Jeetje averna had onderhand ook gehoopt dat het al zover was. Snap dat je er wel klaar mee bent nu Succes
Spannend averna! Wie weet willen ze wel strippen en wordt de kleine vandaag geboren. Daphne wil je liever niet in laten leiden? Chantalcindy en DRBL geen bloedverlies meer gehad?
Hopelijk begint het snel Averna! Misschien heeft strippen zin? Ik ben ook benieuwd naar Chantallcindy en DRBL? Alles weer rustig?
Hier vandaag 34 weken woensdag naar de gyn en dan bespreken hoe of wat het word max vandaag nog 4 weken maar ik denk zelf dat het voor het weekend gehaald word aangezien de gyn aanspeelde op de 37 ste week. Verder gaat het hier goed. Ik hoop met de andere dames ook?? Averna succes vandaag
Zo, 3,5 uur ziekenhuis achter de rug! Heb weer 2 keer aan de ctg gelegen, echo gehad en inwendig onderzoek. Zoals ik al verwachtte, lag onze meid nog altijd veel te hoog. Gelukkig was er ook genoeg vruchtwater. Mijn baarmoedermond was wel al wat soepel, maar verder nog niets dat er op wees dat ze naar buiten wilt komen. Ik mocht kiezen om af te wachten of al meteen een inleiding te plannen. Maar ze raadden aan om nog even een paar dagen te wachten, omdat zo'n inleiding waarschijnlijk ook heel lang zou duren op deze manier. Heb nu wel een inleiding gepland voor vrijdag, als ze er tegen die tijd niet is. Woensdag moet ik terug voor een ctg, want ze houden nu wel alles goed in de gaten natuurlijk. Dus ze houdt ons nog even in spanning!
@ Mamavand, spannend! hopelijk krijg je woensdag wat duidelijkheid. @ Averna, succes, snap dat je er dan wel een beetje klaar mee bent. Hier valt het mee maar merk dat het zwaar is, laat staan als ik 4 weken verder ben benieuwd wat je opties zijn en hopelijk dient de bevalling zich zelf gewoon aan @ Jajo, nou het is dubbel, heel dubbel. Enerzijds hoop ik dat de bevalling zich zelf aandient en anderzijds hoop ik op een inleiding, puur met de reden dat ik weet wanneer ik kan stoppen met de bloedverdunners maar ook omdat ik dan zeker weet dat mijn vriend erbij is. Dat vind ik momenteel echt heel eng. Hij werkt op 1 uur rijden hier vandaan maar vanaf daar stapt hij in een busje bij een collega en gaat het land door (hij werkt mee aan de weg zeg maar, dus nooit zeker waar hij die dag zal zijn). Als ik hem dan ben kan het zijn dat hij 200km van huis is en niet naar huis kan komen omdat hij afhankelijk is van zijn collega's. Tevens is het zo dat ik het idee heb dat het niet een hele dag gaat duren. Vorige keer met de inleiding bij 26 weken ben ik letterlijk in 50 minuten bevallen. Oké, zonder persfase maar het was zo belachelijk kort dat ik niet eens op een bevalkamer lag. Artsen schrokken zich rot toen ik zei dat hij NU geboren werd. Dubbel dus
Jeetje, een ochtendje wel om het maar zo te zeggen. Ja denk dat je het zelf ook het beste merkt hoe en wat. Ik hoop ontzettend dat ze toch vanzelf nog komt, ze laat je wel wachten in ieder geval haha
Zo.. dat is me even een drukke ochtend. Hopelijk komt ze vanzelf nog, en anders wel fijn dat er in elk geval een maximale einddatum is nu toch?
O spannend averna. Mijn oudste lag ook nog hoog toendertijd, tóch is de bevalling toen spontaan begonnen. Toen ik 10cm ontsluiting had kreeg ik wee opstellers omdat hij nog te hoog lag, heb toen 1,5u ppersweeen moeten opvangen
averna spannend Bloedverlies bloedverlies hier over gelukkig was doodsbang. Helaas nu wel een griepje te pakken. Donderdag naar de anesthesie ben benieuwd en vrijdag weer controle gyn
Spannendddd... Over een uur weer bij de vk zijn voor controle.. Vanaf vanochtend al bijna elke 5 minuten harde buik die op knappen staat... Zo kan ik echt geen 2 weken meer lopen.. Vandaag 35+1 ( banner klopt niet helemaal)...
Bloeddruk was mooi, harde buiken om de 10 minuten maar vk wilde er niks van weten, niet rustig aan doen maar ook meer ontspanning zoeken dingen doen... Kleine man ligt nu helemaal vast in bekken en tot nu toe 1.5 kilo gegroeid deze zwangerschap. Over twee weken gewoon weer controle... Geen inwendig onderzoek gehad.... Nu afwachten tot ze regelmatiger worden... Zo dubbel... Zo houd ik het geen twee weken meer vol tot de 37 weken
Heb trouwens ff gegoogled ... Mijn ijzer is 6.8 en nou lees ik overal als het lager is dan 6.8 dt er gesproken wordt over bloedarmoede... Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Bloeddruk was trouwens 140/80
Even een ego berichtje. Ben ontzettend moe en heb even geen puf om op iedereen uitgebreid te reageren, maar moet wel ff wat kwijt. Vannacht rond 1.15 uur wakker geworden met een soort menstruatiegevoel. Best apart dat ik dit zo kan omschrijven, want ik had tijdens mijn menstruatie nooit echt ergens last van eigenlijk.. Maar het voelde in ieder geval wat zeurderig. Het duurde even een minuutje voor ik het doorhad, maar toen dacht ik 'hee, is dit gerommel?'. Het was meer aanhoudend en echt wel een uur lang ofzo, kon geen duidelijke pieken of iets herkennen. Ben nog even gaan plassen en uiteindelijk na ongeveer een uurtje in slaap gevallen. 5.30 uur werd mijn zoontje alweer huilend wakker. Ik natuurlijk gelijk opletten of ik iets voelde.. En dat was zo. Niet direct, maar wel vrij snel. Weer datzelfde gevoel. Zonder harde buiken volgens mij ook, trouwens.. Man vroeg nog of ik het kon omschrijven. Ja, het voelt ook een beetje als darmkrampen, maar dat is het niet. Vrij gebroken nacht gehad dus, ben ook ontzettend moe nu. Maar het zeurderige gevoel in m'n buik blijft. Heb het idee dat het nu meer richting de bovenkant van m'n buik gaat (geen strakke band gevoel hoor) en ik weet niet zeker of ik er harde buiken bij heb, of dat ik de baby steeds tegen de wand voel liggen. Mooi altijd, hoe duidelijk sommige mensen kunnen omschrijven wat ze voelen.. Maar ik vind dat toch vrij lastig vaak! Hoop dat ik het zo goed omschreven heb, haha. Zondag de verjaardag van m'n zoontje gevierd, was heel gezellig en ik heb me echt heel goed gevoeld. Was daarna ook erg verbaasd over hoe goed het met me ging en hoeveel energie ik nog had. 's Avonds in bed denk ik weer indalingsweeën gehad, echt pijnlijk! Heb bij 1 steek echt kermend in bed gelegen Joepie.
Stefanie: Haha, ik lees in bijna elk bericht van jou 'ik ben nu ... weken, banner klopt niet'. Is het niet makkelijker om je banner gewoon aan te passen?