Oh komt echt dichtbij Miskell spannend hoor ... Zo ver is het hier nog lang niet. Al gaat de tijd best snel. Maar ben ook wel blij dat we nog even hebben want er moet nog best veel gebeuren. Heb behoorlijk last van mijn bekken, maar echt rustig aan doen is er niet echt bij met mijn dametjes. De jongste van 1 moet ik nog veel tillen en de oudste van 2 is echt een peuterpuber dus die is ook nogal eeeh ... uitdagend 😅. Gelukkig slapen ze tussen 13-15 uur allebei en dat is dan ook even mijn momentje. Vorige keer met 38 weken bevallen, benieuwd wat t deze keer gaat worden.
Welkom Elmyra! Dat kan een snelle bevalling worden voor jou! Jij ook verrast, kimmiej, had jij ook noets door? Jij bent ook flink verwend zie ik. Ohh spannend, Misskell!! Benieuwd hoe je gesprek gaat. Ja die laatste loodjes he.. Nog even volhouden! Hier gaat het redelijk, wel wat moe maar dat is de laatste tijd meer normaal.. Ook erg opgezette voeten, enkels en vingers. Dadelijk ga ik strijken en wat poetsen. Mijn man is vandaag vrij en gaat de zolder opruimen. S vandaag nog 'vrij' en morgen weer maar de psz en woensdag voor het eerst een ochtend wennen op de basisschool! Woensdag heb ik zelf ook controle.
Welkom, Elmyra! Lijkt me heel leuk zo, een jongen na twee meiden Wat gaaf, kimmiej! En super verwend zo te zien Leuk dat commodemandje van Jollein, die heb ik ook Hier zit ik er even flink doorheen. Ben nu al wekenlang zwaar verkouden en het zakt gewoon niet af en niets helpt. Begint behoorlijk aan m'n energie te vreten en daar had ik al zo weinig van. Dat gecombineerd met de blijvende rug- en buikpijn en extreem slecht slapen maakt dat ik de zwangerschap nu echt flink zat ben... Ik weet dat het het beste is als ze nog minimaal anderhalve week blijft zitten, maar van mij mag ze nu komen, hoor. Het genieten is ver te zoeken zo. Pfff, sorry voor m'n gezeur, dames. Vanmiddag weer controle (met groei-echo weer, dacht ik), misschien beurt dat me een beetje op. Verder vandaag maar even een dagje geen nesteldrang uitoefenen en beetje bankhangen en snoepen.
Oeh ik verlies ineens slijm met beetje bloed, spannend Bij m'n zoon nooit spontaan gebeurd, alleen na strippen, maar met 41 weken ingeleid en eigenlijk best bang dat het nu ook niet spontaan zou beginnen. Maar slijmprop lijkt me goed teken
Hopelijk het begin.. sommige verliezen de prop weken ervoor maar ik duim voor je dat het het begin is voor je
Bah niks aan Sado, rot dat je je zo belabberd voelt. Hanneke wat spannend! Dan is het misschien wel echt begonnen nu 😃! Bij mijn eerste begon het ook zo!
Goedemorgen dames, ik kan me hier ook officiëel aanmelden! Ik hoop heel erg dat de baby nog minimum 6 weken blijft zitten! (Dochter is geboren met 34 weken, plotseling gebroken vliezen, stuitliggng en had al 4-5cm ontsluiting dus ze hebben haar gehaald met spoedkeizersnede) Gisteren al een aantal uur vrij veel pijnlijke harde buiken gehad dus dat was even eng.. Er is nog zoveel wat we moeten regelen! Maar goed, ik ga hier wat bijlezen!
Hoihoi meiden, Ik heb zo af en toe wel meegelezen hoor, maar ook hier de afgelopen tijd andere dingen die meer energie en tijd vroegen, dan even op het gemak achter te pc en 'bijkletsen' Welkm Annabel en Elmyra, leuk he, aftellen! Dan wordt het echt de laatste loodjes. Sado, begrijp je gevoel , dat is hier ook mede de reden dat het even stil was; alle energie in het huis en kind/ manlief stoppen en verder.... poehee haha. Nog even doorbikkelen en je momentjes pakken waar je kunt, hopelijk lukt dat! Wat leuk ook weer, die babyshowerberichtjes! Lekker verwend worden door lieve vriendinnetjes, heerlijk! Spannend Misskell, Ik ben even kwijt wat je situatie is; gaan ze je inleiden?(sorry, warhoofd ) Hanneke, nou, dan duimen maar dat het doorzet en je niet tot 41 weken hoeft te wachten op je kleintje, spannend! Hier gaat het verder dus soort van redelijk; steunkousen zijn in huis ivm spatadertjes, slapen is een hordeloop naar de wc inmiddels en in huis moet nog aardig wat gebeuren , maaarrrrr... komt goed. Dat moet gewoon. Verder is het vooral even emotioneel een turbulentere tijd; de 5e was het een jaar geleden dat mama overleed, dat hakte er even in. Dit frummeltje (nouja, 'tje', voelt soms als een reus haha met dat schoppen ), maakt veel goed. Laat 2017 maar komen met heel veel positieve, mooie dingen! (voor iedereen trouwens hier ) Ohja, heeft één van jullie ervaring met stuitligging? Hier dus een stuitligger, woensdag voetreflex en moxa om te kijken of kindlief daarmee uit zich zelf gaat draaien. Ben heel benieuwd, hoop het zo! Hopelijk niemand vergeten om op te reageren....
Welkom! Wat heftig van de geboorte van je dochter!! Hopelijk blijft deze baby inderdaad nog mooi even zitten Weet je al of je een jongen of meisje krijgt?
Kan me voorstellen dat je dan een zware periode hebt nu, Jellybean Hopelijk gaat de kleine gauw draaien!
Mijn zoontje lag altijd in stuit. Heb hem middels een uitwendige versie laten draaien wn ben normaal bevallen
Mijn zoontje lag altijd in stuit. Heb hem middels een uitwendige versie laten draaien wn ben normaal bevallen Oh Kimmie, dat zijn de verhalen die ik graag hoor haha; lees op internet teveel negatieve ervaringen dus ben er maar snel mee gestopt haha.
Ik heb de versie ook niet als slecht ervaren. T is geen fijn gevoel maar extreem pijn doet het ook niet
Hanneke wat spannend!!!! Klinkt wel als een voor teken in ieder geval! Hier enorme steken beneden en meer slijm, ik ben benieuwd, hoeft ook niks te zeggen he😖😬😉
Hi meiden mag ik me melden? Ik ben ook de laatste 10 weken in gegaan ! Zit nu in de wachtkamer van de verloskundige te wachten op mn controle afspraak hihi
Net terug van m'n controle en groeiecho Baby doet t nog steeds perfect en liet dr gezichtje super mooi van de voorkant aan ons zien een paar keer! Ze loopt nog steeds ruim een week voor, maar helemaal prima en geen gekke dingen meer Buikje is dus echt helemaal bijgetrokken. Beentjes liepen wel dik anderhalve week voor, maar da's niet zo gek met een lange papa en mama Gewicht werd nu geschat op zo'n 2700gr. Bij inleiden met 38 weken zal ze op zo'n 3300 zitten. Bij 40 weken wordt ze geschat op een kleine 4 kilo, dus helemaal niet vervelend dat inleiden Maandag weer op controle, dan hopelijk een datum prikken voor het inleiden
Gezellig, welkom! Echt een magische grens he, die laatste 10 weken, dan komt t zo dichtbij opeens Weet je al of je een jongen of meisje krijgt? En wanneer ben je uitgerekend? Edit: ah een jongetje zie ik nu in je handtekening, haha!