Vanochtend volgens mij een gedeelte slijmprop verloren in verbandje, met wat bloed en nu tijdens lopen wat harde buiken en de buik die niet helemaal lekker aanvoelt... Hoop niet zo nog 4/5 weken door te moeten... Succes vandaag Averna..
Oeh spannend Stefanie. Echter hoeft verlies van je slijmpropo nog niks te betekenen. Hopelijk voor jou wel! Sterkte en succes Averna! Had je al een beetje ontsluiting? Of krijg je vanavond eerst een ballonnetje?
Ik ga zometeen naar het ziekenhuis, krijg inderdaad eerst een ballonnetje. Kindje is nog altijd niet ingedaald, dus er staat geen druk op de baarmoedermond. Dus er was nog geen ontsluiting.
heel veel suc6 Averna... Hoop dat het ballonnetje snel zijn werk doet... Hier sinds vanmiddag kwart over 3 harde buiken die steeds pijnlijker worden, moet ze nu weg wiegen zeg maar.... Zie wel even aan wat het gaat doen, kunnen ook gewoon hevige oefen weeen zijn, vk zei gistermiddag dat er niks veranderd is ten opzichte van vorige week... Wil ook niet weer voor niks bellen want kreeg het idee van de vk gisteren dat ik er teveel mee bezig was en daarom meer klachtjes kreeg....
Klinkt toch wel of dat het iets doet. Voor mijn gevoel heb ik ook oefenweeën al een paar dagen 's avonds maar die hoef ik niet weg te wiegen. Succes!
Beetje onverwacht: ik ben weer thuis. Bleek in het ziekenhuis ineens toch al 3cm ontsluiting te hebben, dus ballonnetje had geen zin meer. Mag nu thuis slapen (of misschien gaat het vannacht wel vanzelf) en morgenochtend om 7:00 al weer terug. Dus nog even spannend.
Het is nog niet echt doorgezet. Wel de hele nacht last gehad van krampen en wat bloed/slijm verlies. Mag zo meteen om 7:30 terug naar het ziekenhuis. Hoop dat mijn lichaam het gewoon snel oppakt.
Ik hoop dat de krampen en het bloed/slijm verlies toch voor meer ontsluiting heeft gezorgd Averna... Heel veel succes vandaag, en hopelijk kunnen jullie snel van jullie prachtige kleine meisje genieten.