Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Demino, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.134
    17.154
    113
    Yes, indalen begon hier al erg vroeg (met 30 weken al), nu volledig ingedaald :) Heerlijk, veel minder last van maagzuur

2. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Hoop dat dat hier ook snel gebeurd maar heb er een hard hoofd in

3. Misskell

Misskell Actief lid

25 mei 2016
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimmie hij is hier ingedaald tussen week 35 en 36 hij ligt alleen nog niet vast..

4. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Hier ook al ingedaald. Maar volgens mij gaat dat ook sneller bij een eerste zwangerschap. Er staat mij iets bij dat bij volgende zwangerschappen het later zal zijn omdat het kindje dan nog voldoende ruimte heeft.

5. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik ben nu zwanger van de derde, maar de vorige twee zijn niet ingedaald. Dus ik ga ervanuit dat deze daar ook geen zin in heeft haha.

6. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Tijdens de bevalling ingedaald?

7. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ja de eerste pas bij de persweeën, de tweede wat eerder.

8. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Is laag liggen hetzelfde als ingedaald zijn? Ook net controle gehad, en ze kon voelen dat ie heel erg laag ligt met zn hoofdje.

9. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.134
    17.154
    113
    Lager liggen betekent wel dat er (een deel) ingedaald is, maar de kleine kan bijv een beetje of helemaal ingedaald zijn :)
    Bij helemaal ingedaald zijn voel je dat vaak wel als je zit of bijv fietst. Ook kun je dan (wat meer) last van je bekken krijgen.

10. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Meestal spreken ze wel over ingedaald zijn. Maar het klinkt wel hoopvol.
    Hier nog niet ingedaald, gyn geeft ook aan dat er zoveel vruchtwater is dat ze nog makkelijk heen en weer kan. Vandaag 37 weken(banner loopt een dag achter) en morgen weer echo en gesprek. Ben benieuwd..
    Houden jullie ook zoveel vocht vast?

11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.134
    17.154
    113
    Hier gelukkig nauwelijks last van vocht vasthouden! Beetje in m'n enkels, maar was twee weken terug veel erger. Was toen ook opeens ruim een kilo in een week aangekomen :$ Nu 2 ons in de afgelopen week, dus denk toch dat dat veel vocht was :)

37 weken al! Dus de kleine mag al komen, spannend! :D
    Wanneer ben je bij je vorige bevallen?

12. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

De meisjes waren hier met 30 (oudste) en 32 weken ingedaald. Vrijdag weer controle dus ben benieuwd wat dit meneertje gaat doen. Hij voelt wel redelijk ingedaald.

Vocht houd ik niet vast Lindah maar jij bent ook al een stuk verder. Maar heb het bij de dames ook niet gehad.

Sinds vanmiddag flinke pijn aan/in mijn buik. Kan het niet zo goed duiden al lijkt de pijn die ik rechts voel erg op de nierstuwing die ik eerder deze zwangerschap al had. Maar daar heb ik al een tijdje geen last meer van gehad ... Het zit vooral rechts maar links voel ik het ook wel (flank en onderin). Heb nog medicatie tegen de stuwingspijn thuis dus daar heb ik net maar 1 van genomen en 1000 pcm dan zou het over een uurtje of 2 echt wel minder moeten zijn. De baby is druk nu dus die is wel aanwezig. Iemand die dit herkent al dan niet als zijnde toch wederom nierstuwing?

13. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Ja het wordt nu wel spannend idd!
    Bij S ben ik ingeleid met 40,5 weken zwangerschap.
    S was bij de 37 weken allang ingedaald en heb toen ook veel last van voorweeen gehad.

14. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Bij de vorige controle lag hij ook al laag. Maar nog niet laag datik er last van heb (al zei de vk dat toevallig ook vanavond, 'je zal er wel last van hebben dat ie zo laag zit' uhh nou nee hoor ik heb meer last van zn billen die steeds tegen mn ribben aan duwen🙈)

Enne nee geen vocht vasthouden, maar misschien is het daar iets te vroeg voor nog bij mij;)

15. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Hier ook nog geen vocht

16. Klavrtje4

Klavrtje4 Bekend lid

15 mrt 2016
    756
    1
    0
    Ik hou wel vocht vast. Ik zie het aan mijn gezicht, mijn van dag tot dag sterk fluctuerende gewicht, maar mijn enkels zijn nog redelijk slank. Ik heb bij de Lidl van die reiscompressiekousen gehaald, die zijn daar nu verkrijgbaar voor 3€. Dat voelt wel lekker.

17. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Hier ook vrij veel vocht wat ik vast houd. Het is begonnen toen mijn bloeddruk omhoog schoot dus ik vermoed dat het ook daar wel iets mee te maken heeft. Mijn vriend zegt dat ik nu Hobbit-voeten heb (alleen dan zonder het haar hahaha):D.

Morgen weer een groeiecho en controle in het ziekenhuis, spannend! Hoe gaat het met de rest?

@Klavrtje4: bij jou staat de inleiding rond de 38 weken toch? Dat is al bijna, wat spannend:)

18. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Na het bericht van Bloem blijf ik het lastig vinden om vrolijk te schrijven, ook al ken je iemand niet persoonlijk een bericht als deze grijpt je toch aan en ik wil je nogmaals sterkte wensen en een mooi afscheid van jullie zoontje:(😥

Hier ook flink vocht vast aan het houden, zie mijn enkels haast niet. Gisterenavond flinke krampen gehad maar vannacht goed geslapen en eigenlijk weinig last nog. Moet alleen echt vd bank komen, ik wil toegeven aan mijn nesteldrang maar wil tegelijkertijd mijn energie sparen. 38,5 week alweer; ik ben zo nieuwsgierig naar ons mannetje!

19. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.134
    17.154
    113
    Hier flinke voorweeen sinds vannacht, pfoe. Niet regelmatig dus zet gelukkig (nog) niet door, maar fijn is anders :(

20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.134
    17.154
    113
    Wat rot dat jullie zo'n last hebben van vocht vasthouden! Lijkt me niet erg prettig... Is daar uberhaupt wat aan te doen?

Deel Deze Pagina