Lichte bloeding 13 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mango393, 26 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Hi dames,

Ik ben vandaag 13w en 2d zwanger van nr 2. Gister en vandaag vrij veel getild en gedaan. Gisteravond seks gehad. Niet hard ofzo :p.
    Maar nu had ik rond 1530 vandaag een lichte kramp rechts in de baarmoeder en dat was na een aantal seconden afgelopen. Toen voelde ik een paar min daarna wat lopen dus dacht even checken op de wc. En wel hoor paar druppels in de pot en wat bruinig bloed op t papier. Nouja schoongeveegd en toch de vk gebeld want ik herken dit niet vanuit de vorige zwangerschap. De vk weidde het aan een contactbloeding door tillen of seks. Ze zei dat ik niet ongerust moet zijn maar dat ik toch donderdag voor een echo moet komen.
    Maar nu bloed ik nog steeds. Steeds een beetje in t inlegkruisje en wat druppels in de pot en met afvegen wat op t papier. Nu is t al helderder rood. Maar ik heb geen kramp meer gehad en geen stolsels verloren.
    Wat is wijsheid? Wachten tot morgen of toch nogmaals bellen? Maar wat zouden ze nu kunnen doen? Niks..?

2. Go for nr 2

Go for nr 2 Actief lid

30 mei 2012
    187
    158
    43
    Ik zou gewoon nog een keer bellen hoor. Misschien kunnen ze je geruststellen met een echo. Zo in onzekerheid zitten is echt niet fijn. Ik had bij mijn 2e zwnagerschap ook oud bloed verloren maar dit ging snel over. Hoe is het nu?

Mango393 vindt dit leuk.
  3. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Ik zou voor een echo gaan als het kan vandaag. Niet via de VK dan maar een betaalde. Dit is nare onzekerheid. Heel erg veel sterkte!

Mango393 vindt dit leuk.
  4. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Bedankt voor jullie reacties. Gelukkig vannacht geen krampen oid gehad. Wel is t nog steeds een klein beetje aan het bloeden alleen is t nu weer oud bloed. Dus niet meer helderrood gelukkig.
    Ik heb morgen al een echo staan om 10uur. Ik denk niet dat ik eerder kan.

5. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Heb net weer meer verloren met wat inieminie stolsels dus toch weer gebeld. Kon toch nu wel komen voor een echo. Dus nu onderweg.

6. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Nou gelukkig zag de echo er voor nu echt heel goed uit. Geen gekke dingen te zien en een bewegend kindje. Hopelijk stopt t bloeden snel

7. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    Gadsie, wat vervelend dat je bloedverlies hebt. Gelukkig is alles goed met je kindje. Misschien toch contactbloeding.. rustig aan, lekker op de bank met een kop thee en Netflix aan? Bij krampen of weer meer bloedverlies gewoon weer opnieuw bellen he? Maar ik hoop dat het niet nodig is. Succes!

Mango393 vindt dit leuk.
  8. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Dat ik precies wat ik nu aan het doen ben haha. Even genieten van thee en voor nu geruststelling met Netflix op de bank :)

Ja ze wilde weten hoelang ik nog doorbloed. Want ze zei als wij geen oorzaken van bloedingen zien en je wel blijft bloeden, ze iemand dan naar de gyn doorsturen om te kijken wat de oorzaak van t bloeden dan is.

9. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Je geeft aan dat je veel getild hebt pas daar alsjeblieft mee op. Ik deed dit ook bij mijn 1e zwangerschap...en ging altijd maar door deed van alles. Mijn zoon werd te vroeg geboren (27wkn) en had ook van die kleine bloedingen.

Dus ik til niet meer in zwangerschappen.

lekker rustig aan doen maar dat doe je al gelukkig en fijn dat t met je kindje goed gaat. Goed dat je weer even gebeld hebt daar zijn ze voor.

10. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Goed dat je even gebeld hebt! Ik heb deze zwangerschap ook was lichte bloedingen gehad. Ik loop al bij de gyn(ivm epilepsie), dus ik mocht steeds direct langskomen. Uiteindelijk allerlei onderzoekjes gehad,tot aan SOA test en uitstrijkje aan toe, maar geen oorzaak gevonden. Gelukkig vanaf 22 weken nergens last meer van gehad.

11. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik had deze zwangerschap 3x bloedingen waarvan de laatste met 13+1. Helderrood met mini stolsels en hier was ook alles goed maar kreeg ook te horen dat als het lang/nog vaker zou gebeuren ik naar de gyn moest voor een uitstrijkje. Gelukkig was dat niet nodig en is mijn zoon gezond en wel met 38+6 geboren

Deel Deze Pagina