Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sado, 10 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Zo dan, wat een gaaf cadeau!

indy90 vindt dit leuk.
  2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik snap je hoor, maar jij kent jouw poes als geen ander. Vandaar dat ik vind dat je op je eigen gevoel mag vertrouwen.

Lill vindt dit leuk.
  3. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Super fijn! Hopelijk mag je ons gauw babynieuws brengen :)

4. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Beide een beetje, ik kan niet zo goed tegen verrassingen, en als ik mijn zinnen ergens op heb gezet wil het het liefst per direct, dus hoe langer het duurt hoe ongeduldiger ik word, haha. Die pijntjes die ik vandaag heb helpen wat dat betreft niet echt mee. Dat hele "Is dit iets?" de hele dag...
    Aan de andere kant vind ik het ook meer dan prima als ze volgende week of nog later komt, omdat ik het nog zo bijzonder vind allemaal, die buik en die bewegingen, het voorbereiden op alles. Ik geniet er ook echt nog wel van, ben het nog niet zat.
    Dus we zullen het zien, ik volg de flow van de baby maar gewoon :rolleyes:

Lill vindt dit leuk.
  5. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik heb vandaag weer een luierdagje aan het strand. Baby, buik en vooral billen moeten groeien :roflmao:
    Morgen naar een park voor de kinderen, ze hebben er helemaal zin in!

mutskuh, Star2017 en maansneeuw vinden dit leuk.
  6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.244
    6.908
    113
    Vrouw
    Ja hij is nu lekker thuis. Lekker in het zonnetje liggen

Star2017 en maansneeuw vinden dit leuk.
  7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.244
    6.908
    113
    Vrouw
    Hahaha, nu al een turnster ;) beentjes achter je ribben en salto's draaien :p

8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.244
    6.908
    113
    Vrouw
    Geloof ook niet dat je veel keus hebt ;)

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.244
    6.908
    113
    Vrouw
    Lekker hoor!! Ik hoop van het weekend lekker wat zon mee te pakken en te relaxen :)

Diazz vindt dit leuk.
  10. Anonise

Anonise Bekend lid

21 feb 2017
    588
    315
    63
    Ja klopt! En cadeautjes zijn altijd leuk maar dit is ook echt wel een hele mooie! Ze zijn natuurlijk landelijk actief dus misschien hebben ze in jouw regio wel veel meer kraamverzorgsters dan hier..

11. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ja ben er heel blij mee! Wij wonen in Drenthe dus denk niet meer kraamverzorgsters wel minder vrouwen die kraamzorg nodig hebben dan in noord Holland bijv denk ik.:D

Anonise vindt dit leuk.
  12. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    @Anonise hopelijk kun je toch al je uren krijgen! Eerste dagen is de hulp en advies juist zo fijn. Het is je 1e kindje toch?
    Ik zit heerlijk in de tuin van het zonnetje te genieten, temperatuur is precies goed nu met een windje erbij. Het weekend geven ze 25 graden op, normaal heerlijk maar nu voor mij echt te warm. Ga maar verder duimen dat ik dan al bevallen ben. Vandaag laatste bekkenfysio afspraak gehad, klachten zijn stuk minder buiten mn bilspier om, waarschijnlijk doordat de kleine nu goed vast ligt in het bekken. Hiervoor stond mn heiligbeen een stukje geroteerd waardoor ik veel rugpijn had. De fysio heeft de drukpunten extra meegenomen, zou evt het zetje kunnen geven om de bevalling in gang te zetten. Tot nog toe merk ik geen verschil.. :rolleyes:

Star2017 en Lill vinden dit leuk.
  13. Anonise

Anonise Bekend lid

21 feb 2017
    588
    315
    63
    @joyce2086 ja inderdaad ons eerste kindje! Gelukkig al veel ervaring met baby's maar sommige dingen zijn natuurlijk wel compleet nieuw en daar kunnen we de kraamverzorgster goed bij gebruiken.. Gelukkig hebben ze wel toegezegd dat we de eerste dagen sowieso de volledige uren krijgen en daarna kijken ze wat nodig is (en misschien blijkt het qua drukte toch nog mee te vallen)

Aan de andere kant.. Ik heb een hond met angstagressie. Wat betekent dat hij waarschijnlijk op zijn kamer zit als de kraamverzorgster er is terwijl ik de honden ook veel wil betrekken bij de baby. Dat gaat natuurlijk niet helemaal goed samen.. Dus dan zou het niet zo heel erg zijn dat ze wat minder uren komen (mits alles goed verloopt).
    --

Hmm als jij nu binnen 2 dagen bevalt ga ik tegen die tijd ook langs de bekkenfysio! 38 weken lijkt mij een prachtig termijn:rolleyes::roflmao: Heeft hij wel de pijn kunnen verlichten?

14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.244
    6.908
    113
    Vrouw
    Ik krijg hier zulke foute dingen van in mn hoofd. Echt vreselijk.

Je man/vriend: En schat, hoe gaat het vandaag?
    Jij: Ja goed, de fysio heeft geprobeerd te helpen de bevalling in gang te zetten..
    :roflmao:

Sorry. Ik ben helemaal niet grappig.

Ukkie1, Star2017, itsann en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.892
    2.565
    113
    @Lill fijn dat het wat beter gaat! hier toen ook een echo gehad bij de kat en nou is het dat die echt alles goed vond maar dat heb ik die middag wel 10x gehoord dat ze dat heeel bijzonder vonden. Oksels moest geschoren worden, continue in een nare houding.
    Hier gaf de dierenarts juist aan van wacht maar even het is flink duur en als het idd iets bijzonders is kun je er toch niks meer mee. Uiteindelijk toch gedaan en bleek idd einde verhaal te zijn met die hartafwijking.
    We hebben sinds 2 weken een nieuwe kat en die ging ik net even registreren en toen moest ik de oude kat gelijk even afmelden. Is al een half jaar geleden maar doet nog steeds pijn. :(

16. itsann

itsann Actief lid

20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Zooo! Dat was 'm dan; m'n laatste werkdag. Nu heb ik officieel verlof, whoehoeee! :D:D:D Ben enorm verwend door alle kindjes, ouders en collega's (werk op een kinderdagverblijf). Zó enorm leuk! Alle ouders en collega's hebben een babyvoorspelling ingevuld met naam en bevaldatum etc, geweldig om te lezen! Als we nog niet uit de naam waren, had dit misschien wel geholpen, want er staan zo'n 40 verschillende namen in, haha.

@ babyfoon: Wij hebben nog geen babyfoon, maar gaan waarschijnlijk de Philips Avent scd620 aanschaffen. Vond het nog best lastig uitkiezen, want er zijn er meerdere die ons wel wat leek. Maar ja, welke kies je dan :p

@Lill Wat een tegenvaller weer met je kat. Maar wat fijn dat het nu iets beter lijkt te gaan en hij lekker aan het genieten is in het zonnetje. Goed dat je je eigen gevoel hebt gevolgd. Snap dat de dierenarts heeft gezegd dat het misschien beter is een echo te laten maken, maar dat kost je wel weer geld. En wat je zelf inderdaad ook al zegt; hoe groot is de kans dat ze iets zullen vinden? Fijn dat ie nu weer lekker bij je thuis is. Hoop dat 'ie gauw helemaal opknapt!

Welkom @Wensmamma! Lekker zeg, nog 5 dagen werken. Aftellen!

@Druffia Jeeej, 40 weken! :D Wat spannend dat je gisteravond dacht dat er iets zou gebeuren. wie weet ben jij wel de eerstvolgende van dit clubje die gaat bevallen! Hopelijk zet het gauw door!

@indy90 Wat een mooi cadeau heb je gekregen van de kraamzorg! Een Koeka wrapper, wauw! Stelt inderdaad niet zoveel voor he, is gewoon een gezellig gesprekje.

@maansneeuw Fijn dat baby en jij weer zijn goedgekeurd! Wat spannend dat je zelf denkt dat je de volgende afspraak niet eens haalt. Dat klinkt trouwens heftiger dan ik het bedoel, haha. :roflmao: Spannend dat je denkt dat je dan al misschien bevallen bent, zo!

@Sado Hoe is het daar? Al een beetje gewend aan de nieuwe situatie?

mutskuh en Star2017 vinden dit leuk.
  17. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    [/QUOTE]
    Pff erop uit gaan, dat lukt me amper meer:D
    Maar idd dat zijn wel de dingen waardoor je het volhoudt. Lastig ook dat je al zolang thuis zit. Dat maakt het wachten extra lang. Ik had vandaag wel weer een goede dag, gelukkig. Hoe gaat t nu met je bekken?

18. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Yeah, gefeliciteerd met je verlof! En wat tof dat je zo verwend bent!

Haha denken is wat anders, hoor, maar ik begin er wel aan te twijfelen, haha. Je weet het gewoon niet en elke keer wordt het waarschijnlijker dat ik niet op die afspraak verschijn. Wel spannend inderdaad. Maar het kan ook net zo goed nog weken duren. Die pijntjes van vandaag lijken vooral aan de rechterkant te zitten nu, ik weet niet zo goed wat dat kan zijn.

itsann vindt dit leuk.
  19. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.198
    17.210
    113
    Gaat goed hier hoor! Is al alsof het nooit anders geweest is! :) Zal wel even gek en wennen zijn als mijn man over anderhalve week weer aan het werk gaat. Maar ook dat gaat goedkomen:thumup:

Geniet van je verlof!

Star2017, itsann, maansneeuw en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.244
    6.908
    113
    Vrouw
    Ja dat geloof ik :( ik heb nog weinig tijd gehad om echt stil te staan bij het overlijden van mn andere kat omdat mn moeder meteen daarna dat ongeluk kreeg, maar elke avond als ik thuis kom mis ik hem.

LizMe vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina