Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sado, 10 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    Oh @Ukkie wat een enorm schattig mannetje:)!! Nu kan ik echt niet meer wachten tot ik aan de beurt ben.

@Diazz heerlijk die vakantie! Daar word ik toch ook wel jaloers van.. geniet ervan!

@Druffia wat lastig joh.. ik snap dat je zenuwachtig wordt nu. Maar vertrouw op jezelf! Je kunt dit hè, met je man aan je zijde. Het is jouw kindje en jij kunt dit het beste. De mensen waar je van houdt komen toch wel snel naar je toe als het zover is?

Ik zit op dit moment gewoon te balen dat ik geen B ugles heb, maar cheese onion.. :D
    Ook niet zo'n fijne dag gehad, lichamelijk. Het wordt zwaar, die laatste loodjes. Gelukkig helpt manlief zoveel in het weekend! Ik begin het wel echt zat te worden.

Druffia, Diazz en maansneeuw vinden dit leuk.
  2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw
    @Diazz alvast gefeliciteerd natuurlijk!!!

@Katie88 hahaha naar is dat he. Als je specifiek zin hebt in iets.

Zooo.. gaat het bij jullie ook zo tekeer? Ik reed net van mn moeder naar huis en het begon enorm te flitsen. Gaat nu flink los hier.

Diazz vindt dit leuk.
  3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw
    Mijn uitzicht :)

Bijgevoegde bestanden:

LizMe, Ukkie1, Star2017 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Hier inderdaad ook flink onweer nu, vind het wel gezellig :) zou wel grappig zijn als het nu begon te rommelen in m'n buik maar vooralsnog alleen vrolijk getrappel :p

5. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Hoe doet die het zo zonder zijn vriendje?

6. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Hier alleen veel regen vanavond

7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw
    Eigenlijk boven verwachting. Hij hangt wel heel veel meer aan mij. Helemaal omdat ik nu ook veel weg ben. De momenten dat ik dan wel thuis ben kan ik niet eens rustig naar de wc. Maar hij zoekt hem niet. Denk dat het meenemen naar huis daar wat bij heeft geholpen. Hij trekt ook wel naar de andere katten.
    Denk wel dat op den duur als er meer katten overleden zijn ik weer voor een siamees/oosterse erbij ga. Maar vooralsnog lijkt het niet meteen nodig

Star2017 en maansneeuw vinden dit leuk.
  8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw
    Hahaha bevalling opgewekt door onweer..
    Ik vind t altijd wel fijn, onweer. Zolang ik niet buiten ben haha

9. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    Haha ja, ik heb 4 soorten liggen Just in case. En o wee als iemand mijn eten opmaakt! Dat zijn echt problemen in deze zwangerschap:p

Star2017 en Lill vinden dit leuk.
  10. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat een schatje! :o:

Lill vindt dit leuk.
  11. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Hier werkte sneeuwval wel wee opwekkend. :roflmao:( En ik verstapte me op de trap, en toen braken mijn vliezen:p)

LizMe, Lill en maansneeuw vinden dit leuk.
  12. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Hahah het wordt ook nog volle maan vannacht, dus wie weet :roflmao:
    Het zou een maansneeuwbaby wel sieren om met volle maan geboren te worden! :p

Lill en Diazz vinden dit leuk.
  13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw
    En??? maansneeuw baby geboren?

14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw
    Ik had gister nog een soort mini aanvaring met de vader van de kleine. Volgens mij kennen de meesten niet het hele verhaal. Zal het ff heel kort samenvatten. Ik werd zwanger van hem door de pil heen ondanks juist gebruik. Hij wilde dat ik het liet weghalen en heeft hierbij hele harde woorden gebruikt. Toen ik besloot dat niet te willen issie wel mee geweest naar de 9 weken echo waarna er een enorme ruzie is ontstaan omdat ik volgens hem alles bij elkaar loog (hij vroeg waarom we geen relatie konden beginnen en ik zei dat ik dat niet kon met iemand die me niet met respect behandelde en alles bij elkaar loog over zijn leefsituatie. Dat was volgens hem een leugen. Tot ik hem de screenshots van de gesprekken stuurde).
    Hijs na veel stampij meegeweest met de 20 weken echo op voorwaarde dat hij het idee van 'ons samen' zou laten varen. Om vervolgens in die echokamer elke keer zn hand op mn arm te leggen enzo terwijl ie wist dat ik dat niet wilde. Heb hem er na de tijd op aangesproken. Toen 6 weken niks van hem gehoord. Daarna gaf hij aan alles op de rij te hebben gezet. Geen gevoelens meer voor me te hebben en enkel en alleen goed door 1 deur te willen kunnen voor de baby.

Ik heb aangegeven dat ik contact prima vind. Over en rondom onze zoon. Verder niet. Hij wil niet erkennen ivm schuldsanering. Heeft geen plek om zelf de kleine te kunnen ontvangen en ondanks dat hij zelf steeds zegt er voor hem te willen zijn als papa zie ik daar in zijn daden nog weinig van.

Maar goed. Terug naar gisteren. Krijg ik ineens een appje. Of we elkaar nog gaan zien voor ik beval?
    Dus ik vraag waarom ie dat zou willen. (Ik regel het meeste met hem over de app, in die ruzie na de 9 weken echo is hij enorm intimiderend geweest naar mij toe en ik zie er al tegenop dat ie straks de kleine in mijn huis zal moeten zien)
    Ja dat zou hem wel leuk lijken.

Dus ik leg hem uit dat ie vanaf dat we weer contact hebben en dingen grotendeels hadden uitgepraat hij hier al om had kunnen vragen. Dat ik de timing heel belabberd vind omdat ik enorm druk ben met alles draaiend houden. Dat ik mn vrienden al niet zie en dan mn prioriteiten dan niet per se uitgaan naar met hem afspreken 'omdat hem dat leuk lijkt'.

Toen ging meneer enorm gepikeerd lopen doen. Hij zegt dat ie het begrijpt. Maar word dan ineens ontzettend kortaf en geirriteert.
    Ik heb toen gezegd dat het niet mn bedoeling is om hem af te wijzen. En dat als ie nog iets over de baby wil bespreken wat echt dringend is ik daar wel tijd voor wil maken. Maar dat ik anders gewoon mn tijd nodig heb voor mn moeder en haar herstel.
    Zegt ie: ja we moeten sowieso nog veel bespreken (hoezo kom je daar dan nu pas mee?)
    En toen ik vroeg wat dan, komt er geen duidelijk antwoord. Daar komt ie nog op terug.
    Als je iets te bespreken hebt dan weet je toch wat??

Ik heb zelf t idee dat ie nu toch weer hoop heeft gekregen nu ik wat aardiger doe over de app. Ook als ik kijk naar 'geouwehoer' zoals hij dat dan noemt. Maar wel met toespelingen.
    Pff ik word echt zo moe van die gast. Maar ik wil hem omwille van de kleine ook niet buitensluiten of te hard behandelen. Hij heeft t grootste deel van de zwangerschap al niet meegekregen (ook door zn eigen handelen) maar ik kan er zelf nogal slecht tegen momenteel.

Sorry voor t lange verhaal :eek:

15. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    @Lill lastige situatie hoor, kan je alleen als advies geven je gevoel te volgen maar jezelf en de kleine op een te zetten. Wat hij ook wilt bespreken, het moet op een moment dat het voor jou uitkomt en je het aankan. En als dat na de bevalling is heeft hij het maar te accepteren hoor. Klinkt alsof hij genoeg mogelijkheden heeft gekregen!
    @Ukkie1 ohhh wat een droppie! Ik kan ook echt niet wachten! En fijn dat het afvallen gestopt is, nu power aan de mamaroom om er een speklaagje op te creëren :D
    @hier geen maansneeuwbaby of wat voor baby ook.. Gisteren wel even weer flink pijnlijke krampen maar hield binnen een half uur weer op helaas..
    Nu net de traktatie voor zoonlief op het kdv afgemaakt en die ga ik zo brengen en het feestje even bijwonen. Ik heb gewoon geen tijd om te bevallen :roflmao:
    Nee hoor, daarna haal ik mn boodschappen gelijk omdat ik vlakbij de winkel ben en daarna kom ik thuis in een brandschoon huis (huishoudelijke hulp komt zo) en plof ik neer op de bank. Laat dan die weeën maar komen of die vliezen maar breken. Hoewel.. op mijn schone vloer :rolleyes:

Secretangel, Ukkie1, Lill en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw
    Hahahaha. Ik zie t echt voor me. Dat je vliezen dan breken en je daar staat: oh nee. Niet mn schone vloer :eek::eek:
    Nou ja beter dan op je bankstel ofzo ;)

LizMe en joyce2086 vinden dit leuk.
  17. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Haha dat zeker! Maar laat ze maar lekker in het ziekenhuis breken dan. Hebben zij de rommel :roflmao:

18. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Lastige situatie! Maar weet je wat? Ik denk dat je het heel goed doet!

Misschien dat je nog eenmaal kan zeggen wat je voelt omtrent de zwangerschap en wat je wensen zijn over het contact. Dan ben jij meer dan duidelijk geweest.

Lill vindt dit leuk.
  19. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    @Lill fijn dat de kat het zo goed lijkt te doen zonder zijn maatje!

En wat een lastige situatie met je ex! Op moment gewoon even op jezelf en de andere belangrijke dingen richten en mocht er tijd zijn een gesprek met hem aangaan als je er dan behoefte aan hebt, anders wacht hij nog maar even.

20. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Ik mag mij hier ook melden! Laatste 10 weken zijn ingegaan!

Voor diegene die pas zijn bevallen: gefeliciteerd! Geniet ervan!

Ik heb al een dochter die vandaag 9 jaar is geworden en dit word mijn 2e dochter.
    Ze is erg betrokken bij de zwangerschap en ben heel benieuwd hoe ze als grote zus is maar ik vrees dat ze de beste zus ooit word :D

Ik zit 25% in de ziektewet vanwege vele harde buiken en nu nog 4 weken werken waarvan deze week als het goed is maar 1 dag. Ik kijk echt uit naar m'n verlof en om kleertjes te gaan wassen :D

Ben 9 juli uitgerekend dus ben benieuwd wanneer deze dame het genoeg vind

Anonise en Star2017 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina