Hier hou ik ook veel vocht vast maar dan van de prednison haha.. Heb echt het bekende volle maans gezicht. Achja ben aan het afbouwen dus hopelijk snel wat minder na de bevalling. Ben ook 26 kg aangekomen 😑 M'n dochter is geboren met 37 weken ingeleid omdat ik ssa antistoffen had hoort bij m'n autoimuumziekte. Superblij dat ze nu negatief waren wat zelden voorkomt als je ze eenmaal hebt.. Hier enorme nesteldrang ben me gehele bank aan het wassen en stomen vandaag 😂 Je kan het maar gedaan hebben.. Gisteren alle keukenkastjes uitgesopt en ramen gedaan..
Hi meiden! Inderdaad het verhaal van bloem Blijft hier ook hangen zo vreselijk 😔 Verder gaat het hier wat minder, Zondagnacht vreeelijke jeuk gekregen ( had ik al maar word nu met vlagen erger) dus maandag naar het zkh geweest om bloed te laten prikken. Wacht nog op de uitslag. Vk wilde dat ik goed in de gate hield of er minder leven was, voelde wat minder op veel harde buiken na dan. Vk hier thuis geweest en ins doorgestuurd naar het zkh s'avonds. Ctg gekregen waarop dus wel al een lichte activiteit te zien was, harde buiken bleven komen en gaan. Gelukkig verder geen ontsluiting maar moet wel goed opletten dat het niet erger word of echt doorzet tot weeën. Was echt even spannend weer zeker met dit termijn. Verder hou ik trouwens ook geen vocht vast, eerste zwanger ook niet gehad maar goed toen natuurlijk bevallen met 35 weken.
Ow das wel even spannend ja. Gelukkig zijn ze wel veilig als ze nu geboren worden op dot termijn. Maar wel beter als ze nog even blijven zitten
Ik houd ook geen vocht vast eigenlijk, ik heb er bij de vorige zwangerschappen ook geen last van gehad. Maar goed heb nog zo'n 9 weken te gaan. Verder gaat het eigenlijk wel goed, mocht nog fijn even een gaatje laten vullen bij de tandarts vandaag....Nou dan liever bevallen hoor dames! Ben echt bang voor de tandarts haha. Maar verder geen bijzonderheden, lekker druk in de buik en over 4,5 week lekker met verlof! Daar kijk ik wel naar uit.
Pff hier precies hetzelfde verhaal. T blijft echt onrustig wat ik ook doe ( en dat is niet veel). Voor de zekerheid moeten we tas etc klaar hebben staan.
Oh wat naar @zonnetje2015 en @Jeda80. Ik duim voor jullie dat de baby's toch nog even een aantal weken blijven zitten. Zoals Kimmiej al zegt hebben ze prima overlevingskansen maar je wilt toch het liefst dat ze lekker blijven zitten zodat ze na de bevalling direct mee naar huis mogen! @Annabel26: de tandarts, verschrikkelijk haha. Alleen het geluid al als je in de wachtkamer zit. @Sado: het is aan het rommelen dus. Je kan niet nu al gaan bevallen hé! Dat is niet eerlijk, het zou er om gaan spannen tussen ons haha.
Hier is de nesteldrang gelukkig weer wat minder. Maar alles blinkt al Moet alleen nog steeds wat kleertjes strijken (maar: allen groter dan maatje 62, dus opzich geen must nu), maar ben er veel te moe en lui voor en krijg snel harde buiken en steken. Brrrrr, de tandarts, Annabel. Heb dr ook een vreselijke hekel aan. Ga ook echt niet vaak genoeg, veel te bang *schaam* Hahaha, bozoe, hoop t niet. Ze moet dat laatste weekje ook nog gewoon blijven zitten, daarna mag ze komen als ze wil Vervelend, Kimmiej, hopelijk gaat ze gauw dalen
Dat is wel schrikken, Jeda80! Hopelijk wordt de jeuk snel minder. Weet je hoelang je op de uitslag moet wachten? En je baby moet idd nog even lekker blijven zitten! Goed bezig, Sado!! Mijn moeder vond het leuk om alles te wassen en te strijken. Had een doos vol en kan het morgen ophalen Maar hier maar twee dingetjes van maatje 62 schoon. Zal daar ook maar eens wat meer van wassen.. En de tandarts, hier ook een grote hekel aan de tandarts.. Ga wel regelmatig maar altijd met grote tegenzin.. Vandaag controle gehad, nog steeds niet ingedaald maar haar hoofdje lag wel gunstiger dan de vorige keer. Moest eigenlijk volgende week terug maar dan dit mijn gyn helemaal vol dus ga nu de 23e terug. Wel een heel lijstje mee wanneer ik moet bellen want de bevalling kan dan natuurlijk al begonnen zijn. En ik hem aambeien..(schaam) en wat doet dat zeer. Vooral opstaan en gaan zitten. Heb nu verkoelende gel, hopelijk is het snel over.. S vandaag haar eerste wenochtendje op de basisschool, ze vond het heel leuk. Mama vond het wel moeilijk, wat is ze dan groot ineens.. Morgen mag ze weer een ochtendje.
Hey meiden! Ik meld me hier nu officieel.. vandaag 30 weken dus nog 10 te gaan.. al hoop ik dat ze wat eerder komt.. Ik heb soms zo enorm veel pijn door haar trappen.. lig er al nachten wakker van dat ik verschiet van de pijn.. Ik zal me even voorstellen; Palomi 29 jaar en moeder van een zoontje van 4 en bonusdochter van 6 Ik zal eens even terug lezen wat er allemaal is gekletst
Ik gebruik curonal zalf afwisselde met aambeien zalf en moet zeggen die curonal is echt heel prettig. Heb veel minder snel last van aambeien. Hebben jullie ook zo'n last van jullie darmen. Ik heb ontzettend last van krampen. Moet ze weg puffen en bewegen lukt dan niet. Heb wel een normale stoelgang.
Goedenavond dames! Hier sinds zondag ook nog 10 weken tot de 40 weken. Nu is het echt aftellen. Ik ben dus Zwangels 34 jaar en heb een zoontje van 2. Babykamer is nog niet klaar.... Pfff lijkt met de tweede wel of manlief er minder haast mee heeft. Er moet behangen en gesausd worden. Morgen wil ik de gordijnen gaan bestellen.
Aii, da's rot, Lindah Hopelijk helpt die gel een beetje. Welkom Talomi en Zwangels, gezellig! Jep, hier ook last van, T86. Al moet ik zeggen dat ik PDS heb, dus of het een opleving daarvan is, of een zwangerschapskwaal, geen flauw idee
Misschien leuk trouwens om weer een kort voorstelrondje te doen? We hebben een hoop nieuwe meekletsers de laatste tijd Hier 24 jaar, getrouwd en zwanger van ons eerste kindje: een meisje! Morgen officieel precies 36 weken, maar t vermoeden iets verder te zijn (zeer onregelmatige menstruatie en niet goed kunnen meten bij de termijnecho, daarnaast loopt de baby al sinds 15 weken 1-1,5 week voor ) Slik al jaren medicatie voor m'n hoge bloeddruk, daarom zal ik ingeleid worden tussen 38 en 38+6. Bloeddruk blijft zeer netjes (zelfs erg laag bij vlagen, door het 'verspringen' van laag naar hoog regelmatig duizelig), dus in die zin is inleiden niet noodzakelijk. Gezien de baby dus mooi voorloopt en ik zelf behoorlijk wat buik- en rugpijn heb, wil ik het inleiden wel doorzetten. In principe dus nog max 2/2,5w te gaan Tenzij ze zelf besluit eerder te komen natuurlijk