Nee hebben ze niks over gezegd Helaas... Weet wel als ik de vk hiervoor bel dat ze zal zeggen dat het dan nog wel weken kan duren
Oke vreemd het kan idd nog weken duren maar het kan ook zo maar zijn dag je wel verdere ontsluiting krijgt. Bij mij werd altijd gezegd bellen met bloed verlies en als ik zo druk kreeg van onder
Haha Mamavand, er moeten bij mij eerst nog flink wat kilootjes af voor ik me sexy kan voelen! Was hard op weg voor mijn zwangerschap, was 25 kg kwijt en wilde er nog een klein deel vanaf.. Maar helaas mag ik straks weer opnieuw beginnen! Zodra ik me prettig genoeg voel in m'n eigen lichaam wil ik mijn man ook zeker eens verrassen. Ik voel me idd ook absoluut niet sexy tijdens mijn zwangerschap haha, terwijl ik andere zwangeren vaak heel mooi vind! Stom hè wat een veranderend lijf in je hoofd veroorzaakt..
Ja en niet alleen je lijf wat veranderd ook geestelijk sta ik er heel anders in. Ik kan me nu gewoon niet sexy voelen en fijn vrijen, omdat ik me totaal niet mezelf voel! Dus echt blij als ik straks weer gewoon mezelf voel!
Dat bedoelde ik inderdaad ook, geestelijk/emotioneel verandert er ook zoveel! Ik snap precies wat je bedoelt..
Ik vind andere zwangeren ook prachtig, mezelf vind ik net een opgeblazen walrus. Ik vraag me ook echt af hoe ik er straks uit zie haha. Gelukkig is sporten m'n hobby Hoe is het nu Stefanie?
Bij het afvegen een drupje bloed af en toe, helder en niet elke keer met wat slijmerige afscheiding.. nog steeds het en der harde buiken die druk onderin geven. Ook de hele dag misselijk en zo'n bleh gevoel hebben... Kleine man is ook een stuk rustiger maar voel em wel bewegen....
Logan: Ik heb je buikfoto vanmiddag gezien en je hebt een schitterende buik! Het verschil is misschien dat je bij een ander de weegschaal er niet bij ziet haha, en meestal vooral de buik opvalt.. Bij jezelf weet je, voel je, merk je gewoon dat je aangekomen bent. Dat maakt dat ik me precies zo voel als jij Voordat ik kindjes had, vond ik altijd dat zwangeren zich niet moesten aanstellen wat dat betreft. Ik dacht echt van wat zit je nou te zeuren met je 'ik ben dik'?! Ja, je hebt een grote buik met een baby erin.. Maar dat is toch mooi.? Nou, nu begrijp ik het
Stefanie: Ik zou gewoon blijven bellen, hoor! Bloedverlies is toch niet goed? Wil je niet ongerust maken; je moet echt op je eigen gevoel afgaan. Maar schijt aan wat zij ervan vinden dat je 'alweer' belt, daar zijn ze toch juist voor?!
Stafanie ik zou ook bellen als ik jou was! Bloedverlies maar met BMW die druk van onder kan in een keer omslaan en dan ben je misschien te laat!
Nou blijft spannend bij jou Stefanie. Af en toenemen drupje bloed lijkt mij niet echt kwaad te kunnen. Maar idd als je je er zelf niet goed bij voelt gewoon bellen. Hier het zelfde mamavand voel me ook minder sexy! Draag ook nog altijd dtrings. Mijn borsten zijn 3 cupmaten gegroeid. Iedereen zei steeds koop meegroei bh's maar dat vertik ik. Groei al zo en wil me dam nog wel een beetje leuk voelen. Heb helemaal niet nagedacht over onderbroeken na de bevalling 😅 Volgende week idd maar even langs de winkel. Hebben jullie nog tips? Na b* vloeide ik nauwelijks dus had ik gewoon hipsters aan met een inlegkruisje.. dat zal er nu na een voldragen zwangerschap niet inzitten haha
Ik moet ook maar oma tenten gaan kopen denk ik. Ik heb wat boxers van mijn man ingepakt. Die draag ik snachts ook, met T-shirt van hem. Hij blijft erom lachen haha. Overdag wel strings inderdaad, wil me graag nog een beetje normaal voelen. Haha Poppetje! Ik ergerde me altijd dood als een zwangere zo klaagde, nu snap ik het. Ik houd ook veel vocht vast. In mijn gezicht, mijn armen en vingers, voeten, benen... echt vreselijk. Maar een ander ziet dat niet. Jullie buikfotos vind ik ook prachtig. Stefanie al gebeld of is het weer rustiger?
Ik draag nu ook nog gewoon hipsters. Heb na mijn vorige bevallingen even boxers van mijn man aan gehad. Past t kraamverband prima in. Na een een week vloeide ik al nauwelijks neer en ging er gewoon maandverband en daarna inlegkruisje in.
Sorry dames, ik houd het echt even niet meer bij hier! Ik heb het gevoel dat ik geestelijk en lichamelijk gewoon "op" ben. Ik moest gisteren voor de laatste keer naar de verloskundige. Was een mooie teleurstelling. Ik had door alle pijntjes van de afgelopen tijd verwacht dat onze meid toch wel al minstens een beetje was ingedaald, maar nee hoor... Eigenwijze tante ligt nog helemaal boven mijn bekken. Dat zegt niet alles natuurlijk, maar tenzij mijn vliezen breken en ze daardoor naar beneden zakt, zal ik volgens de verloskundige toch eerst een dag of 2 goed moeten voelen dat ze indaalt, voordat de bevalling zal beginnen. Ik moet maandag naar het ziekenhuis als ze er dan niet is voor een ctg en echo en waarschijnlijk een inwendig onderzoek, waarna we bespreken wanneer ik ingeleid ga worden. Ik hoop echt dat het niet nodig gaat zijn, maar ben er nu wel een beetje bang voor. Komt nog bij dat ze mijn man gewoon steeds geen vrij willen geven. Dus hij moet steeds proberen diensten te ruilen met collega's. Lekker onduidelijk dus. Nu hopen dat ze eens inzien dat hij dus echt eens mee moet.
Oohh Averna, wat een teleurstelling! Ik kan me goed voorstellen dat je het zat bent (ben ik zelf ook al eventjes) en je meisje liever vandaag dan morgen nog in je armen hebt. En dan dat gedoe op je man zijn werk.. Daar zit je gewoon niet op te wachten! Blijft nog even spannend dus, maar het duurt nu écht niet lang meer. Maandag is al over 5 dagen! (Hmm ik weet niet of deze peptalk heel sterk overkomt haha, ik kan me je onrust enorm goed voorstellen!) Haha strings.. Die draag ik nooit. Vind ik echt vreselijk zitten! Heb liever hipsters.. Haha de boxers van je man dragen gaat hem hier niet worden! Mijn man heeft een maatje S/M en ik heb mijn tenten in XL gekocht zijn shirts begon ik te gaan passen met mijn afvallen, maar dat gaat voorlopig ook weer even duren haha! Jajo: ik hoopte dat mijn borsten zouden groeien haha, maar zowel in mijn eerste als tijdens deze zwangerschap zijn ze gewoon gelijk gebleven. Beetje jammer Ik heb dus bij de Zeeman die onderbroeken gekocht. Het zijn echt oma tenten hoor, ze komen denk ik tot mijn navel! Heel simpel in het zwart en ook een paar wijnrode en zwarte met een kantrand aan de bovenkant. Alsof dat het nog enigszins flatteus kan maken ofzo hahaha! Maar ze zitten iig lekker en ik vind het straks met de flubberbuik juist wel prettig dat er een broekje overheen zit
@ Stefanie, jeetje blijft spannend zo zeg! Als je het zelf niet vertrouwd wel bellen hoor! Al lijkt het gelukkig ietsjes rustiger te worden, fijn zal anders zijn @ Mamavand, tja ook ik herken het gevoel geheel! Vriend zegt dat hij me nu ook nog mooi vind en ik kan alleen maar denken: hoe dan? Straie in mijn zij en een dikke zwangere buik vind ik gewoon niet sexy. Wel mooi, niet sexy. Hier is intiem ook niet meer wat het geweest was maar dat zal vast goed komen. @ Averna, jeetje daar heb je dan ook echt geen zin in. Fijn dat je man kan ruilen maar waarom zo moeilijk, weer een extra belemmering. Jammer dat je meisje nog niet ingedaald is maar hé, wat niet is, kan nog komen. Al snap ik dat je anders had verwacht. Ik duim voor je dat ze als nog spontaan komt Hier gisteren weer naar de gyn geweest, dat was ook heel vlug. Altijd vlug maar deze keer stond ik perplex. Snel de buikomvang en bovenbeen gemeten, deze waren bijna conform termijn dus gelukkig hartstikke goed. Hoofdje werd overgeslagen maar dat geloof ik dan nog wel. En toen was het: als er iets is, bellen. Volgende week naar de vk, week erop weer bij mij. En ik stond daar (letterlijk, ik stond want stond net op uit de stoel) zo van: eh is dit alles? Ik had wel wat meer uitleg verwacht oid. Dus ik ging toch een beetje doorvragen. Waar het op neer komt, de 8e moet ik dus naar de gyn (mits de kleine nog niet spontaan geboren is). Dan gaan we bespreken wanneer de inleiding plaats gaat vinden en dat zou zomaar de dag er na kunnen zijn. Dan ben ik 38,4. Als ik echt geen inleiding wil hoeft dat niet maar er zitten ook voordelen aan, vooral gezien mijn voorgeschiedenis en medicatie dus daar moesten we even over nadenken. Ik ben nu al wel gewend aan het idee dus zo erg vind ik het niet meer. Meer informatie was er niet behalve dat alles goed ging - is natuurlijk al meer dan genoeg goed nieuws
Daphne: Wat vervelend! Echt zo uuhhh nou, wat is nu dan verder de bedoeling..? Dat zij het nou dagelijks doen.. Jij niet Heb je nu wel het idee dat je echt antwoorden hebt gekregen? Hier vanochtend voor het eerst mijn reguliere controle bij de gyn gehad. Baby is al een heel eind met indalen blijkbaar, net voorbij het schaambot.. Maar ligt nog niet vast. Ze is goed op weg maar heeft nog een klein stukje te gaan. Heb nu gewoon al veel last met lopen en veel druk daar beneden, kan en wil me amper voorstellen dat ze nóg verder kan zakken Verder alles goed. Ik hoef pas over 2 weken weer terug te komen.. Al hoop ik stiekem dat het niet meer nodig is natuurlijk. Maar dat zien we dan wel weer.. Heb iig een belkaartje meegekregen en instructies, hij vond het raar dat ik die nog niet had. Geboorteplan laten zien en was ook allemaal prima. Stond ook zo weer buiten
@ xPoppetje, gaat snel hé bij de gyn. Fijn dat ze al goed op weg is maar snap wat je bedoeld. Hier ben ik ook bevorderd tot moeder gans haha. Ik hoop voor je dat het ook niet nodig zal zijn (dat hoop ik voor mezelf namelijk ook binnen 2 weken, wat ergens ook weer eng is) Nou niet echt een gevoel van antwoord, maar meer: we zien het wel weer. Ik snap heus dat een bevalling niet te voorspellen is, maar dingen zoals: de baby is ingedaald heb ik de gyn nog nooit horen zeggen. De enige keer was vorige week bij de gyn, toen lag de baby voor 3/4e ingedaald en nu? Geen idee. De gyn heeft het er dus niet over gehad. Ik verwacht overigens van wel want mijn buik is een heel eind gezakt maar zeker weten doe ik niet. Dat horen we dinsdag bij de vk wel gok ik.
stefanie ik zou gewoon ook blijven bellen. Ondergoed hier eerste dag katheter ivm keizersnee dan geen ondergoed aan. Daarna mannen boxers zit beter met dat kraamverband. Averna he wat vervelend hopelijk komt de kleine. Snap goed dat je er klaar mee bent. En ook vervelend van zijn werk Word allemaal spannend nu dames ik hoop stiekem dat hij zelf nog komt anders nog 28 dagen Hihi ik kan aftellen volgende week weer controle gynaecoloog