Heb ik al naar gekeken. Maar die qua omtrek goed zitten zijn qua cup te klein. En die qua cup goed zitten heb ik t ge oel dat ze eronder uit vallen omdat de omtrek te los is
@Lill Wat je zei van dat blijven steken herken ik hier ook. Voetje denk ik die echt achter mijn ribbenkast blijft hangen. Heel naar pijnlijk. Nou ik ben er achter hoor waarom mijn vriend zo geheimzinnig deed. Ik liep vanmiddag de kamer in, alles versierd. Hadden ze stiekem een babyshower georganiseerd. En heel fijn precies zoals ik zoiets zou willen. Gewoon lieve mensen, hapjes en lekker kletsen geen Amerikaanse praktijken haha Mijn zwangere hoofd vond het wel even lastig want ik had nog zoveel op mijn to do lijstje. Was de vriezer aan het ontdooien en kreeg nieuwe borden hahaha waar je druk mee kunt zijn. Maar het was super leuk <3 leuke dingen gekregen
Ik ben zwanger zijn nog niet heel erg zat. Al krijg ik nu wel steeds vaker momenten dat t me zwaar begint te vallen. Maar jij bent ook wel stukje verder dan ik
@Lill is bij mij ook echt iets van de laatste 2 weken ofzo. Merk dat mijn hoofd nog zoveel doe en mijn lichaam wil dan niet mee haha. Heb vandaag een zwemabbo gekocht heel fijn daar ga ik van genieten komende tijd en voor na 6 weken na de bevalling
Hmm lastig ja :O ik heb alleen nog maar naar die van nachtdingen gekeken omdat dit het probleem was en daar zitten ze ook echt te los in voor de dag haha Als ik na de bevalling de juiste vind laat ik het je weten
Blehh stom hè? Ik had wel voedingsbh's gekocht al (niet de duursten), maar ze zitten ook voor geen meter helaas. Om gek van te worden.
Van mij mag het zwanger zijn ondanks het ongemak af en toe nog wel even duren! Tot nu toe mag ze van mij gerust tot een week of 41 blijven zitten. Dus geef de dagen die je kwijt wil maar aan mij, @LizMe Misschien kunnen we compenseren. Jij wat eerder dan de uitgerekende datum en ik juist later.
Nee, niet echt. Het is meer dat ik halverwege mijn zwangerschap van werkplek gewisseld ben, en het op de nieuwe plek verschrikkelijk vond. Fysiek was het werk ook eigenlijk te zwaar. Dus eigenlijk geniet ik voor mijn gevoel pas vanaf m'n verlof (ik ging met 34 weken) echt van de zwangerschap. Ook lag/ligt de placenta aan de voorkant en begon mijn buik pas laat met groeien, waardoor ik het in het begin allemaal gewoon niet heel goed besefte, dat het echt zo was, dat er echt een kindje komt. Dat is er ook pas sinds iets van 24+ weken zwangerschap. Vandaar dus. Ik geniet voor mijn gevoel nu pas echt, dus ik wil best nog wat langer door
Oh ik wil ook nog wel wat extra dagen. Hoe langer de kleine blijft zitten, des te meer tijd heeft 'oma' om te herstellen. Ben officieel de 6e uitgerekend. Maar vriendinnetje van me had 12 ingevuld op het geboortekaartje dat ze had gemaakt. En dat zou ik ook wel prima vinden, ook nog eens 3 maand voor mn eigen verjaardag. Maar goed. Ik weet dat bevallingen zich niet laten plannen
Grappig. Is echt precies alsof ik mezelf hoor praten. Ik had dan geen stress om werk maar gewoon om de hele situatie rondom de zwangerschap. Ik heb zo lang getwijfeld en ervoor gevochten het moeten verdedigen dat ik pas sinds een paar weken begin te genieten. En nu is t al.bijna voorbij
Yo hoi hoi! Ik ben hier stilletjes aan al aan het meelezen. De laatste loodjes komen eraan whoop whoop !! Hou jullie taai dames !
@Lill meegroei bhs een optie? Die hebben alleen vaak geen beugels en dat is met een grotere cup wel lastig. Eerlijk? Begrijp me niet verkeerd ik ben echt enorm dankbaar dat het ons gegund is een gezonde zwangerschap. Maar ik ben er al echt klaar mee.. De bekken instabiliteit valt me zwaar en nu mijn buik groter word, word het helaas nog erger. Wat ik wel erg leuk vind is dat ik hem eindelijk sinds een paar weekjes echt goed voel. Mijn placenta ligt voor en over de hele buik dus echt tot ongeveer 27 week niets tot nauwelijks iets gevoeld. Ik dacht dat hij heel rustig was. Maar nu viert hij elke dag feestjes in mijn buik. ♡ kan niet wachten om hem te ontmoeten. Al vind ik het wel enorm spannend!
@indy90 ik heb die van de prenatal gepast en die zaten dus voor geen meter. Ben verder nog niks tegen gekomen.. En je mag het ook zat zijn toch? Niks mis mee. Iedereen ervaart het anders. En ik kan soms ook niet wachten tot ik mn lijf niet meer hoef te delen. Maar als ik dan nadenk over dat ik voor een mensje moet zorgen komt de angst terug en denk ik: blijf nog maar ff zitten
Ik heb van die topjes gekocht: https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/61-basis-bh-zonder-beugels-zwart-106804.html Zit heerlijk en groeit lekker mee!
@indy90 ik begrijp je helemaal! Zo enorm dankbaar voor deze zwangerschap. Maar het is zo pittig dat ik nooit had gedacht dat ik ook 'klaar' begin te worden ermee. Ik vind dat ook heel erg om te zeggen. Ik heb al sinds week 12 sportbhs aan. Bij mij zitten die beugels juist heel vervelend. Van de HEMA.