Verloskundige komt binnen nu en een halfuur even langs. Wilde me toch zien. Kleintje ligt een week voor op de groei dus zal niet een hele grote ramp zijn als ze ter wereld komt op korte termijn, denk ik...
Spannend DRLB! Mooie buik mamavand! Voor jou ook spannend mizzbunny en Logan. Zullen jullie kleintjes ook eerder komen. Geniet nog even!
Spannend drlb, succes zo benieuwd wat ze zegt! Logan alleen maar goed om Nie te lang door te lopen M'n eerste liep ook voor op groei Lieten me lopen tot 5 dg over tijd t uit zichzelf begon en heb van donderdagnacht tot zaterochtend liggen bevallen met uiteindelijk n sterrekijker, gebroken sleutelbeen n ei op z'n hoofd door t 1.5 u persen met uiteindelijk hulp vd Gyn omdat 1.5 uur egt de max is kwa persen Arme jongen kwam grijs te wereld maar gelukkig was alles op zn sleutelbeen en t ei op z'n hoofd na alles goed Had zo anders kunnen aflopen (hij was overigens 53!cm en 4375gram)
Zag leuke mutsjes voorbij komen! Ben Nie zo crea en wil t ook Nie leren, geen geduld en weinig tijd die ik liever anders besteed maar als ik t dan zo zie, wow, super leuk en schattig en egt voor later ook zo waardevol!
Mizzbunny wel eens andere topics van jou gelezen en wat goed om te lezen dat je nu al weer zo ver bent!
De verloskundige is net weg! Haar testje wees ook uit: geen vruchtwater Blijft een raar verhaal dat er zo een grote plons kwam die niet naar urine rook. Omdat ik minder leven voel nu moet ik toch naar t ziekenhuis voor een ctg Om 22:00 daar zijn Blijft spannend allemaal ik houd jullie op de hoogte! En Oja, echt ontsluiting had ik nog niet maar mijn baarmoedermond stond wel al een stukje open
Goh DRLB, wat vreemd! Ben benieuwd wat de ctg zegt dan. Oh d83, nee zeg ik ben blij dat ze me niet zo lang door laten lopen. Wat heftig meid! Daphne, ik vind het nog steeds heerlijk hoor. Ik denk ook dat ik mijn buik en het getrappel straks wel ga missen al ben ik straks vast blij om m'n baby vast te kunnen houden. Ik had al wel de hoop dat ik niet echt overtijd ging maar nu ik zo'n beetje zeker weet dat mijn laatste dagen in gaan nu en dat is best gek. Nou Missbunny, klinkt bekend . Op het steriliseren na dan. Ik ben benieuwd hoe het je vergaat.
Jeetje Logan dat is wel even slikken lijkt me. Gelukkig makt de baby het verder wel goed! Het is misschien maar goed dat ze er nu zo achter kwamen! DRLB jij houdt het ook spannend zeg! Hoe was je ctg?
logan oh vandaar ja benauwdheid is ook niks. Spannend hoor. Miss bunny oh hopelijk toch geen suiker spannend. Drlb hoe was het ?
Wauw Logan, wat een verrassing dus toch nog! Het wordt zo definitief nu hè? Spannend allemaal zeg! Mizz Bunny dus ook.. Inderdaad, kan me je topic nog herinneren.. Supergoed om te lezen dat de baby het nu in ieder geval goed bij je heeft! Voor jou ook spannend verder wat eruit gaat komen.. DRLB, ben benieuwd! Gisteravond langs m'n ouders geweest. M'n moeder zei direct toen ze de deur opendeed dat ik er zo anders uitzie in mijn gezicht, heel zacht en lief? Dus ik zei uuhm een opgeblazen kop bedoel je? maar dat vond ze wel meevallen. Ze heeft wel meerdere keren, verspreid over de avond, gezegd dat ik er zo anders uitzie. Vannacht is mijn zoontje zo'n 2 uur wakker geweest. Huilen, overstuur en niet in zijn eigen bedje willen slapen, alleen maar bij ons. En dat terwijl het normaal dus precies andersom is.. Hebben het een paar keer geprobeerd vannacht, met hem tussenin slapen, maar hij lag alleen maar ontzettend te woelen met zijn ogen wagenwijd open. Hebben niet kunnen ontdekken wat er nou toch was.. Valt me op trouwens, dat de baby wat rustiger was gisteren. De bewegingen die ik voelde waren 'pijnlijk' genoeg, maar het was naar mijn idee niet erg veel. Vandaag maar even in de gaten houden. Ooh trouwens: nog een maandje vandaag tot de uitgerekende datum!! Wat een mijlpaal!
Hoi dames! we waren vannacht heel laat thuis van t ziekenhuis. Na de ctg heb ik nogmaals een inwendig onderzoek gehad (kan geen eendenbek meer zien) waar ook weer uit kwam dat het geen vruchtwater zou zijn. Toch wilde de gynaecoloog nog een echo maken waarbij het vruchtwater gemeten wordt en de groei van de kleine. Vruchtwater was voldoende, beentjes waren een week voor op de groei net zoals de buik. Maar het was allemaal nog binnen de marges. Moet vanmiddag weer terug om alle onderzoeken te herhalen want de artsen blijven het vreemd vinden. Dus ik vrees nog veel bezoekjes de komende tijd, maarja alles voor de kleine meid! Bedankt voor jullie medeleven dames 💖💖💖 Hopelijk komen al onze beebjes makkelijk en gezond ter wereld!👶🏼
Wat fijn dat alles goed was! Hopen dat het allemaal zo blijft. Vervelend dat je zoontje zo overstuur was...hopen dat t vannacht beter gaat
@ DRLB, fijn dat alles in orde is, voor zover ze kunnen zien maar is wel heel raar. Ach ja, liever het zekere voor het onzekere, alhoewel die ziekenhuisbezoekjes veel tijd in beslag nemen haha @ xPoppetje, hopelijk vannacht een betere nacht dan hier is de kleine ook rustiger tegenwoordig, soms schoppen maar vooral voel ik voeten voorbij schuiven en harde buiken. Inderdaad toch goed om het in de gaten te houden
mizz bunny fijn om te horen dat het geen suiker is. logan spannend nu zo Drlb gelukkig is het geen vruchtwater.
Moet morgen weer voor een ctg. Nu denken ze aan zwangerschapsvergiftifing? Alleen m'n bloeddruk is er te laat voor.