Hahahah, ja herkenbaar. Bij mij is de vader van de baby niet toegestaan in de bevalkamer. Maar mijn moeder wel en heb haar hetzelfde gezegd. Staat ook letterlijk in mn bevalplan: ik wil best foto's, maakt me niet uit wie ze maakt, maar geen shots van onder
Bij de bevalling denk je er meestal niet meer aan hoor. Nu had ik een thuisbevalling met vk, stagiaire en mijn man maar al had er 10 man gestaan dan had ik er nog niets van gemerkt denk ik. Manlief is wel aan de bovengrens gebleven, anders te groot risico op flauw vallen doet ie al bij bloedprikken namelijk hihi. Hier toch geen verdere actie gisteravond, wel flink gerommeld weer. Scheelt straks allemaal met de bevalling volgens de vk dus we nemen het er maar bij
Spannend hoor. Hopelijk bedenkt de kleine niet dat het warme weer wel een goede aanleiding is om eruit te komen dan kun je er nog ff van genieten
Mag van mij komen hoor, 25 graden verdraag ik toch slecht op het moment. Laat mij maar bevallen of bevallen zijn dan
@joyce2086 herkenbaar ik ben al niet van het warme weer maar nu helemaal niet. Boven de 25 is altijd hell haha Ik heb zwem abbo gekocht en na het weekend gaat hier buitenzwembad open. Dus ga denk ik lekker hier genieten hou ik mezelf bezig en koel. Super lief ik heb vanacht geen oog dicht gedaan dus kreeg lekker ontbijtje op bed <3
Kijk dit dan <3 https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=703149963350558&id=200685490263677&ref=m_notif¬if_t=video_reply
@joyce2086 spannend hoor!! Ja ik vind de warmte heerlijk, maar denk dat ik wel steeds meer en meer vocht ga vasthouden. Heb ik straks weer geen enkels meer
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1144642219003478&id=218786398255736 Super cute dat filmpje! Deze is ook ge wel dig als je het mij vraagt! # dare to be different! ♡
Aaaaah geweldig ja haha!! Ik was ook zo'n meisje die op ballet wou maar ging er wel met modderlaarzen naar toe xD ik probeerde altijd zo elegant te zijn maar was toch meer een bomenklimmer haha
Weet iemand hoe het lichamelijk gezien komt dat we als zwangeren slechter tegen de hitte kunnen ? Ik krijg echt dorst en benauwd/ kortademig. Ga er echt van hijgen. Best idioot. Heb ik nooit gehad