Begrijpelijk dat je geschrokken was! Lijkt mij ook eng! Gelukkig ging het weer beter na even rustig zitten!
@Anonise oh dat is ook schattig met die stipjes. Ik heb veel zwart/witte spullen. Wit met zwarte stippen, veertjes, hartjes. Ik houd van zwart/wit. Net met dweilen, nadat ik al best veel had gedaan (maar ook weer niet) werd ik duizelig. Nu even zitten en dan het dweilen wel afmaken. Kan wel echt meer dan vorige zwangerschap. Toen had ik een stofzuig/dweil verbod Nu heeft robbie (robotstofzuiger) alles gedaan, maar dweilen moet echt zelf
Fijne moederdag dames! Hier enorm verwend door man en kinderen. Héérlijk! We zijn weer terug in het land, moet weer even acclimatiseren hoor. Koffers zijn alweer uitgepakt, en de shirts lange mouw alweer uit de kast En wat een leuke pakjes zie ik voorbij komen! Hier staat de vluchtkoffer met eerste pakjes ook al klaar.
Hahaha. Echtwaar, mannen soms. Komt volgend jaar vast goed Aaaah, wat heb jij superschattige pakjes ❤ helemaal mijn smaak. Ik heb wel het idee dat het verschil qua maat bij jouw pakjes groter is dan bij mijne. Zo van de foto af gezien. Ik voel me nog helemaal geen moeder deze moederdag. Haha. Die zijn ook heel erg leuk Das aardig van Robbie. Ik heb er ook 1 gehad, maar die maakte naar mijn zin toch niet genoeg schoon. Hihi.. Robbie kan dus niet dweilen helaas? Lange mouwen?? Zo koud is het hier toch niet?
Tuurlijk! Iedereen moet met een mooi kleurtje de bevalling in uiteraard, dan vallen de wallen wat minder op
Ik ben ook helemaal niet gierig haha. Voor mij geen zon morgen trouwens, ik lig in het ziekenhuis. Al ben ik er zelf vrij kalm onder hoor. Ik ben allang blij dat we terug in het land zijn en geen Spaans kind krijgen
@Diazz wat is er gebeurd?? Hier soms krampende buikpijn en eem wat zeurende rug vandaag. Ben benieuwd of het echt iets betekend. Vandaag nog maar een buikfoto gemaakt, buik is in 10 dagen zo veranderd. Meer naar voren en ronder. Foto van precies 39 weken:
Grappig zeg! Inderdaad een stuk meer naar voren. Misschien had je het al gezegd hoor.Wanneer heb je weer een afspraak voor strippen oid?
Helaas nog steeds geen baby nieuws hier? Hier zaterdag een baby shower gehad, totaal onverwacht! Te verwend weer en was echt super leuk! Nu heel erg brak op de bank na een bagger nacht in een caravan wat totaal niet lekker lag dus vannacht
Ik ga morgenavond ff naar de ikea zag een leuke hack waarbij mensen kruidenrekjes gebruiken als boekenrekjes ik ben verder niet zo heel crea bea maar zo'n dingetje opschuren en wit schilderen moet mij zelfs lukken