*Dacht lekker even tijdens mijn overheerlijke tosti die ik zit te eten bij te lezen op het 10 weken afteltopic*
Haha herkenbaar hoor. Ik ben klaar met zwanger zijn maar niet klaar voor de bevalling haha. Kunnen we dit overslaan?
Nou weet je, het is echt zo dat je in een soort roes komt. Helemaal onder invloed van de hormonen en je wordt helemaal zen. Je krijgt nog maar weinig van je omgeving mee. Echt hoor ! Ik was de grootste schijtert die er bestaat. Was zo bang. Maar tijdens de bevalling erg rustig en over me heen laten komen
Hier precies hetzelfde. Ben het zwanger zijn soms meer dan zat maar als ik aan die bevalling denk denk ik blijf nog maar even zitten.. Zie er echt tegenop. Maar tegelijkertijd denk ik ook ik kan het heus wel! Er zijn ons miljoenen vrouwen voor gegaan.
@indy90 dat zeg ik ook steeds tegen mezelf @spruitjes dat geloof ik ook echt wel anders zouden vrouwen niet voor een tweede gaan
Wat spruitjes zegt is helemaal waar. Ik was (en ben) dan totaal niet bang voor de bevalling, maar je raakt idd in een soort van eigen wereldje. En je krijgt er zoiets ontzettend moois voor terug ❤️ Ik ben de pijn ook vergeten gelukkig en tsja het doet nu eenmaal pijn. Dat hoort er zeg maar bij Ik vind het wel spannend allemaal hoe we het gaan doen met de opvang van ons zoontje.
Ja ik ook ! Hopelijk gebeurt het snachts en slaapt ze er gewoon doorheen. Maar als ik net als de vorige keer naar het zkh moet dan is dat wel een dingetje... Gelukkig een lieve buurvrouw die al heeft gezegd dat ik gewoon niet bellen. Ook midden in de nacht. Ben van plan om hele lijsten te gaan maken met telefoon nummers en wie wanneer werkt. En het is niet alleen zorg voor onze dochter, we hebben ook nog 2 honden !
Nou. Dat poepen doe je niks aan. En dit keer was ik wat uitgescheurd, "normaal" zeg maar. Echt weinig last van gehad!! Dus misch een geruststelling
Hier nog een geruststelling hoop ik: ook 2 keer licht gescheurd (met respectievelijk slechts 14 en 3min persen ook niet te voorkomen denk ik), maar beide keren erg weinig last van (gehad) Beide keren 2 hechtingen gekregen. Van het scheuren zelf ook helemaal niets gevoeld, het hechten erna is vervelend, maar ach.
Ik laat het allemaal maar gewoon op me af komen. Hier vandaag eerste babykleertjes gewassen! Durfde niet haha zo bang dat er iets lelijk zou worden of kleuren door zouden gaan lopen. Maar alles is nog even mooi. ♡ Zo onwerkelijk dat er straks een klein mannetje in deze kleertjes zit. En dat hij dan ook nog is helemaal van onszelf is.
Klopt, maar over het algemeen is er meer schade bij een (te) korte uitdrijvingsfase, gezien je huid dan te weinig tijd krijgt om mee te rekken Hele reden dat je vaak tussendoor persweeën moet wegpuffen als het snel gaat. Betekent indd niet dat je nooit scheurt bij een lange(re) uitdrijvingsfase, maar dat bedoelde ik ook niet met m’n post.
Het is nu wel echt een schijttopic aan het worden hoor Maar ik kijk helemaal niet op tegen de bevalling. Vind het zo’n magisch proces. Mag voor mij overigens nog wel even duren hoor. (Eerst nog een paar weken genieten van mijn bewegende buik) Nou gingen mijn bevallingen echt heel soepel en vrij snel, dat scheelt natuurlijk ook. Zal je net zien dat ik nu uren moeten ploeteren. Dan is het maar goed dat het écht de laatste is
@Diazz dan ga ik voor zo'n bevalling haha Ze zeggen wel eens kijk naar je moeder qua bevalling want dan kan dan op elkaar lijken maar die heeft 2 totaal verschillende geboortes gehad. Van mij 36 uur en die van mijn broertje 4 uurtjes.