Ik voel de kleine ook meer schuiven/golven. Soms krijg ik nog wel een stoot in m'n blaas of tegen een rib, maarhet zijn geen trapjes meer zoals een paar weken terug.
@ Stefanie; zeker even aan de bel trekken! Wat andere dames ook al zeggen, je hebt meerdere symptomen waar je voor moet bellen. Liever 1x te vaak bellen, dan je zo ongerust voelen. @ Myster; net als de andere dames is dat heel herkenbaar. Het is niet meer echt schoppen bijv. Wel dat ik hem wat voel woelen en al helemaal dat ik ineens zijn voet onder mijn ribbenkast heb, die hij hard erin zet en vaak 10 tot 20 cm verschuift, auw @ Logan, Averna en xPoppetje: hier juist tot overdreven af vaak vragen hoe het met de kleine is, 4x per week. Ik denk ook oprecht dat het wel een lieve oma zal zijn, maar dan zal ze wel iets van moeite moeten doen. We wilden het met haar uitpraten, gewoon omdat we het uit de lucht willen hebben maar vooral voor de bevalling, dat dit niet een heel ding blijft wat de geboorte straks overschaduwt. Nu wil ze niet dat we langs komen en wil ze in het weekend dat ik 39 weken ben misschien deze kant op komen. Dan is de kans groot dat ik ingeleid word of misschien al bevallen ben. Mijn vriend zei al: die gaat bewust wachten tot de kleine er is en dan doen alsof er niks gaande is. Ik heb het sinds gisterenavond maar wat van me afgezet. Ik kan nu niks veranderen aan de situatie. Wat heb ik (oprecht) heerlijk geslapen vannacht @ Averna, zoals jij het schrijft woont je schoonmoeder best in de buurt? Ook maar 2x langs geweest sinds jullie daar wonen? Hier dus ook en dat voelt best naar. Hopelijk is je schoonmoeder straks wel een superleuke oma, ook voor jullie meisje
4x per 10 minuten " harde buik" /wee.. 1 a 2 cm ontsluiting en begonnen met garde buik op 20 toco en nu inmiddels 80 toco.... Voor zover de update
Dank jullie wel dames... Nu in het zkh blijven.. en wordt straks weer getoucheerd... De harde buiken beginnen nu ook druk op stuitje en bekken te geven... Meer als afwachten kan ik nu niet
Stefanie heel veel succes ik denk aan je😘 Hier wordt het bewegen ook meer schuiven trouwens! Hoe gaat t met de rest van de dames?
Hier inmiddels weer thuis.. baarmoeder mond is half verstreken nog steeds 1/2 cm ontsluiting en moet gewoon afwachten nu... Bij meer pijn en laat vk bellen... Ook vanaf 6 uur tot 12 uur harde buiken van 120 op de meter.... Nu hopen dat hij toch nog paar weekjes blijft zitten....
Jeetje Stefanie dat blijft nog even spannend dus. Hopelijk blijft hij zeker nog een week of 3 zitten. Hier alles goed, de baby is echt enorm actief de laatste dagen! Niet dat schokkerige meer idd.
Harde buiken van 120? Die moeten wel heftig zijn geweest meis! Ik had er zondag wat van 60. Hopelijk blijft het bij harde buiken en zet het voorlopig nog even niet door. Hier ook weer een drukkere baby, inderdaad meer schuiven. Ik kan me voorstellen dat het toch lekkerder moet zijn eenmaal uit de buik
Ja die harde buiken waren ook heftig... Vannacht ook meerdere keren wakker geworden erdoor en ook nog pijnlijk.... Nu ook meer last van mijn onderrug en zodra ik weer een harde buik heb dan voel ik de kleine man ook drukken onderin... Ben ook de hele ochtend alweer misselijk... Hier ook een schuivend kindje maar merendeels schoppen... Nu gewoon rustig aan doen en zodra ik voorzichtig van de bank opsta en 2 stappen loop heb ik weer harde buik. Voor nu kan ik alleen maar afwachten...
Nu net wat rozige afscheiding verloren, nog steeds harde buiken met druk onder in de buik... Geen vruchtwater... En ook geen slijmprop... Ben zeer benieuwd als dit nou het bekende " rommelen" is
Wat spannend zeg, Stefanie! Hier ook stiekem geen idee wat er allemaal onder 'rommelen' verstaan wordt, en toch denk ik dat het hier rommelt, haha. Niet dat het gaat beginnen ofzo hoor, maar echt voorwerk. Heb zo'n onbestemd gevoel, dat herken ik nog van het einde van mijn eerste zwangerschap. Een opgeblazen kop, beetje bleekjes met rode wangen.. Lopen voelt onaangenaam; mijn bekken voelen ietwat pijnlijk aan. Ook continu pijnscheutjes aan de onderkant (blaas/vagina) met lopen en een druk bij mijn liezen. Denk dus echt dat mevrouwtje ingedaald is. Loop er volgens mij ook van te waggelen en mensen staren me echt een beetje aan haha! Af en toe een krampje of steekje hier en daar, ook wat harde buiken (pijnloos). Ik heb trouwens net van die tenten gekocht bij de Zeeman, voor in de kraamperiode.. Heb ze al even aangepast en ze zitten zoo lekker! Zei net tegen mijn man dat het voelt alsof ik iets gekregen heb waarvan ik al heel lang droomde Zodra ik weer wat op gewicht ben na m'n zwangerschap wil ik wat mooie onderbroeken daar kopen. Ze hebben echt leuke/mooie en voor een goede prijs. Is echt jaren geleden dat ik dat voor mezelf gekocht heb dus het is echt wel weer nodig. De gaten zitten erin Stom hoe je jezelf weg kan cijferen, terwijl voor man en kind(jes) alles perfect moet zijn.. Afijn, in ieder geval weer wat weggestreept van mijn To do lijstje
Spannend Stefanie! O poppetje herkenbaar hoor.. hoeveel j laat om maar meer aan j kids te besteden.. maar gwn goed n nodig oh om voor jezelf te blijven zorgen 😘
Spannend Stefanie, hebben ze niks gezegd als je roze ging verliezen of bloed? Poppetje: Ik heb ook die onderbroeken gehaald voor na de bevalling. Maar dit omdat ik altijd strings draag, zelfs nu in de zwangerschap, ik haat onderbroeken. Ik koop regelmatig nieuw lingerie en ik kijk er echt naar uit, ok straks als de kleine er is weer mooie lingerie setjes te halen en nn mannetje weer te verrassen. Ik voel me nu zo niet sexy!!!! Hahaha zal blij zijn als m'n lichaam weer van mij is en ik weer lekker aan kan wat ik wil!