Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Demino, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    xPoppetje ahhh vervelend die nachten! Proficiat nog met je zoontje!

Bloedverlies dat is gestopt en ook niet meer geweest dan een drupje. Nu erg misselijk.. morgen de 37 weken grens bereikt! Jippie

2. Danielle123

29 okt 2015
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een rommelende buik... gisteren weer goed gekeurd door de VK
    ze zegt dat het er bij hoort, doet af en toe zo veel pijn :$ Moet me dan echt even ergens vast houden.. me rug, liezen alles doet mee.

Nog even volhouden dus.

3. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb hier ook vaak pijnlijke steken en harde buiken die zeer doen. Eigenlijk al wel vanaf een week of 35. De laatste paar dagen eigenlijk helemaal niet meer ;)

Stefanie, hier krijg je ijzer tabletten als je onder de 7 komt. Ik zit op 7.2 en slik floradix.

4. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    stephanie hier is hij ook lager mijn ijzer heb ook licht bloedarmoeder maar nog niet in de mate dat ik er tabletten voor moet krijgen.

Veel rommelende buiken dus hier is het nuneingelijk rustig maar baby denk mama is ziek ik zal maar rustig doen hahah.

5. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    hahahahha xpoppetje, heb mijn banner er maar afgehaald, wilde niet zoals ik dat wil....

Volgens mijn VK is 6.8 heel mooi voor 35 weken zwangerschap...
    Vanochtend weer erg misselijk en gespuugd en kleine man is hier weer erg druk aan het aardeschuiven hihihihi...
    Volgende afspraak voor mij staat gepland op 15-11... en moet het van de andere 2 vk's rustig aan doen en van de vk die ik gisteren had moet ik juist meer gaan doen ter afleiding van de harde buiken, maar dat gaat ook nog al als ik bij elke 5 meter die ik loop een harde buik heb of bij elke keer dat ik buk ik er last van heb....
    Ze praten elkaar hier mooi tegen.... Weet niet wat ik nu doen moet, maar weet wel dat ik zo geen 2 weken meer ga redden, kan zo de bevalling nooit aan...
    Maar ja helpen doen ze niet omdat ik nog niet de magische grens van 37 weken heb bereikt.. Dus maar weer afwachten...

6. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Pfff ben er klaar mee.
    Al een aantal nachten achter elkaar bijna niet geslapen door pijnlijke harde buiken, maagzuur en moeten plassen. Ook overdag veel harde buiken en menstruatiekrampen maar totaal geen regelmaat erin.
    Baby ligt niet ingedaald maar het mag van mij nu wel doorzetten, ben nu al doodop

7. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Mizz Bunny.... Ik herken het zo goed... Hoop voor je dat het snel doorzet zodat het genieten en herstellen kan beginnen

8. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    Miss bunny, nooit durven hopen dat je zover als nu mocht komen! Ik hoop nu dus ook voor je dat je je kleintje snel in je armen mag sluiten.

Bloeddrukvraagje normaliter heb ik een hele lage bloeddruk, denk aan 90/60 de hele zwangerschap al. Ik voel me al de hele dag slecht dus ben maar even gaan meten, gebruik hetzelfde apparaat als mijn vk (toevallig haha) 137/88. Moet ik aan de bel trekken nu? Twijfel heel erg. Ben wel al de hele dag misselijk en heb hoofdpijn.. half 12 komt manlief thuis van werk

9. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik zountoch even bellen idd. Want voor jou normale bloeddruk is toch een fikse stijging. Beter even checken vooral omdat je je ook niet goed voelt.

Hoop dat het meevalt

10. Logan

Logan Niet meer actief

Bellen. Dit is voor jou wel een flinke stijging en misselijk en hoofdpijn zijn toch wel dingen waarvoor je (hier tenminste) moet bellen.

11. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Zeker even bellen.

12. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    DRLB: Heb je al gebeld? Klinkt niet zo goed, ik hoop dat alles ok is.

Ik mag morgen weer voor controle naar het ziekenhuis. Ben benieuwd, krijg als het goed is ook te horen wanneer ik precies ingeleid ga worden als de kleine meid niet komt. :)

13. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    Bedankt dames!

Bloeddruk is iets gezakt, toch gebeld. Ieder uur even controleren en als onderdruk boven 85 komt even bellen en toch weer langsgaan!
    Morgen ook een afspraak bij m'n gynaecoloog dus hoop dat m'n bloeddruk even stabiel blijft tot dan

14. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Goed dat je het aangegeven hebt, DRLB!

Haha Dreamer, ik kom er net achter dat wij samen in een 'geheime' FB groep hebben gezeten! Ik kom hier steeds een nickname tegen waarvan ik weet dat zij daar ook zat en ik was benieuwd wie het ook alweer was. Zie ik jou daar ook ineens tussen staan! Dat is ook toevallig :D

15. Logan

Logan Niet meer actief

Goed zo DRLB. Hoe voel je je nu?

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Oeii flinke stijging.
    Hier gister ook foute boel. Bloeddruk 134/98 gemiddeld. Mindere groei vlgs vk. Dus zkhuis. Ook daar bleef bloeddruk te hoog dus moet zo weer. Nu ook lichtelijke hoofdpijn...

17. Danielle123

29 okt 2015
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jakkes, te hoge bloedruk is niet fijn !

Knuffel voor iedereen die het nodig heeft

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48

Nu vraag ik me af welke groep dat zijn moet :p

19. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Jippie!! Laatste 10 weken zijn ingegaan! :D Kan zoooo niet wachten!!

20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Drlb en dreamer succes met de bloeddruk ik hoop dat hij weer snel daalt en alles ok is?

Deel Deze Pagina