Helder Sado! Jammer dat het nodig is, maar misschien stiekem wel fijn dat je regelmatig kunt gluren naar de kleine?
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik een borstvoedingscursus gedaan. Wil nu geen borstvoeding geven en ga verder geen cursussen doen
Kimmie dan wachten ze even met get doorknippen van de navelstreng, schijnen echt heel veel voedings- en antistoffen in te zitten. Moet wel eerlijk zeggen dat ik geen idee heb of ze dat de vorige keer gedaan hebben. Ze wilden hem ook snel nakijken ivm de vroeggeboorte. Ik heb geen cursus gedaan eerste keer ook niet, heb ook echt een beeld met zeurende en chocola etende vrouwen 😂 Vreselijk.
Das ook stiekem de enigereden dat ik het jammer vind dat ik niet meer medisch ben (mocht met 12weken kiezen: of bij het zh blijven, dan zouden ze er een medische indicatie van maken, of naar de Vk over. Heb voor dat laatste gekozen omdat het me wat persoonlijker leek. Daar ook geen spijt van, miste alleen wel die vakere controles!)
Hier elke 2 3 weken een groei echo omdat de kleine zo ver voorligt. 9januari de volgende! Hier ga ik geen borstvoeding geven wegens de medicaties die ik slik mag het niet. Wel ben ik per week 2.5mg aan het afbouwen met de prednison zodat ik na de bevalling me oude medicatie weer kan slikken.. Hier wel de ruggenprik maar krijg een geplande keizersnede. Ga wel aankaarten of ze me eind volgende week mis kunnen strippen op een poging het zelf te proberen, inleiden mag niet vanwege me litteken.. Als dat niet mag of lukt dan gewoon de geplande kz maar merk dat ik er wel tegenop zie met al die trappen hier en een drukke 2jarige! Ik en de baby blijven sws 48uur in het ziekenhuis en daarna nog 2 dagen naar het kraamhotel..
Miskell wat spannend! En echt aftellen nu! Ik heb net de groeiecho gehad, hij loopt met zijn buik en beentjes voor, buikje zelfs twee weken maar goed mijn eerste was ook niet klein. Gewicht word nu geschat op ongeveer 2 kilo. Ook houden ze mijn baarmoedermond in de gate.. deze was bij 20 weken 47 Mm nu 30 mm dus aardig wat korter geworden. Ze geeft het nu aan mijn verloskundige door en dan hoor ik wel of ze het nodig vinden om er wat mee te doen. Heb veel harde buiken dus moet wel extra daar op letten.
Wat klinkt dat dan al groot opeens he, Jeda, 2 kilo, wauw Ik weet nog hoe bijzonder ik het al vond met de 20 weken echo, "al" 300 gram! En moet je nu eens kijken Echt bijzonder hoe zo'n kleintje groeit in maar 9 maanden. Hopelijk wordt je baarmoedermond niet gauw korter! Vandaag echt mijn ziekenhuis inpakken, wordt nog best een zware tas ben ik bang, haha.
Zo, ziekenhuistas is ingepakt en staat klaar: hele kopzorg minder Morgen beginnen met het gevreesde wassen en strijken 😂
hallo allemaal ik kom hier ook gezellig meelezen het aftellen is begonnen zal de aankomende weken n9g niet heeel actief zijn omdat mijn verlof nog niet begonnen is!
Hier ook gisteren de tas ingepakt nja zeg maar reiskoffer ahhaa moet voor 4 dagen pakken en heb liever teveel als te weinig haha. Ook voor de zekerheid een waterproof molton gekocht voor over het bed. Dat zeil van het kraampakket was niks dat gekraak... Jeda zeker spannend. Hier woog onze jongen met dat termijn 2700 gram maar hij lag dan ook 5weken voor ben echt benieuwd of dit is bij getrokken de 9e!
Haha, dat geloof ik graag Misskell, ik heb voor 1 dag/nacht gepakt en heb al een mega hutkoffer voor m'n gevoel Alleen al m'n toilettas is tjokvol, maar ben zo bang dat ik daar lig en denk "shit had ik maar dit of dat bij me". Dan maar zeulen met een mega tas. Of nouja, manlief mag zeulen
Welkom Aanoniemous! Nog een paar weekjes werken en dan gaat je verlof lekker in! Haha denk dat het bij mij ook een hele hutkoffer gaat worden, Sado. Ga er morgen ook maar eens mee beginnen. Ik heb een hele leuke luiertas, is het stom om die tas te gebruiken, denken jullie? Wat hebben jullie allemaal ingepakt? Spannend Misskell, zeker als ze willen strippen dan kan het zomaar snel gebeuren. Ik moet donderdag terug voor de groeiecho. Vannacht gelukkig best goed geslapen met medicatie. Vannacht weer zonder.. Zie er nu al tegenop.. Dadelijk extra grote portie nasi maken zodat ik wat in kan vriezen. En vanavond de kerstboom opruimen.. Morgen de klossen voor onder het bed halen
Kan prima toch, Lindah! Weet alleen niet of ie wel groot genoeg is? Ik zou het er niet mee gered hebben Ik heb ingepakt: Voor mezelf: - Nachthemd (om in te bevallen) - Pyjama (voor na de bevalling, tot ik naar huis mag) - Setje 'makkelijke kleding' om in naar huis te gaan (semi-charmante joggingbroek, trui, hemdje, voedingsbh, sokken) - Dikke sokken voor tijdens de bevalling (die véél als tip gehad) - Toilettas (met shampoo, douchegel, bodylotion, lippenbalsem, reinigingsdoekjes voor mn gezicht, massage-olie (tip van de bevallingscursus), foundation, mascara, lipstick, haarelastiekjes, haarclipjes, m'n dagelijkse medicijnen) Voor de baby: - Rompertje - Pakje (met voetjes, dus niet nog extra sokjes mee) - Mutsje - Speentje - Jasje - Dekentje - Hydrofiele luier Overig: - Wat snacks (2 pakjes maïswafels, 2 kitkats, ga misschien nog wat extra kopen. In principe in de kraamsuite wel een gevulde koelkast die we mogen gebruiken, dus veel meer is niet nodig) - Camera (batterij vandaag opgeladen!) - Flinke externe batterij + kabel (Kan ik m'n iPhone zo'n 4x mee laden, dus genoeg voor man en mezelf, hoef ik ook niet aan de lader zelf te denken) - E-reader met tig boeken erop - Ons trouwboekje (voor het aangeven) Ik heb het idee dat ik nu dingen vergeet op te noemen, maar dit is grotendeels wat ik heb ingepakt, haha. Ik mis nog van die supercharmante, lompe onderbroeken (waar kraamverband in kan), die ga ik dit weekend kopen. Daarna ben ik echt compleet en volledig ingepakt Wanneer we naar het ziekenhuis gaan nog even m'n portemonnee, ponsplaatje/patiëntenpas, telefoon en legitimatiebewijzen van m'n man en mezelf erin gooien, die kan ik nu nog niet inpakken natuurlijk.
Ik heb in m'n vlucht koffer.. dus echt een kleine koffer haha.. Maar ik verblijf 4 dagen en ga van de keizersnede uit.. 2x pyamas met broek. 2x dikke sokken en pantoffels 3x normale sokken. 5x grote oma onderbroeken 😂 Voor naar huis losse joggingbroek en groot vest. Shampoo ect en klein make up tasje. 2x strakke sportbhs ga geen bv geven. Badjas. 2x truitjes 1x korte mouw en 1x lange mouw. Voor de baby 5 setjes 3xmaat 50 en 2x maat56 5 paar sokjes incl mutsjes. Omslagdoek. Speen en flesje d'r Brown kan die daar aan wennen. Knuffeltje. Kwa papieren de zak voor afgifte placenta en stukje navelstreng. Document erkenning vader. Papieren van de gyn en ziekenhuis kaart. Pasjes verzekering en ziekenhuis zitten standaard in me telefoon. Oplader voor de telefoon (worden ook foto's mee gemaakt) Boek en wat tijdschriften. Paspoort als laatste erin.. Dat was het voor zover geloof ik wel
Sado ik heb die charmante onderbroeken bij zeeman gekocht maat groter.. goedkoop en je zal ze daarna tog niet meer dragen haha