Ja gaat goed! Hij groeit nu gelukkig heel goed en is tevreden. Snachts ook redelijk, alleen richting de ochtend wil hij bij mij slapen. Dus doe m'n bed omhoog, voedingskussen om ons heen en dan dutten we samen zo nog wat. Smiddags slaap ik ook een poosje en ach dan komen we er wel!! T is heerlijk weer! Zo een kleintje. Genieten hoor.
Je mag hier zeker om lachen haha doen wij ook. Vooral omdat we het een veel te klein schepnetje vinden en we de meest ranzige dingen voor ons zien
Ik 2 keer wel.. 1e keer nauwelijks doorgehad en dit keer heel zielig gejammerd: En nu lig ik nog te POEPEN ook. gênant haha. En die arts: en dat is heeeelemaal niet erg!!
Ach hoort er indd zowat bij toch Ik wilde daarom bij de eerste bevalling ook niet dat m’n man mee zou kijken, leek me zo genant! Dus hij bleef netjes aan m’n hoofdeinde staan. Nu wilde hij toch wel erg graag meekijken, dus ik dacht ach, dan ziet ie me eens poepen, hij heeft door de jaren heen wel meer genante dingen van me gezien Maar ook nu niets gebeurd, haha.
Geen idee of ik het de eerste keer gedaan heb, niets over gehoord iig en zeker niet gemerkt. Kan me er ook niet druk om maken gek genoeg, tuurlijk is het vies maar aangezien het kindje eruit moet en dat vlak bij elkaar ligt.. nee geen moment mee bezig (geweest)
Ik was wel enthousiast lees ik nu haha volgens internet is het meer dan de helft die poept dus dan is er nog hoop (hihi slechte woordgrap)
Haha ik moest ook niet denken aan dat poepen. Beste vriendin had het zelfs in het geboorteplan gezet 'vertel t niet als ik aan het poepen ben' Op het moment zelf merkte ik het wel, maar het kon me niet meer schelen. Dat krijg je hé met persen Ik zweer voor t maagzuur ook bij de omeprazol. Heb het ook wel erg hevig. Mag nu van mezelf na een bepaald tijdstip geen suiker meer, want dat maakt t nog heftiger. Ik kan echt bijna niet wachten om weer een klein babietje erbij te hebben, al vraag ik me af en toe af hoe ik dat ga doen straks. Ik heb dus een co-ouderschap en eigenlijk alleenstaand als de kinderen bij mij zijn. Gelukkig heel lang verlof. En wie weet slaapt dit kindje eerder door dan mijn zoon (pas met 10/11 maanden).
Dan hoop ik dat ook voor jou. Sowieso respect voor je hoor, erg pittig alleen! Hier vandaag niet in mn hum, humeurig en emotioneel. Net ook weer vlaag van nesteldrang gehad en aan de poets geweest. Nu maar rustig in de tuin in de schaduw
We hebben bewust voor co-ouderschap gekozen. Dus geen relatie oid gehad. Ik laat ze ook met een gerust hart achter. Nu helpt hij me ook veel. Als ik mijn zoon het hele weekend heb komt hij op zondag middag nog even langs zodat ik mijn rust kan pakken. Zoon weet ook heel goed dat er een pappa huis en mamma huis is. Zal straks wel raar worden denk ik als baby bij mij blijft, maar hij met pappa mee gaat. Maar wie weet vindt hij het ook wel lekker, die paar dagen alleen aandacht voor hem
Precies zo zie ik het ook. En zo vies vind dat ik poep niet hoor. Tja tuurlijk is het niet lekker !! Maar het is maar poep. Heel normaal. En iedereen doet dat op de wc. Of met de bevalling dus. Ik niet trouwens Wat pas echt raar is is dat er vreemde mensen met een eendenbek en rietje in je doos zitten te gluren. Met de neus helemaal tussen de benen. En zelfs daar kom je overheen. Met de placenta localisatie moest het ook inwendig. Vrouwtje helemaal voorzichtig doen. ik denk kom maar op hoor ! Ben wel meer gewend
Zeker pittig! En knap hoor ! Maar jij ging ook een draagdoek kopen toch ? Ik hoop dat dat voor overdag mijn redding gaat zijn haha. Nu doet m'n dochter nog dutjes. Maar in de zomer denk ik niet meer. Tel daar die peuter uittest buien bij op .... Ik denk soms ook weleens hellup!
Haha! Ik heb niet gepoept maar wel een knip en 2 (!) Inscheuringen gehad ! En dan zeggen ze dat je dat in een wee niet voelt...... Echt wel !