Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Demino, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Succes averna!!!!

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik hoop voor jou Stefanie dat het niks verder door zet. Je kleine moet voor de groei en gezondheid toch nog even blijven zitten.
    Een geruststelling misschien ik heb bij de jongste vanaf 34 weken elke nacht in de weeen gelopen bloed slijm verlies en met 27 weken al 2/3 cm ontsluiting en alijmprop verloren. Echter heeft het nooit doorgezet en hebben ze het uiteindelijk moeten opwekken. Zelfs de nacht voor de inleiding hele nacht weeen moeten weg puffen zo pijn en dit had niks verder gedaan als die 3 cm die ik al had.

3. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Oeh averna, ben benieuwd hoe het nu met je is en of de kleine er al is!!!

4. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.781
    287
    83
    Ik kom ook steeds even spieken :D

5. Logan

Logan Niet meer actief

6. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Succes averna. Of misschien kun je al genieten..

Hier donderdagvond bevallen! Moest me om hlf 9 melden. Ballon was al niet meer nodig maar direct vliezen brekrn deden ze niet meer. Kreeg dus pilletjes. Lsding 1 deed niks. Na lading 2 kreeg ik wat lchte weeën maar niks noemenswaardigs. Liep nog buiten rond. Partner moest om half 6 kindjes even weer wegbrengen. Toen rommelde het al. Maar toch moest ik 3e gift pillen. En toen ging t snel. Om iets voor 6 ging ik naar t toilet wantvdacht dat mn vliezen braken. Was n bloedval. Dus gyn erbij en beoordeeld om half 7. Zat toen op 5cm. Toen ging t rap. Met spoed naar verloskamers. Daar ctg en echo ivm bloed. Tijdens de tit naar verlos kreeg ik al persdrang dus tijdens weer beoordeeld. 8cm. Vriend was intussen nog niet terug. Dus ik in dikke paniek. Vliezen gebroken. Aan beide kante een vpl. Vriend komt om 19.00 binnen. 3 min persen en daar was ons zoontje. Weer enorm snel. Moesten n nachtjr blijven dus gister rond avondeten weer fijn thuis :)

8. Logan

Logan Niet meer actief

Wauw wat een verhaal Dreamer! Gefeliciteerd :)

9. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Gefeliciteerd dreamer

10. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Gefeliciteerd dreamer

11. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.781
    287
    83
    Wauw Dreamer, gefeliciteerd!

Hier erachter gekomen dat de buren van verderop hun dochtertje (september) dezelfde naam hebben gegeven als die wij aan ons meisje gaan geven. We spreken die mensen amper, wisten dus niet eens hoe het kindje heet.. Is meer dat je gewoon netjes gedag zegt als je ze ziet enzo.
    Ik baal er stiekem echt van, het is een naam die tegenwoordig niet meer zo heel veel wordt gegeven.. Niet dat wij alleenrecht hebben ofzo, maar vind het toch jammer! Alsof wij het van ze hebben afgepikt ofzo, maar dat is dus helemaal niet het geval.. Nouja jammer dan, maar toch, dubbel gevoel.

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Snap je gevoel wel poppetje zou ik ook van balen al helemaal omdat je zelf later bent zeg maar.... als jullie dochtertje eest geboren was dan was het anders geweest

13. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.781
    287
    83
    Ja, misschien wel! Maar zeker omdat deze naam al 2 jaar vastligt voor ons (zoontje had ook zo geheten als hij een meisje was geweest).. Niks aan te doen..

14. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd dreamer!!!!

15. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Jeej dreamer wat een spanning tijdens de bevalling boor je! Gelukkig is alles goed gegaan en zijn jullie nu thuis. Gefeliciteerd!!

Snap dat het balen is poppetje!

16. Logan

Logan Niet meer actief

Balen Poppetje! Dat zou ik ook zo erg vinden...

Ben heel benieuwd hoe met Averna is :)

17. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Gisteravond is onze mooie dochter geboren om 22:44. Ze weegt 3644gram en is echt prachtig! Ze maakt het prima.
    Helaas ging alles niet zoals gepland en is ze uiteindelijk met een keizersnede gehaald. Zal het hele verhaal nog wel vertellen, maar nu eerst uitrusten en genieten. :)

18. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Gefeliciteerd dreamer en averna

19. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dreamr en Avernavan harte gefeliciteerd! Genieten nu!

20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ahhh averna wat jammer dat het anders gelopen is maar fijn dat het nu goed gaat! Nu lekker rusten en aansterken en gefeliciteerd met jullie dochter

Deel Deze Pagina