Hier vanmorgen ook controle gehad bij de VK. Kleine man ligt al mooi in mn bekken. Bloeddruk was goed (133/72 ik heb meestal 110/60 ongeveer. Dus voor mijn doen een keer wat hoger). Hij was weer lekker tegen de doppler aan t duwen. Hihi
@Lill fijn van de controle en van je kat. Ik zou de echo ook gewoon doen hoor, heb je zekerheid. @indy90 oei succes dan maar!
Mijn moeder zal er ook weer bij zijn Ik heb een hele goede band met ouders, maar mijn vader erbij gaat me iets te ver, haha
Dat zijn betere berichten! Helaas zit ik er nog steeds.. en er zitten zelfs nog mensen die voor mij aan de beurt waren. Maar als het goed is komt er nu wat schot in de zaak. Er werd uiteindelijk nog een 2e gynaecoloog weggeroepen voor de ok dus dan schiet het helemaal niet meer op.
Sodeknetter wat ben jij mooi bruin! @ hier zou ik moeder er wel bij willen hebben, maar zij is oppas voor ons zoontje. Plus een ks dus dan mag ze er niet bij zijn. Mijn zoontje is om 7.00 uur geboren en om 10 uur stond hele schoonfamilie en vrienden (lees 12 man) aan mn bed. Dat gaan we dus mooi niet meer doen. Alleen mijn ouders krijgen de datum van ks en voor de rest dikke doei.. ze horen het vanzelf.
Hebben jullie dat trouwens mee gekregen van die vrouw die gister gereanimeerd is in een bakkerij en daar ter plekke een spoed ks gehad heeft?
Haha, is ook deels van mezelf Ben half Indonesisch, dus heb van mezelf wel een tintje. Wel is mijn buik nu een stuk lichter, aangezien ik die nu veel uit de zon houd.
Jeetje wat vervelend dat de gyn die poli draait weg wordt geroepen voor OK! Ook niet handig geregeld in jullie zkh! Hopen dat je snel aan de beurt bent.
Ik heb het een paar weken terug ook meegemaakt. Heb ruim 2,5 uur zitten wachten. Vind ik toch wel een nadeel van in het ziekenhuis lopen, die wachttijden af en toe.
wauw @Diazz wat een heerlijk kleurtje heb je! Ik durf de zon hier niet meer op te zoeken, verbrand altijd megasnel en ga dat risico nu niet lopen. Zit eigenlijk opgesloten binnen met de ramen en deuren dicht, dat is nog het meest koel in ons huis. Heel heftig verhaal van die vrouw in de bakker! inderdaad maar goed geweest dat er mensen om haar heen waren en ze niet alleen thuis was!
Ja, we zijn nu aan het wachten tot we aan de beurt zijn. Ja best goed. Het is vooral emotioneel en psychisch allemaal heftig nu. Maar lichamelijk mag ik echt niet klagen. Ben wel heel "bang" dat mn bevalling toch ineens nog te vroeg gaat beginnen ipv pas rond 40 weken. Maar ja, als dat zo is kun je er toch niks aan doen. Heerlijk!! Mooi bruin ben je ook zeg! Pfoe, dan zal er ook wel iets loos zijn lijkt me maar leuk is anders. Heb je nog vermaak mee? Behalve ons? Groot gelijk heb je zou ik ook niet zien zitten. Hele kamer vol. Ja idd. Is er al meer bekend over de afloop??
Hier ff een baalmoment.. Nog geen ontsluiting dus ook niet gestript. Willen ze ip ook pas bij 40.5 doen dus dinsdag huisbezoek gepland staan. Moet er dan wel ontsluiting zijn anders kan het nog niet. Ik weet dat het niet veel zegt en het vanavond nog zo kan beginnen maar toch zit ik er ff doorheen.
Idd balen zeg!! Hopen dat je dinsdag toch al iets ontsluiting hebt zodat ze alsnog kunnen strippen als er in de tussentijd niets opgang komt.
@joyce2086 dat is idd even balen! @indy90 ondertussen hopelijk wel al bij je afspraak geweest? Lang wachten dan hoor! @Diazz super foto! Lekker kleurtje hoor!