Pfff, klote, meis...Helemaal gezien het zo goed ging Hopelijk doet de dubbele dosis medicijnen het goed. Nog minder dan 4 weekjes volhouden!!
Elke dag toch even kijken of er iemand bevallen is. Iedereen veel succes met de laatste loodjes. Hier gisteren voor het laatst kraamzorg gehad en ook manlief is weer aan het werk sinds vandaag. Hebben een hele mooie fijne kraamhulp gehad was dus ook echt even slikken toen ze weg ging ook de kids hadden het er even moeilijk mee. Zoë doet het super en komt al weer goed aan ze is echt een dametje en dat laat ze horen ook. De Gehoortest heeft ze al gehad samen met de hielprik en Gehoortest was verder goed. Week is voorbij gevlogen en het is weer tijd voor de dagelijkse gang van zaken en zal even moeten zoeken naar een nieuw ritme.
Wat een schatje, Mopa! En wat fijn dat ze het zo goed doet. Lijkt me zeker wennen nu zonder je man en de kraamzorg, maar heeft ook wel iets speciaals denk ik, toch? Geniet er van met je kleine meid!
Jeetje bozoe. Sterkte hopelijk doet de verhoging van de medicatie iets. Hier ook weer geklaag ben vanaf vanacht weer kontinu aan het spugen pff was net weer aan de betere kant na oud en nieuw!
Kijk het even aan want me eigen dokter is op vakantie en me vriend is niet in de buurt met z'n werk nu 😥
Pfff wij kunnen elkaar vandaag de hand schudden. Maagzuur, schoppend meisje en rennen maar.. Begint hier nu toch wel zwaarder te worden. Draag alles alleen maar naar voren en dat begin ik te voelen.. Ook nog harde buiken en vaak een onrustig gevoel. Vorige week halve dag zkh gehad maar t doet niks grlukkig..
Ja het begon hier eerst met hoesten en keelpijn toen beter en met 1e kerst spugen toen weer over en toen buikgriep en diarree met oud en nieuw en nu sinds vanacht weer kontinu spugen pfff word er gek van...
@Mopa; wat een mooie dame zeg! Fijn dat het zo goed gaat. @MisKell; komt het doordat de baby op je maag trapt of misschien toch griep/virus? Ik zou inderdaad het nog even aanzien en anders toch even langs de dokter. Hoe gaat het met de rest? Met hoeveel weken hebben jullie trouwens de box in elkaar gezet? Wij hebben twee hondjes en het leek mij wel handig om hem alvast in elkaar te zetten zodat ze er aan kunnen wennen. Ben alleen bang dat ik er (net zoals de kerstboom elk jaar) na een of twee weken helemaal klaar mee ben en dat ding weg wil hebben.
@ Misskell jeetje wat vervelend! Hou het goed in de gaten en drink voldoende, want je raakt zo uitgedroogd! @ Mopa, wat een ontzettend schattig meisje heb je! Even wennen he zo zonder kraamverzorgende! Ik moest ook echt wel even een traan wegpinken toen mijn topper wegging. @ bozoe vorige keer hebben mijn familieleden de box opgezet terwijl ik in het ziekenhuis ingeleid werd met ruim 39 weken, haha! Maar als je honden hebt, zal ik ze inderdaad even laten wennen en lijkt mij 36 weken een prima termijn. Ik laat het denk ik zo rond dezelfde tijd neerzetten.
Ik denk dat ik hem dan dit weekend ook maar ga neerzetten. Dan hebben ze (hopelijk) nog drie weken om er aan te wennen.
Mooi meisje hoor Mopa! misskell, beterschap! Ik begon de dag na kerst met overgeven, gelukkig bleef het bij 1 dagje, maar wel sindsdien enorm verkouden/verstopt, hoofdpijn etc. Ben dinsdag naar de huisarts geweest omdat ik bijna niet meer sliep. Heb nu een antibioticakuurtje tegen oorontsteking en neusspray om weer een beetje te kunnen ademen (zo'n babyneusspray werkt echt niet). Weten jullie eigenlijk hoe lang je paracetamol mag slikken? Slik nu al eem een paar weken 4-5 per dag. Ivm pijn. Vk had gezegd dat ik er max 6 per dag mocht, maar vroeg me laatst af of er ook een bepaalde tijd is dat je het mag slikken (ik heb volgende week controle dan ga ik het daar ook nog wel vragen hoor) Hier gaat de box in elkaar als ik met verlof ga. Dus met twee-drie weken. Moet alleen nog even iemand overtuigen dat te doen😬 Babykamer wordt vandaag in elkaar gezet. Kan ik komende tijd lekker rustig aan gaan inrichten😊