Ik hoop voor jou Stefanie dat het niks verder door zet. Je kleine moet voor de groei en gezondheid toch nog even blijven zitten. Een geruststelling misschien ik heb bij de jongste vanaf 34 weken elke nacht in de weeen gelopen bloed slijm verlies en met 27 weken al 2/3 cm ontsluiting en alijmprop verloren. Echter heeft het nooit doorgezet en hebben ze het uiteindelijk moeten opwekken. Zelfs de nacht voor de inleiding hele nacht weeen moeten weg puffen zo pijn en dit had niks verder gedaan als die 3 cm die ik al had.
Succes averna. Of misschien kun je al genieten.. Hier donderdagvond bevallen! Moest me om hlf 9 melden. Ballon was al niet meer nodig maar direct vliezen brekrn deden ze niet meer. Kreeg dus pilletjes. Lsding 1 deed niks. Na lading 2 kreeg ik wat lchte weeën maar niks noemenswaardigs. Liep nog buiten rond. Partner moest om half 6 kindjes even weer wegbrengen. Toen rommelde het al. Maar toch moest ik 3e gift pillen. En toen ging t snel. Om iets voor 6 ging ik naar t toilet wantvdacht dat mn vliezen braken. Was n bloedval. Dus gyn erbij en beoordeeld om half 7. Zat toen op 5cm. Toen ging t rap. Met spoed naar verloskamers. Daar ctg en echo ivm bloed. Tijdens de tit naar verlos kreeg ik al persdrang dus tijdens weer beoordeeld. 8cm. Vriend was intussen nog niet terug. Dus ik in dikke paniek. Vliezen gebroken. Aan beide kante een vpl. Vriend komt om 19.00 binnen. 3 min persen en daar was ons zoontje. Weer enorm snel. Moesten n nachtjr blijven dus gister rond avondeten weer fijn thuis
Wauw Dreamer, gefeliciteerd! Hier erachter gekomen dat de buren van verderop hun dochtertje (september) dezelfde naam hebben gegeven als die wij aan ons meisje gaan geven. We spreken die mensen amper, wisten dus niet eens hoe het kindje heet.. Is meer dat je gewoon netjes gedag zegt als je ze ziet enzo. Ik baal er stiekem echt van, het is een naam die tegenwoordig niet meer zo heel veel wordt gegeven.. Niet dat wij alleenrecht hebben ofzo, maar vind het toch jammer! Alsof wij het van ze hebben afgepikt ofzo, maar dat is dus helemaal niet het geval.. Nouja jammer dan, maar toch, dubbel gevoel.
Snap je gevoel wel poppetje zou ik ook van balen al helemaal omdat je zelf later bent zeg maar.... als jullie dochtertje eest geboren was dan was het anders geweest
Ja, misschien wel! Maar zeker omdat deze naam al 2 jaar vastligt voor ons (zoontje had ook zo geheten als hij een meisje was geweest).. Niks aan te doen..
Jeej dreamer wat een spanning tijdens de bevalling boor je! Gelukkig is alles goed gegaan en zijn jullie nu thuis. Gefeliciteerd!! Snap dat het balen is poppetje!
Gisteravond is onze mooie dochter geboren om 22:44. Ze weegt 3644gram en is echt prachtig! Ze maakt het prima. Helaas ging alles niet zoals gepland en is ze uiteindelijk met een keizersnede gehaald. Zal het hele verhaal nog wel vertellen, maar nu eerst uitrusten en genieten.
Ahhh averna wat jammer dat het anders gelopen is maar fijn dat het nu goed gaat! Nu lekker rusten en aansterken en gefeliciteerd met jullie dochter