je kiezen hoor...
    Het is naar even en kan echt het laatste zetje zijn.
    Geef mij maar strippen en natuurlijk dan inleiden. Dat is drama vind ik...

Rylie. Gefeliciteerd!!! Hopelijk gaat het stukken beter na een goeie nachtrust met je. Genieten nu!!!

8. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Rylie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Hopelijk heb je een voorspoedig herstel.

Pandabeertje, stippen was inderdaad gevoelig, maar ik ben 2 keer gestript voor onze dochter werd geboren en zooo pijnlijk vond ik t nou ook weer niet hoor..

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Succes Annie! De bevalling zal nu niet lang meer op
    Zich laten wachten.

10. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Spannend Annie!! Succes!

@teuntje: niet fijn zeg die 'kwaaltjes'. De laatste loodjes wegen echt het zwaarst hè?!

Hier is vanaf gisteren mijn buik weer onrustig. Veel harde en pijnlijke buiken. Gelukkig blijft het erg onregelmatig. Ik hoop maar dat het weer wegzakt. Na volgende week hebben de kinderen 2 wkn vakantie en het lijkt me erg zwaar om dan ook al de kleine erbij te hebben. Buiten het feit dat als het nu doorzet de baby eerst nog in het zkh zal liggen.
    Maar wie weet zit het over 4 wkn nog...niets zo onvoorspelbaar als wanneer de bevalling begint haha. Ik probeer het ook maar los te laten en we zien het wel...

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ik moest gewoon 3 kwartier wachten tot ik de eerste keer geprikt kon worden en een drankje kon drinken.:$ Nu nog een half uur en dan mag ik eindelijk wat eten😉

12. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Pff dat is ook niet fijn. Ben je niet heel erg licht in je hoofd nu?

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ben vooral misselijk door het maagzuur:(. En beetje licht in mijn hoofd ja. Gelukkig bijna tijd voor de 2e keer prikken.

14. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    @teuntje: ben nu 40 weken plus 1 dag. Weeën/krampen (althans zoiets?) leken een beetje te komen, was goed te doen. Maar lijken nu af te nemen...
    Vriendlief nog snel even naar de bakker gestuurd voor wat vers brood... nu afwachten....
    Voel me verder goed. Wel misselijk geweest afgelopen twee nachten en ook over moeten geven. Is blijkbaar toch een teken geweest?

15. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Spannend Annie succes!!

16. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Spannend annie82! Succes!!

En vervelend die suikertest! Zo fijn als je dan weer mag eten!

Vita rosé, hopelijk blijft je baby nig even binnen!! Hier dachten ze met 33 weken dat de bevalling was begonnen, weeeen en verweekte bmm. Maar 2 dagen ziekenhuis en alles nam (gelukkig) af. Toen wat stapjes terug gedaan (halve dagen gaan werken tot 36 weken) en de baby zit nog steeds! :D

17. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    @boomm hoe is het met jou en je controle gister? Hopelijk was alles goed!!

18. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Morgen moet ik CTG en dan gesprek met de arts.
    Omdat ik tijdens harde buiken/weeën aan de hartmonitor moet, wordt er misschien niet gestript vanwege t feit dat t nog dagen kan duren.. maar morgen krijg ik een gesprek en hopelijk wordt er dan een afspraak gemaakt voor inleiding voor 1 deze dagen. Dus heb nog steeds geen afspraak voor morgen voor inleiden.. dat konden ze nu niet beloven ivm planning. Het is dus nog afwachten hoe en wat.
    Ik hoop ook niet dat ze nu zeggen we gaan inleiden en dat ik er moet blijven voor zolang het duurt... dat kan niet met m'n dochter hoor.

19. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Oh Annie, mooi termijn om te bevallen dus :)
    Gek idee hè, dat het begonnen is?
    als je vliezen zijn gebroken, dan weet je gewoon dat je baby er binnen 24 uur moet zijn.
    succes!

20. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Nou heb gelezen dat het binnen 24 uur moet en dan gaat het onder verantwoording van eigen verloskundige. Zijn er na 12 uur nog geen weeën dan volgt controle in ziekenhuis en wordt vervolgplan afgesproken. Na 24 uur gaat het sowieso over naar gynaecoloog. Maar kan tot 72 uur duren. Daar hou ik me maar aan vast.

Deel Deze Pagina