Beetje van beide. Ik ben hier wel vooral om te relaxen, dus morgen dagje strand. Op mijn verjaardag Veel beter dan verjaardagsvisite serveren, haha. Dinsdag gaan we naar de watervallen, en veel verder zijn we nog niet met de planning.
@Diazz jaloers op je uitzicht èn je bruine benen . Geniet ervan en alvast gefeliciteerd met je verjaardag!
Dan kan @Diazz nog zo'n mooi vakantiekiekje en mooie bruine benen hebben, maar ik denk toch dat jij wint Wat een droepie!
@Ukkie1 wat lief! Mooi hoor en nog gefeliciteerd!! Ik zat net na te denken over wat ik vandaag gedaan heb, maar ik weet het gewoon niet meer. Zal wel niet zo boeiend zijn geweest, haha!
Prachtig!!! @Ukkie1 ! En ook een heerlijke vakantiefoto @Diazz geniet ervan! Las een aantal pagina's terug over drukkend gevoel blaas...ik heb daar echt enorm last van. Elke keer als ik denk dat het niet erger kan , kan het dus wel erger worden...helemaal gek van brrr en pijnlijk met lopen...nu al de zoveelste avond dat ik denk dat het vannacht gaat beginnen...en dat wil ik nog niet...door privé omstandigheden zijn familie die normaal in de buurt zijn, nog de hele week weg. Voor mijn gevoel sta ik er nu even "alleen" voor met mijn man...en het beangstigd mij gewoon bij het idee dat de bevalling begint en we de kraamweek in moeten zonder de mensen die zo belangrijk zijn voor ons... sorry even een ego emo berichtje , maar heb het er behoorlijk moeilijk mee...begin zelfs beetje angstig te worden voor de bevalling...