*knuffel* Klinkt inderdaad niet heel erg fijn als het geen zin heeft en je er meer last dan gemak van hebt kunnen ze er dan niet iets anders mee?
Ja zn pijnstillers zijn vloeibaar en dat gaat er prima in. Maar pilletjes ergens doorheen heeft ie meteen door.
Duidelijk ik vind t wel mooi hoor. Maar idd alle kindjes krijgen dan automatisch jouw achternaam als er meerderen volgen. En toen ik een huis ging kopen met mijn ex was dat ook zo. Ze praten alleen maar tegen hem. Hallo.. het wordt ONS huis hoor. Hoewel t nu wel zijn huis is Mijn kleine krijgt ook mijn achternaam. Naast dat de vader het allemaal geen reet uitmaakt heeft hij ook een buitenlands klinkende achternaam. Nou heb ik daar verder geen problemen mee, mij maakt het allemaal niks uit, maar feit blijft dat het (helaas) wel meteen een bepaald beeld schept. In een toekomstige werk omgeving. Op school. En t zou heel goed een blond jongentje met blauwe ogen kunnen worden Mgoed. Mijn hoofdreden is vooral dat de papa het niet 'verdient' dat zn zoon zijn achternaam krijgt.
@Mooncalf Oh dat is wel schrikken inderdaad! Hopelijk nu geen last meer> @indy90 Aw wat verelend, zeker die harde buiken constant wordt je flink door geremd denk ik. Pak genoeg rust en overleg idd even met de gyn of ze niet iets anders kunnen doen. @Lill Succes met de kat, hopelijk komt er iets uit dat makkelijk 'op te lossen' is. Qua achternaam heb je groot gelijk, ik zou ook mijn eigen achternaam doen hoor in jouw situatie! @LizMe Hadden wij ook, overal stond mijn man als eerste op enzo. Notaris vond het zelf ook onzin maar zo wordt het nu eenmaal gedaan. Al het contact liep verder wel via onze mail, maar wij hebben er toen een gezamenlijke email voor aangemaakt. Anders had het wel via mij gelopen denk ik. Kraambezoek zie ik ook heeeeeel erg tegenop. Vooral mensen die blijven hangen, en gewoon (bijna) iedere dag mensen in huis? Dat lijkt me echt verschrikkelijk Maar dat komt vanzelf goed, hoop dat mensen een beetje zich inlezen in de regels van kraambezoek hahaha Kamertje is bijna klaar eindelijk! Alleen nog even de wandplank verven, een paar stickers ophangen en dan is het eigenlijk wel gedaan! Ik ga denk ik einde van deze week het beddengoed etc wassen en in mijn verlof begin ik meteen met de kleertjes. Wil het ook niet te vroeg doen want dan ga ik het dalijk weer doen, ken mezelf een beetje Misschien de eerste pakjes wel alvast wassen, mocht er dan ineens iets gebeuren dan zijn die in ieder geval wel klaar
@Lill ja best veel kraambezoek gehad maar wel verdeeld hoor. Deed 1 of 2 momenten per dag en af en toe een dag niet. Ga nu gewoon kijken hoe ons zoontje overal op reageerd en belangrijkste is dat hij zijn draai beetje gaat vinden. Bezoek komt wel. Ik verwacht ook wel iets minder bezoek hoewel we praktisch evenveel of zelfs iets meer kaarten versturen maar hoor het hier ook vaak in mn omgeving: 2e of volgende kindjes krijgen minder aandacht. Heel vreemd vind ik dat altijd maar goed. Graag of niet hoor, wij zijn er straks net zo gelukkig mee als bij de 1e.
Hahaha ik heb mezelf ook moeten inhouden toen om niet met 30 weken al alles te gaan wassen. Haha. Maar dan had ik t nu idd nog een keer gedaan. Ik mocht van mezelf elk weekend 2 wasjes doen. Laat je nog foto's zien van je kamertje?
Hoeveel kaarten versturen jullie? Ik zit op 40 ofzo, maar die mensen zullen echt niet allemaal komen verwacht ik
Wij versturen er rond de 110. Vandaar ook dat eeuwige kraambezoek Succes met de echo, hopelijk valt het mee. @Ukkie1, heerlijk van die spekjes hoor! Hij doet het dus goed op jouw slagroom.
Ik kreeg gisteren mijn eerste harde buik door het zeewater. Temperatuurverschil was iets té denk ik. Verder geen last gehad, maar blijf vandaag lekker aan het zwembad liggen.
Mij lijkt het wel heel leuk om straks de baby te showen aan familie en vrienden. Maar wie weet denk ik hier straks wel heeel anders over! Wij versturen 80 kaarten, maar ik verwacht echt niet zoveel mensen op visite hoor!! Het is voor een stuk of 25 mensen ook ter kennisgeving van de geboorte.... Word op dit moment knettergek van allemaal telefoontjes en apjes of de baby er al is...mensen , als hij geboren is dan horen jullie het!! Lag vanmorgen nog laat te slapen, omdat ik bijna de hele nacht wakker heb gelegen en ja hoor, de telefoon....negeren, want ik ""slaap"" ....15 minuten later weer de telefoon, "ja we maakten ons zorgen want je neemt de telefoon niet op! "" GRRRRR ik SLIEP eindelijk! oooh kan dit nu totaal niet meer hebben... Morgen weer een afspraak, wil ook een datum weten wanneer ik eventueel ingeleid kan worden, ik ga dit echt niet meer lang volhouden. Enkels zijn enorm dik nu en beginnen gigantisch te trekken,krijg nieuwe striemen erbij (grrrr), ik kan in huis bijna niks meer doen en ik voel me echt uitgeput. Zal ook door het warme weer komen....maar ik sta echt op punt van huilen. Had nooit verwacht mij zo te kunnen voelen....
Thanks lieve meiden! Soms zit het even niet mee. Mijn vriend is ook lekker vrij vandaag dus we zijn net bij tuinland geweest om plantjes te kopen voor de tuin. Gaan we straks lekker op ons gemakkie mee bezig. Morgen ga ik inderdaad even met de gynaecoloog overleggen. Zie het eerlijk gezegd niet zitten om nog tot 40 weken zo rond te lopen. Dat trek ik niet.
@Druffia dikke knuffel meid <3 hier ook al een moeder die afgelopen week giga in paniek was omdat ik mijn telefoon nog uit had staan, had heerlijk geslapen. Alsof je midden in een bevalling rustig gaat bellen haha De warmte is ook echt niet fijn tijdens de laatste loodjes. Rustig aandoen hoor <3
Snap t helemaal! Je rekent toch een beetje op de 40 weken en je loopt maar door nu. Warme weer is ook slopend, ik zit ook binnen Dikke knuffel! Hier worden ook 100 kaarten verstuurd maar komen idd niet allemaal hoor, bewaar me . Hoop ter kennisgeving zoals eerder genoemd.