Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xPoppetje, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie82

    Annie82 Fanatiek lid

    27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Ja is geweest. Alles zag er goed uit.

    Indien na 12 uur nog geen regelmatige weeën dan naar ziekenhuis voor ctg en een kweek ivm een of andere mogelijke infectie ivm langdurig gebroken vliezen. Dan weten ze na 24 uur of ze nog even af kunnen wachten of dat ze de natuur een handje gaan helpen. Waarschijnlijk krijg ik dan uit voorzorg ook antibiotica. Uitslag daarvan duurt 24 uur en dan kijken ze welke bacterie er evt in het lijf zit. Dus gewoon afwachten. Kan zelfs zijn dat het tot 72 uur gaat duren maar daar heb ik zelf een stem in. Zal ook aan komende nachtrust liggen denk ik.

    Oh ja en nu geen inwendig onderzoek ivm infectie gevaar!
    Klinkt een beetje vreemd als ik dit zo teruglees maar jullie snappen ongetwijfeld wat ik bedoel.
     
  2. PandaBeertje

    PandaBeertje Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Annelie556: Ja maar het probleem bij mij is dat als ik ga strippen, er kans is dat het niets doet. En als ik harde buiken/weeën krijg, moet ik aan de hartmonitor, en als het dan nog dagen duurt, zit ik in 't ziekenhuis aan de hartmonitor zonder resultaat. Dus dan kan ik net zo goed gelijk worden ingeleid.
     
  3. PandaBeertje

    PandaBeertje Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ik ga vanavond lekker weer in bad. Zo'n spierpijn in m'n onderbuik en steken. Hopelijk verlicht het wat. En ben zo toe aan ontspanning!
     
  4. sophia89

    sophia89 Fanatiek lid

    27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ohhh wat veel geschreven weer!!

    Ryliegefeliciteerd met jullie dochter geniet er lekker van!!

    Hier 31 weken bereikt🎉🎉🎉 ben er wel beetje klaar mee eigenlijk. Gisteren van alle ellende mega huilbui gehad onder de douche (kon niet meer overeind komen nadat ik op een krukje was gaan zitten). Gelukkig kwam manlief meteen om te troosten😏😅. Voelde me net een kleuter haha. Ben ook echt zo moe de hele tijd en krijg niks gedaan. Super irritant want moet nog wel t een en ander gebeuren.

    Hopelijk hier de komende dagen wat vrolijk baby nieuws😊😊
     
  5. 1BB

    1BB Bekend lid

    3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Riley gefeliciteerd!!! wens je een voorspoedig herstel!

    Annie spannend spannnennndddd!!!!!!

    Pandabeertje: waarom zou je gaan strippen.. je hoeft echt niet lang meer. Of even wachten totdat de natuur zijn werk doet of inleiden.. toch? Als er gigantisch veel haast achter zat ivm vruchtwater hadden ze de keus al voor je gemaakt toch?

    Ik heb dagen waarin ik belachelijk veel energie heb! En soms niks. Maar ben nu ook een beetje ziekig. Elke nacht wakker om te plassen en misselijk van de honger waardoor ik wel moet eten. Om vervolgens twee uur lang nog wakker te liggen. Hahaha en ze is ook zo wakker 5 uur sochtends. Wordt nog wat.

    Net een 4d pretecho gehad. Ze was aan het lachen en lag prinsheerlijk. Hoe erg er ook geport werd, ze bleef stug liggen. Lijkt op mijn vriend qua houding, qua uiterlijk op mij hahaha heel leuk I'm te zien
     
  6. Floeperd

    Floeperd Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.040
    2.382
    113
    Vrouw
    1BB, mooi he die technieken! Leuk dat je al kan herkennen op wie de baby lijkt of waarvan de trekjes komen :)
    Hier hadden mijn buren een 3D Virtual Reality echo gehad. Dan kan je de baby een soort van 'vasthouden'. Was een experiment van een of andere hogeschool.

    Pandabeertje. Ik doe met je mee in bad. Maar dan vanaf hier thuis hahaha. Ik heb al vanaf een uur of 16 harde buiken. En ook terwijl ik rustig zit blijven ze aanhouden. Had in mijn verbanden een druppel bruin bloed zitten. Voel de baby verder wel druk bezig zijn, maar ik houdt het even in de gaten.
    Een ontspannen badje zal dus wellicht oplichten geven. Hopelijk voor jou ook!!

    Sophia89, logisch. Je bent 31 weken ver en hebt er ook nog eens 2 bij je! Logisch dat het je soms even te veel wordt hoor. Gewoon lekker laten gaan 😊
     
  7. Verliefd91

    Verliefd91 Bekend lid

    29 mei 2014
    863
    13
    18
    Ow 1BB wat bijzonder lijkt me dat om te zien.. wij willen niet weten wat t wordt dus durven ook niet goed zo'n echo te laten maken..

    Bah Sophia, balen af en toe zulke baaldagen. Hier ook zo nu en dan een dikke frustratie huilbui. Om t volgende moment zo dankbaar te zijn dat ik zwanger ben..
     
  8. PandaBeertje

    PandaBeertje Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    1BB: ik ga niet strippen, maar eventueel inleiden. Dit omdat de onzekerheid wat betreft leven voelen vreselijk is en ontzettend stress geeft met t idee de hele dag bezig te zijn van "heb ik dr goed gevoeld". Ivm het vruchtwater te kort.
     
  9. Floeperd

    Floeperd Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.040
    2.382
    113
    Vrouw
    Zijn er hier meer lieve meiden die net als ik last hebben van Carpaal tunnel syndroom? Pijnlijke en opgezwollen polsen en voeten?
    Vooral mijn polsen zijn zo pijnlijk vandaag 😔😔
     
  10. MamaLara

    MamaLara Bekend lid

    22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Zo! Ik ben dus niet de enige waar de energie ontbreekt. Goed om te horen dat het niet aan mij ligt, maar wel rot voor jullie. Ik gun ons allemaal een energieboost haha. Ik heb me altijd afgevraagd waar die kwieke hoogzwangeren de puf vandaan halen. Sommigen springen rond tot het eind. Mijn buurvrouw wandelde met 42 weken nog een uur met de hond door het bos :$

    Pandabeertje, word je morgen ingeleid dan? Of was het strippen morgen gepland? Weet het ff niet meer.
     
  11. PandaBeertje

    PandaBeertje Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Morgen CTG controle en gesprek met de arts, dan hoor ik meer.
     
  12. teuntje83

    teuntje83 Fanatiek lid

    11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Floeperd, ik heb wel sinds 3 dagen tintelvingers zo nu en dan.

    En momenteel weer een baby die druk is met weet ik veel wat!?! Leek net effe alsof er een hand recht uit mijn kruis kwam..
     
  13. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ja volgens de vk is dat waar ik last van heb. Heb al tijden 's nachts tintelende handen. Het wordt wel erger de laatste tijd. Echt pijn doet het niet bij mij trouwens.
    Mijn voeten zijn ook dik maar daar voel ik niets van.
     
  14. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ik heb ook bar weinig energie. Vandaag dus zkh, toen geslapen en vanmiddag thuis met de jongens. Hang nu alweer op de bank. Heb ook behoorlijk last van harde buiken zodra ik iets doe dus dat helpt niet mee;)
     
  15. Verliefd91

    Verliefd91 Bekend lid

    29 mei 2014
    863
    13
    18
    Haha bij de 1e had ik dat ook inderdaad! Alle energie vond t heerlijk allemaal. Echt nergens last van gehad toen.. maar nu krijg ik m dubbel en dwars terug kwa vermoeidheid.
     
  16. wishtobe

    wishtobe Niet meer actief

    Floeperd, gaat dat direct na de bevalling over? Lijkt mij geen pretje in ieder geval. Sterkte ermee.

    Hier nu even wat (ontzettend onregelmatige) weeën de laatste paar uren. Zo even liggen of douchen of iets.
     
  17. Floeperd

    Floeperd Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.040
    2.382
    113
    Vrouw
    Ooooh Wishtobe. Wat spannend hihi. Wie weet nog even en dan kan jij je kleintje ook vasthouden!

    Ja de tintelende vingers. Daar begon het in de ochtend mee als ik wakker werd. Nu zijn mijn linkerkolom en hand gewoon de gehele dag pijnlijk. Telkens steken. Rechts weinig last gelukkig
     
  18. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ik hoop dat ze snel over gaan in echte weeen! Even lekker douchen helpt misschien wel.
     
  19. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Oh ik hoop dat het hier alleen bij tintelen blijft!
     
  20. PandaBeertje

    PandaBeertje Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Spannend wishtobe!
     

Deel Deze Pagina