Hallo dames... Hier vanochtend eerst wat bloed verlies gehad (vers) en nu steeds vers bruin verlies. Volgens vk kan het twee kanten op... Of door zetten of dat het gaat om de strip beurt dinsdag... Maar aangezien ik gisteren niks ben verloren denk ik zelf aan iets nieuws
Ja hele erge last van mijn midden rug en mijn borst been... Ook harde buiken... En nog steeds bruin verlies... Dus we wachten weer af
Spannend hoop voor je dat het doorzet! Zo is ook niet leuk ik heb het bij m'n jongste ook gehad ik vond her vreselijk
Vk komt om half 10... Verga van zo'n pijn in mijn rug en bovenbuik... Kan wel janken zoveel pijn... Ik kan niet meer...
gefeliciteerd dames <3 vandaag 33 weken. vandaag bij de VK geweest omdat ik zo kapot ben. het is al een paar dagen bagger. steeds misselijk en overgeven puur van vermoeidheid. zijn geen aanwijsbare redenen. dus we bikkelen nog ff door.
Wie weet toch begin Stefanie! Misschien wil de vk nog een keer strippen om het verder op gang te brengen! Ik had ook zo last van m'n rug heb nooit buikweeen gehad alleen rug en been weeen
Spannend Stefanie hoe gaat het nu? Hier toch maar besloten om me zaterdag (hoop avond) te laten strippen. Baat het niet dan schaadt het niet
En...wat zei de vk. Wat naar zeg iedereen die zoveel klachten heeft van tevoren!! Kop op, jullie kunnen het!!!!
Wat enorm naar! Maar geloof me, je komt hier doorheen. Hopelijk is dit het voor je en is dit gewoon al een goede stap, ook al voelt het niet lekker. Hou je taai.
Helaas nog steeds niks.... De kleine zat al vast in bekken maar zit nu zo diep dat ik de hele dag het gevoel heb dat ik naar de wc moet voor de grote boodschap... Ze kon er gisteren goed bij, maar ben nog niet actief aan het bevallen.... Op de fiets vanochtend wel 2 lichte weeën gehad, en harde buiken met krampen onderin mijn buik... Maar niks regelmatig...