Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Demino, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Oh oké..
    Zo goed wist ik het niet, sorry ;)
    In elk geval, kan nooit heel lang meer duren :)

2. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Pff krijgen jullie ook zo weinig gedaan op een dag? Mezelf en dochter verzorgen, beetje huishouden, boodschappen en koken. Meer zit er niet echt in. En er is zoveel wat ik wil doen in huis maar waar ik gewoon niet aan toe kom. Zelfs de enveloppen schrijven heb ik na een week nog steeds niet af.

@annie spannend! Succes!

3. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Niks raars aan MamaLara. Vind dat je best een hoop doet hoor, je zeult tenslotte een extra persoon mee he.
    Wellicht een idee om in de avond op de bank met een schoot-tafeltje de enveloppen te schrijven? Onder het genot van een kop thee?

Annie, spannend. Hopelijk schiet t voor je op nu!!!

Pandabeertje. Het kán gewoon niet lang meer duren. Laat je volgen door de adviesgesprekken van de gynaecoloog/verloskundige en je zal snel duidelijkheid krijgen.
    Inleiden of niet, het is en blijft nog steeds je eigen keuze wat je wilt. En of je er ju wel of niet voor kiest, de ongemakken en klachten zal je houden nee hebt er nu al weken last van dus die laatste dagen zijn peanuts nu toch!!! 💪💪

4. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Mamalara, heel herkenbaar.
    ik doe hele dagen niks, voor zover dat kan natuurlijk ;)

5. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Ik ben ook niet vooruit te branden hoor, ik loop het liefst de hele dag in mn pyjama rond en verplaats me van bank naar bed en weer terug haha.
    Heb nog net de energie om te eten

Vanavond gaan we maar even lekker bij Ikea eten want heb echt geen zin om te koken.
    Gaan jullie nog wat doen met de paasdagen?
    Wij gaan zondag even eieren zoeken bij de kinderboerderij met Ivy, en hopen dat de baby zich ergens voor donderdag een keertje meld ofzo:)

6. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik ben ook niet vooruit te branden. 0,0 motivatie en energie, haha.
    Er moet nog een hoop gedaan en geregeld worden, de gedachte alleen al maakt me moe en maak dan dus ook keer op keer de keuze om gewoon te gaan slapen ipv al die shit te doen :D

7. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd Rylie !! Was de keizersnee geplant? Beterschap gewenst en natuurlijk veel geluk! :)

8. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Oohh..wat herkenbaar dames. Ik word gek van mezelf en het niks kunnen/ willen.
    De dagen duren ook zo lang...

Lekker pinkblossom..bij de Ikea eten..kan ik volgende week ook wel een keer doen.
    De boodschappen laat ik al een paar weken thuis bezorgen, dat is echt fijn. Ik moet er niet aan denken dat ik nu met al die spullen moet slepen en sjouwen (buiten het feit dat het nu ook niet mag).

Aan de ene kant benauwd het me soms dat de kleine er over 4/5 weken al is, maar aan de andere kant ben ik ook al wel beetje klaar met het zwanger zijn. Vind het sinds deze week ook niet meer fijn als mijn man weg is voor zijn werk. Hij is vrachtwagenchauffeur dus vaak meerdere dagen (ver) weg.

9. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Inderdaad Floeperd! Ik had alleen gehoopt al een afspraak te kunnen hebben voor inleiden voor morgen, maar dat valt even af.

10. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Wie weet pandabeertje. Hier weinig voortekenen en toch vliezen gebroken.
    Om 9 uur een beetje en om 12 uur heel veel. Geen houden aan. Dat was echt bizar om mee te maken. We hebben hier met z'n tweetjes kei hard staan lachen. Zenuwen denk ik.... Hihi
    Om half 3 komt de verloskundige even kijken.....

11. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    hahaha, zou ook echt iets voor ons zijn:)
    Laat je weten hoe het vordert?!

12. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Wij laten sinds een paar maanden eigenlijk ook bijna altijd onze boodschappen thuis bezorgen, ik zie het ook echt niet zitten om met een veel te drukke dreumes boodschappen te moeten gaan doen.

13. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Spannend Annie83! Succes!

14. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Hmm... dames zonder energie, succes komende weken.

Annie, succes met de bevalling!

Hier, nergens last van. Geniet van de goede nachtrust afgelopen paar dagen en geniet vooral van de gewonnen energie! Boodschappen doen, huishouden etc vind ik heerlijk. Verveel me anders toch te pletter. Maar is natuurlijk wel een verschil dat er hier geen kindje rondloopt.

15. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Wauw annie succes en hopelihk zet t lekker door nu.

Hier ook weinig energie en motivatie om wat te doen. T liefst zit ik hele dagen op de grond met onze dochter te spelen, of op de bank met mijn reuze spannende boek.. 😂 en t ergste is ik verveel me nog geen eens.. Maar goed ik kan al vanaf galf november niks vanwege de hernia en ben er dus ondertussen helemaal aan gewend.. ☺️ Word wat straks als die hernia zich ooit heeft terug getrokken en ik weer moet werken.. 😂

16. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Mijn vriend heeft het een paar keer nagedaan: 'Net alsof een klein kind naar de wc moet en in zijn broek plast en dan zo ineens stil blijft staan en naar beneden kijkt van: oh wat gebeurt er nu?'. Gelukkig kan ik zelf ook mee lachen hihi!
    Lekker gedoucht maar alles rustig nu ik afwachting van verloskundige

17. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Het duurt in ieder geval niet lang meer.. vliezen breken is binnen 24-48 uur ofzo bevallen dacht ik

18. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hihi Annie. Zo voelde ik me dus ook.
    Ik hoop dat het door gaat zetten voor je!! Succes!!

19. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Rylie gefeliciteerd met jullie dochter. Nu lekker herstellen en rustig aan.

Annie succes met de bevalling! Hopelijk een voorspoedige bevalling. Is de verloskundige inmiddels langs geweest?

Pandabeertje: misschien een late reactie maar zou strippen altijd boven inleiding kiezen. Strippen doet zeer maar het is maar even. Inleiden doet meer pijn ;). Ik ben 2 uur na het strippen bevallen, had 2 cm ontsluiting toen ze de poging deed.

20. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Oh wishtobe wat klinkt dat als een heerlijke zwangerschap *jaloers*
    Maar scheelt idd wel of er nog geen andere kinderen zijn. Als ik nu terugdenk dat ik bij mijn eerste tot de bevalling fulltime heb gewerkt vraag ik me af hoe ik dat ooit gedaan heb hihi.

Annie: hoe is het nu? Komen de weeën op gang?

Deel Deze Pagina