Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Demino, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Meiden wilde even laten weten dat ik zaterdag ben bevallen, helaas is ons prachtige zoontje stil geboren, tijdens de bevalling is hij overleden!
    Hoop voor jullie prachtige gezonde kindjes.

2. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant

Wat verschrikkelijk!! Heel erg veel sterkte!
    Zit hier echt met een brok in mijn keel en weet niet zo goed wat te zeggen.. Ik denk aan jullie!!

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.106
    17.112
    113
    Wat een afschuwelijk en zo oneerlijk nieuws, Bloem. Ik ben er helemaal stil van :(
    Ik denk aan jullie en wens je ongelofelijk veel kracht toe!

4. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Oh 😢😢😢! Wat verschrikkelijk en zoooo oneerlijk!!!! Ik klets hier nog maar net mee maar wil je ontzettend veel sterkte wensen. Verdere woorden schieten tekort en dekken de lading ook niet.

5. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Bloem wat verschrikkelijk, gecondoleerd en heel veel sterkte!

Sado ik ben 17-3 uitgerekend. Ja nu zal het wel snel gaan allemaal! Ik krijg volgende week een groeiecho want baarmoeder is stukje groter as termijn. Zo'n 3 weken voor. En meneer is Wss erg lang. Dus zekere voor het onzekere een echo.

6. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bloem, woorden schieten nu echt te kort, vreselijk, oneerlijk, bizar en heel veel sterkte; gecondoleerd. Kippevel hier:(

7. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.840
    113
    Lieve Bloem,

Wat verschrikkelijk om te lezen. Gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje.

Heel veel sterkte!

8. Misskell

Misskell Actief lid

25 mei 2016
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1768 Misskell, 9 jan 2017
    Laatst bewerkt: 9 jan 2017
    Bloem wat verschrikkelijk! Gecondoleerd en sterkte de aankomende tijd weet niet zo goed wat te zeggen heb er een brok van in me keel! 💘

Welkom nieuwe meiden... aftellen maar!

Hier vandaag controle gehad en me bloeddruk was weer aan de hoge kant zowel de bovendruk als de onderdruk misschien verklaart dat enigzins de hoofdpijn en misselijkheid en braken ect.. urine ingeleverd en bloed laten prikken morgen de uitslag..

Helaas ligt de kleine nog 4.5 week met het buikje voor op groei en dat ik toch een vorm van suiker heb waarschijnlijk dat komt van de prednison.. alle suikers gaan direct naar de baby en waarschijnlijk daarom niet te zien uit de moment opname van de suikertesten.. Kleine word geschat op ruim 3.3kg en met de geboorte zeker 4.4/4.5 kg. Om die reden willen ze niet overgaan op strippen of normale bevalling dat is wel een domper. Het is een te groot risico dat m'n litteken het niet aankan van de vorige spoed sectio.. Dus maar aftellen naar de sectio en mocht het eerder beginnen dan eerder de sectio! Hierna nog 1 controle dus spannend.. mits de uitslagen morgen goed zijn!

9. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Jeetje bloem wat een verschrikkelijk nieuws.. weet niet wat ik moet zeggen.

Heel veel sterkte met dit verlies 😢

10. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    O wat vreselijk Bloem, gecondoleerd! :(

11. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Ach wat onwijs verdrietig Bloem. Echt verscrhikkelijk, ik ken je niet maar het raakt me toch. Dit gun je niemand.
    Heel veel sterkte met jullie verlies.

12. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Bloem, wat een ellendig nieuws.
    Heel veel sterkte en kracht gewenst.

13. Jeda80

Jeda80 Bekend lid

25 sep 2014
    798
    24
    18
    Wat een vreselijk nieuws bloem 😔 Wil je heel veel sterkte en kracht toewensen in deze moeilijke tijd😘😘😘

14. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Bloem gefeliciteerd en gecondoleerd. 😢

15. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Nog even snel spieken voor ik ga werken.....

Bloem, meid en papa, wat een onbegrijpelijk en onvoorstelbaar verdriet moet dit zijn.... Allerlei vragen gaan door mijn hoofd, wat , en hoe, en, en.... Maar dat doet geheel niet ter zake nu, want jullie moeten nu jullie mooie knul het mooiste afscheid geven dat je je kunt wensen....

Ontzettend veel sterkte en kracht gewenst voor nu en de komende periode. Doe wat je moet doen, dat goed voelt.

-x-

16. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Wat ontzettend naar bloem, zou iets anders willen zeggen maar dat is niet netjes. Heel veel sterkte voor jou en je gezin!

17. Jennifer93

Jennifer93 Actief lid

3 okt 2013
    400
    209
    43
    Vrouw
    Moeder
    wat vreselijk bloem..! gecondoleerd en heel veel sterkte in deze ongetwijfeld ontzettend moeilijke tijd!

18. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de lieve berichtjes meiden!

19. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Ik spiek hier al een tijdje mee terwijl ik af tel tot de laatste 10 weken en dan ook eindelijk mee mag kletsen hier.. Maar nu moet ik toch even reageren omdat ik het bericht van bloem las..

Bloem Gefeliciteerd en tegelijkertijd gecondoleerd met jullie zoontje.. Deze 2 woorden zouden niet in 1 zin mogen staan.. Ik wil je heel veel kracht toewensen!!
    Knuffel..

(Ik zal me morgen officieel in deze groep melden en wat vertellen over mezelf maar vind dat nu niet gepast)

20. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Net vk geweest. Baby ligt nu hoofdje beneden maar nog erg hoog.. hopelijk wil ze snel indalen heb t vaak benauwd. Bij jullie al ingedaald?

Deel Deze Pagina