Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Demino, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Niks gebeurd dus Appel? Haha :)

2. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.784
    289
    83
    Hier gisteravond opeens een voorgevoel dat het vandaag weleens zou kunnen gebeuren. Ik verklaarde mezelf natuurlijk voor gek en ben gewoon lekker gaan slapen.
    Vannacht wel wat krampjes gehad, maar er heerst ook buikgriep en ik moet ook vaker naar de wc, dus het zullen mijn darmen misschien wel gewoon geweest zijn..

Krijg ik vanmorgen ineens een appje van mijn moeder met 'Goedemorgen lieverd, ik werd wakker met het gevoel dat het vandaag weleens zou kunnen gebeuren..' Haha op dat moment nog alles rustig, maar toch apart dat we beide hetzelfde gevoel hebben!
    En alsof toeval bestaat.. Een vriendin van haar had ook al tegen haar gezegd dat ze zo'n vreemd voorgevoel had, zonder dat ze het van ons wist. Echt heel apart.

Vooralsnog alleen last van darmkrampen, ik denk tenminste dat dat het is. Misschien is het als voorbereiding op, dat kan natuurlijk ook nog.. Maar begin het nu stiekem wel spannend te vinden. Wordt een lange dag zo!

3. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nope, niks gebeurd...

Heb ook de afgelopen dagen nergens meer last van, weingi harde buiken, of buikpijn/rugpijn of voorweeën dus het zal nog wel even duren.

Wel bijzonder poppetje dat jullie allebei dat gevoel hebben. Heel benieuwd hoe de dag gaat verlopen voor je.

4. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Net terug van de verloskundige en kleine is weer goedgekeurd.
    Heeft nog ruim vruchtwater en loopt ruim 2,5 week voor.
    Wordt nu geschat op 3200 gram.
    Verder een rustige buik en drukke baby.
    Verloskundige denkt dat het ogenblik even kan duren voor de kleine zich gaat melden.

5. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Spannend Xpoppetje.... Hier ook vage buikklachten, wat bij mij kan horen bij mijn buikrace... Ook harde buiken hier en een erge drukke kleine man....
    Heeft het voor mijn idee niet meer zo naar zijn zin, tijdens harde buik ook erg druk op mijn achterkantje en mijn voorkantje.......
    Ach ik zie het wel....

Mizz Bunny, wat fijn dat de kleine het goed doet en er nog genoeg vruchtwater is.. Onze dochter liep op het laatst ook 3 weken voor op groei en is geboren bij 40.6 met een gewicht van 3650 gram en 53 cm...

6. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    Jee dames wat blijft het rustig he!
    Misschien bevallen we idd massaal met supermaan haha
    Hopelijk ligt poppetje te bevallen nu :D

Hier net een emotioneel momentje, ml is werken en er werd aangebeld.
    Vond het eigenlijk te laat om open te maken maar toch maar gedaan.
    Een hele grote doos! Een ballon met allemaal hartjes erin en een hele grote kaart.
    In de kaart stond hoe trots ie op me is en zich verheugd op onze dochter en me ontzettend dankbaar is, lief he??? Natuurlijk flink wat traantjes weggepinkt!

7. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.784
    289
    83
    Wat lieffffff DRLB! Zo schattig! Heel romantisch :)

Enne nee, nog geen baby hier! Zo jammer haha, had goede hoop!
    Heb vanochtend wat nesteldrang gehad, iets wat deze zwangerschap vaak ver te zoeken is.. Maar nu moest het gewoon netjes zijn allemaal. Heb vanochtend geloof ik meer gedaan dan alle afgelopen dagen bij elkaar!
    Daarna nog eventjes met zoontje naar buiten geweest, het was eindelijk eens droog dus we gingen even een blokje om. Eenmaal halverwege voelde m'n buik zooo zwaar en gevoelig/pijnlijk en ik had het gevoel dat ik niet meer verder kon lopen. Heb toen op mijn gemakje het rondje afgemaakt en ben rustig terug gegaan. Thuis op de bank geploft en kon wat lastig lopen.. Maar behalve aanhoudende buikpijn (niet in krampen/vlagen) gebeurde er verder niet veel. Heb daarna nog even lekker geslapen, maar niks doorgezet dus..

Helaaassss hihi, het zou ook wel erg toevallig zijn geweest! Maar we houden idd gewoon de hoop gevestigd op de volle supermaan! :D

8. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief zeg, zo romantisch!maar goed dat je toch de deur open hebt gedaan!!!

Oh poppetje jammer hoor!!

Ik ben gisteravond blij verrast met een babyshower, zo leuk!normaal kom ik altijd overal achter maar dit heeft IEDEREEN dus gewoon voor zich kunnen houden hihihi.

Fijn weekend allemaal.
    Wij gaan vandaag de intocht van de goed heilig man af, en vanavond de avondintocht, ben benieuwd of ik het allemaal vol ga houden

9. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.784
    289
    83
    Haha Myster dat heb ik dus ook, voor mij valt niks geheim te houden. Ik weet dat ik er ook nog eentje ga krijgen en ik hoop wat dat betreft maar dat de baby nog even blijft zitten hahaha :D

10. Logan

Logan Niet meer actief

Wat leuk myster! Ook dat je niks door had. Dat vind ik altijd zo knap.

Haha Poppetje, ik had het hier ook door :p. Maar eh, nu nog? Ik vond 36 weken toch wel laat genoeg voor een babyshower.
    En yee, nesteldrang! Hahaha

Wat super lief drlb! Gelukkig dat je toch open deed :)

Lekker flink mizzbunny. Hebben ze het al gehad over eventueel inleiden, als het te lang gaat duren?

Hier niks nog.. Ik ga er ook niet meer vanuit dat het vanzelf gaat...

11. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.784
    289
    83
    Ja nu nog haha, ik vind het ook eigenlijk wel een beetje te laat maar vind het al superleuk dat ze dit voor mij wilden organiseren! Heb bij m'n eerste nooit een babyshower gehad dus hoopte er nu stiekem wel op :D
    Ik heb een vermoeden dat het morgen is. Ben benieuwd!

12. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Wat een lieve verassing van je man DRBL!

AH Myster wat super leuk! En wat goed dat je niks door had! Wat hebben jullie allemaal gedaan

Kleine dus ondanks het voorgevoel blijven zitten poppetje nou vind het idd wat laat oor een babyshower! Maar wel lief dat ze het organiseren!

Ik denk dat ik geen babyshower krijg. Ik had het eigenlijk rond week 30-32 verwacht, maar niks dus... een van mijn beste vriendinnen had hem ook voor een vriendin van har geregeld bij 30'weken. Vind het zo stom van mezelf, maar ben echt een beetje teleurgesteld dat ik geen babyshower heb gekregen. Stomme hormonen ook! Maar er is dus nog een kans dat het komt als ik zo lees dat jullie heb nu ps hebben...

13. Logan

Logan Niet meer actief

Ik dacht ook dat ik hem niet meer kreeg, tot er ineens allerlei vage dingen gebeurden haha. Ik was 36 weken toen... :)

14. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh spannend poppetje! Ik vind het eigenlijk ook niks al dat amerikaanse gedoe maar het is toch leukdat je vriendinnen je verassen met iets leuks. Al is het maar een hapje eten ofzo.

Het kan nog jajo! Ik was ook 36 weken kan nog prima toch? Wij organiseren altijd laat.

15. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Hier heeft de gynaecoloog alvast een afspraak gemaakt op 1 december om een datum voor inleiden te bespreken als ze de baby er nog niet is.
    Hoop dat ik dat zo wie zo niet ga halen. Ben dan al dik 40 weken.

16. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Hier ook laatste weken.
    Ik word ingeleid met 41 weken als de baby zich niet eerder meld. Hoop wel dat hij eerder komt. We zullen moeten afwachten. Dat is juist iets waar ik niet goed in ben...

17. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    En en en poppetje heb je nu je babyshower??? :D hoop het zo voor je!

@ supermaan Maandag om 12:21 uur staan de aarde en de maan het dichtst bij elkaar. De afstand is dan ‘slechts’ 356.509 km. Pas in 2034 staat de maan weer zo dicht bij de aarde. De grootst mogelijk afstand tot de aarde is 406.700 km. De variatie wordt veroorzaakt doordat de baan van de maan om de aarde elliptisch is.

Wanneer de maan in Nederland om 17:20 uur opkomt is de afstand tot de aarde slechts met een paar kilometer toegenomen ten opzichte van 12:21 uur. Dat effect zal dus niet merkbaar zijn. Ook bij de maansopkomst vanavond rond 16:45 uur, bij de maansondergang om 7:17 uur maandagochtend zal de maan extra groot te zien zijn.

Ik ga kijken, althans ik hoop eigenlijk dat ik lig te bevallen op een van de momenten ;) het liefste 14/11 precies 8 maanden na onze bruiloft hoe speciaal zou dat zijn. Het rommelt flink en ben er wel klaar voor!

18. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.784
    289
    83
    Kon maar op met die maan!!

Jaaaaa had vandaag m'n babyshower! Echt heel leuk en gezellig, hebben enorm gelachen. Goh, als m'n voorgevoel nou ook zo goed was voor wanneer ik ga bevallen, maar nee haha!

19. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Hier gisteravond de eerste been weeën gehad.... Sodeju wat doet dat zeer.... Helaas niet door gezet.. vandaag wel wat weeïge buikkrampen gehad maar niet dat ik kan zeggen Goh ja dit is het begin...
    Vandaag wel de mijlpaal... 37 weken..... Jippieee

20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Fijn dat je die 37 weken hebt gehaald Stefanie!
    Hier begint het ook wat meer te ronmelen! Hoop ik elk geval nog minimaal 1 week door.

Deel Deze Pagina