Gefeliciteerd Daphne geniet ervan ! Als ik die foto's zie van kleine baby's kan ik ook niet meer wachten Hihi Hier straks naar de anesthesist ben benieuwd
Mamavand wat fijn zeg! Goed nieuws dus. Oh Daphne gefeliciteerd meid! WT moet het heerlijk zijn om hem eindelijk in je armen te kunnen houden na alles. Schitterend mannetje! mizz bunny fijn dat de kleine goed groeit! Stephanie kan me voorstellen dat dit even voor een balkonnetje zorgt! Natuurlijk wil je dat de kleine zo lang mogelijk blijft zitten. Aan de andere kant raakt je lichaam op van al die harde buiken en het niet lekker zijn. Krijg je al hulp in de huishouding oid? Laat je lekker verwennen hoor meid! Voel je je vandaag wat beter?
Hey dames.. voel hem al wel weer beter maar sinds 11 uur heb ik krampachtige spierpijn in mijn rug in het midden, en ookal is de bevalling van dochter 9 jaar geleden, zo begonnen bij haar de rug Weeën... En het zakt niet af maar wordt nu steeds meer "stekerig" net als ze er naalden in steken.... Dus wacht het af....
Jeee dat is spannend. Hoeveel weken ben je nu? Ben heel benieuwd of het nu echt begonnen is! Ik werd net gebeld door de anesthesie afdeling van het ziekenhuis, of ik wilde langskomen nog voor de keizersnede. KEIZERSNEDE? Huh... ik ga als het goed is zonder ks bevallen. Vreemde gang van zaken, ze nemen contact op met de gyn en bellen me vanmiddag terug.
Huh DRLB, wat vreemd.. Lekker communicatie af en toe hè? Toen ik vorige week op m'n afspraak kwam vroeg de gyn ook als eerste of ik al een datum had. Toen ik hem vervolgens niet-begrijpend aankeek, zei hij snel 'Ooh wacht even, je gaat het eerst natuurlijk proberen hè?' Uuhmmm..
Ja vraag me soms af, ben ik nu gek of de doktoren haha.. vind het maar erg apart en ben blij dat mijn vk meegaat ondanks dat zij de bevalling niet mag doen, voelt toch wat veiliger haha. Hoe gaat ie met jou nu?
Vandaag bij de gyn geweest. Vruchtwater was goed, doorbloeding van de navelstreng ook nog net binnen de normaal waarde. Ze denkt dat ik de 37 weken wel ga halen. Volgende week weer echo en controle, ctg was voor nu nog niet nodig. Doorbloeding van de navelstreng mag max 95 zijn en was nu 93.8. Vorige week was het nog 83. Dus de uitslagen worden wel wat slechter. Maar nog net binnen de normaal waarden. Viel me toch tegen..
Nou volgens vk nog steeds 2cm.. en vk in ziekenhuis zei verweekte en verkorte baarmoederhals.. en eigen vk zegt vandaag dat ie nog mooi lang is.. snap er niks meer van....dus nu 35.4 nog niet bezig met bevallen
Wat bizar DRLB! Ik had dat vorig weekend met de ctg ook. De verpleegkundige begon al over inleiden terwijl daar niemand wat over gezegd had nog. Dachten ze dat je anders vandaag zou komen dan? Net alsof je dat dan ook zou vergeten haha Goh wat vervelend Stefanie.. ik hoop voor jou dat je snel 37 weken bent... Hier vandaag controle gehad. Ze heeft inwendig onderzoek gedaan, ik heb nog geen ontsluiting dus was nog niet te strippen. Dinsdag heb ik weer controle en dan gaan ze weer kijken en als het mogelijk is word ik dinsdag gestript. Als er dan niks gebeurd mag ik die vrijdag naar het ziekenhuis om een inleiding te bespreken. Mocht ook eerder als ik het echt wilde maar inleiden met een potdichte baarmoedermond gaf vaak vreselijke bevallingen dus ik zei laat me dan nog maar even zo. Hoop dat het nu nog zelf doorzet.. het is wel al aan het rommelen dus hopelijk snel het echte werk.
Stefanie gelukkig is het niet doorgezet Mn oudste is met 36 weken geboren maar echt waar ze zijn er nog niet klaar voor. Hoornloos haal je die 37/38 weken gewoon
Spannende dingen lees ik allemaal hier.. Benieuwd ook hoe het met Averna is! Hier sinds vanochtend (4.45 uur, was weer lekker vroeg wakker) een beetje een darmkrampen-gevoel, maar niet het idee dat ik echt naar de wc moet. Het is ook niet heftig verder ofzo, gewoon heel lichtjes.. Maarja, aangezien ik normaal gesproken niet makkelijk naar de wc kan, zouden het dus voor mijn gevoel wel gewoon mijn darmen kunnen zijn. Even aankijken maar hoe het vandaag gaat! Heb zelf al een tijdje de datum 5 november in mijn hoofd, maar dat komt misschien omdat ik dat gewoon een mooie datum vind? Haha. Mijn moeder en man denken rond de 15e en ik las gisteren toevallig dat de 14e weer volle maan is (supermaan deze keer ook), dus wie weet! De tijd zal het leren
Ooh ik heb trouwens vannacht bevallingsverhalen liggen lezen en ben daarna nog even in slaap gevallen. 3x raden waar ik over gedroomd heb.. Nu kan ik helemaal niet meer wachten!
Met mij is alles goed, maar nog steeds zwanger. Vanavond ga ik naar het ziekenhuis voor een ballonnetje, dus grote kans dat onze kleine er morgen gewoon is. Nu is het wel erg spannend. Ik ga vandaag dus ook lekker niks doen, even energie sparen. Echt zenuwachtig ben ik (nog) niet, mijn man lijkt er meer last van te hebben.
Haha Poppetje, het is allemaal zo herkenbaar 😂 Spannend Averna! Het word ook wel tijd of niet?
Haha Logan, ja, ik vind veel van jouw berichtjes ook vaak herkenbaar! Ik Google me ook suf op symptomen en dergelijke.. Hoe maak je jezelf gek haha. Aahh Averna, ik heb zo met je te doen! Ik ben het zelf al spuugzat en jij bent nog eens veel verder.. Maar goed, wel een prettig idee denk ik, dat het einde nu in zicht is? Probeer inderdaad maar even lekker uit te rusten en misschien nog wat leuks te doen, dan gaat de dag sneller. Of lekker nog even langs de kapper ofzo? Bij deze vast heeeeeel veel succes!!
poppetje haha. Met volle maan is ook wel leuk. Averna oh spannend succes alvast idd lekker rustig aan doen. Hier gister anesthasist geweest ga toch proberen met ruggeprik mijn keizersnee te doen ze mogen 2 x proberen te prikken anders volledige narcose Vanmorgen controle gehad bij de gyn alles was goed nog 2 x naar de gyn en daarna is de keizersnee al gaat ineens zo snel allemaal
Wow wat gaat het toch allemaal snel zeg!! Nichtje is vanmorgen bevallen, en nu ik dat hoor en de foto zie dan kriebelt het al gigantisch... Toch nog maar paar weken wachten, vandaag precies 34 weken.. Spannend Averna!! Nog even en dan heb je gewoon je kindje in je armen!!