Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Demino, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Oh Averna Hartelijk Gefeliciteerd met jullie dochtertje... Geniet ervan en herstel maar goed

2. Logan

Logan Niet meer actief

Gefeliciteerd Averna! Lekker rustig bijkomen hoor, dat verhaal komt wel.

3. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter averna. Ondanks dat het niet gelopen is zoals gepland kan je nu eindelijk genieten van je kleine meisje

4. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Dreamer en Averna allebei van harte gefeliciteerd!

5. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @ DRLB. dank je wel :) haha ja slechte timing, maar voelde het niet aankomen, dat scheelt

@ Myster, dank je! Nou behoorlijk rot momenteel. Ik zet hieronder even een uitleg neer zo ;)

@ Mamavand, kleine woog bij geboorte 2780 gram, raakte daarvan 260 gram kwijt in 2 dagen, stond op het puntje van opname omdat bijna de grens van 10% gewichtsverlies bereikt was. Vanochtend woog hij alweer 2630 gelukkig.

@ Stefanie, dank je wel! Snap dat je een enorme baaldag had zeg :( schiet niet op zo

@ xPoppetje, dank je wel!! Haha dat is dan wel weer enorm fijn!
    Als reactie op je berichtje, ik zet hieronder even een algemeen berichtje neer.

@ Jajo, dank je wel, dat zal jij ongetwijfeld ook ervaren straks. Snap trouwens best dat je van de waarden baalt, je hoopt er zo op dat je ver weg van de grens zit en dan dit. Hoop ontzettend dat alles gewoon verder vlekkeloos gaat verlopen en je ontzettend van je zwangerschap kan genieten

@ Dreamer, jij ook gefeliciteerd! (haha al had ik dat via fb al gedaan ;) )

@ Averna, van harte gefeliciteerd!! Daar is ze dan eindelijk. Nooit verwacht dat ze later zou komen dan mijn mannetje.

Alle andere dames, ook heel erg bedankt!!

Waren leuke maar ook enorm hectische dagen. Nathan viel razendsnel af, uiteindelijk bijna 10% geboortegewicht verloren :( bij kolven bleek dat de kleine man net deed alsof hij enorm goed dronk aan de borst. Bleek voor geen meter te kloppen. Met veel moeite kolfde ik op dag 3 maar liefst 3 cc. Nathan kreeg afgekolfde bv met kv erbij en hij werd helemaal volgestopt met eten, arm kind. Vrijdag ging het al wat beter en sinds gisteren komt hij aan. Waar het niet dat hij een 37 weekse prematuur is volgens de kinderarts en dat iedereen al de hele week twijfelt of mijn zoon nu (te) geel is of niet. Vandaag stond ik met de kraamhulp op de gang en het licht viel heel raar op de kleine waardoor hij enorm geel was. Bloed laten testen en de bilirubine te hoog. Resulteert in dat Nathan opgenomen is, gelukkig mag ik bij hem blijven maar oooh.. die emoties :'(

Komt nog is bij dat ik mijn bekken gisteren verdraaid heb en nu verrek van de pijn, jeetje dames met BI, wist niet dat dit zo'n pijn kan doen!! Mijn moeder zou een paar daagjes helpen en naar huis maar heeft amper wat gedaan. Ze zou vandaag eindelijk naar huis en voor het eerst in een hele kraamweek zouden we eindelijk de rust krijgen mt ons drieën, dat hebben we zo hard nodig inmiddels. Komt de opname er tussendoor :( hopelijk morgen naar huis, hoop het zo maar op de eerste plaats dat alles goed gaat met Nathan uiteraard. Dat ik hem morgen maar weer lekker kan knuffelen (nu alleen tijdens bv en dan direct terug de uv slaapzak in.)

6. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Mee Daphne, het zit je niet echt mee meid. Het liefst wil je je kleine mannetje lekker mee naar huis nemen en daar van hem genieten. Gelukkig is nathan gezond en komt hij nu weer wat aan. Begint de borstvoeding een beetje te lopen dankzij het kolven? Hopelijk neemt het bilirubine snel af onder de uv lamp en mag je hem snel mee naar huis nemen.

Ja merk dat ik mezelf ook af en toe gek maak. Zaterdag voelde ik hem minder, ga dan zo twijfelen of ik moet bellen. Gister was hij gelukkig heel druk, dat stelt me dan weer enorm gerust. Ben heel benieuwd naar de echo van donderdag. Hopelijk is hij toch ineens enorm gegroeid en blijven de doppers van de navelstreng toch binnen de normaal waarde

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Oh daphne wat erg!!! Ik heb dit ook gehad met ons eerste zoontje! En ik vond het ook vreselijk ons mannetje heeft van de 6 tot de 11 dag in het zkh gelegen. Ik hoop dat jullie mannetje snel weer mee mag naar huis! Heel veel sterkte met jullie kleine ventje.

8. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.782
    287
    83
    Ooh jee Daphne wat heftig, hopelijk is het allemaal snel onder controle en kunnen jullie lekker thuis van hem genieten..

9. Logan

Logan Niet meer actief

Och Daphne! :( Het zit jullie niet mee zeg. Wat ontzettend misleidend als je denkt dat hij genoeg drinkt. Hopelijk zakt de bilirubine snel onder de lamp. Goh, ik heb wel met je te doen zeg. Bekkenpijn is ontzettend naar inderdaad! Mocht het niet snel over gaan zou ik een fysio opzoeken, ik had het in het begin van de zwangerschap maar bij mij is het weg.

10. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Oh jeeh Daphne zit ook niet mee:( hopelijk mogen jullie snel naar huis

11. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Jeetje Daphne hoop dat jullie kleine snel opknapt en weer mee naar huis mag.

Pfff ben er hier zo klaar mee.
    Al anderhalve week last van krampen en harde buiken.
    Kleine lijkt helemaal geen ingedaald maar ligt niet vast.
    Vanmorgen de slijmprop verloren en nu een rustige buik en drukke baby....
    Van mij mag het beginnen. Klaagmodus maar weer uit...

12. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.782
    287
    83
    Wat stom, 'vergeet' ik zo Averna te feliciteren! Had het allang gelezen, was erg nieuwsgierig! Maar dus helemaal niet gereageerd.. Als m'n hoofd niet vastzat.. :D

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Eerst maar eens lekker bijkomen, een keizersnede is niet niks! Wie weet heb je over een poosje genoeg energie om je verhaal te delen. Maar nu eerst.. Lekker genieten!

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nog 1 dagje... en dan mag ik hier ook bij!!!! *stuiter de stuiter*

Ga vast bijlezen.

Tot morgen!! 😊😊😊

14. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik mag me hier nu ook melden!
    Vandaag 30 weken!
    Nog 4 weken werken en dan eindelijk verlof ^^.

15. Logan

Logan Niet meer actief

Hopelijk zegt die slijmprop wat bij je! Tijd voor baby haha.

16. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hier vandaag 35 weken nog max 4 te gAAN

17. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wow Daphne wat naar zeg!
    En de bekken klachten helaas weet ik er alles van... Ben ook heel benieuwd hoe het is na de bevalling, maar ik mag /Moet nog even...

Hopen dat je snel samen naar huis mag en lekker kan gaan genieten

18. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.782
    287
    83
    Logan, hoe is het met jou? Overmorgen uitgerekend hè..? Denk je dat jullie kindje lekker eigenwijs nog even blijft zitten, of? :D

19. Logan

Logan Niet meer actief

Die komt voorlopig nog niet denk ik. Morgen weer controle, ben benieuwd of er nu wel te strippen valt.

20. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Jeej ik ook 30 weken alweer :)

Deel Deze Pagina