@Druffia succes vandaag! Hopelijk inderdaad geen ballon nodig en een vlotte bevalling vandaag! Hier geen baby maar een ziek kind, heerlijke timing.. ruim 39 graden koorts en vannacht keertje gespuugd. Ligt nu weer te slapen op de bank, zo zielig. Mn man blijft heel lief thuis werkn om te kunnen helpen met m, gisteren had ik wat gerommel en ben verre van fit. Lijkt nu wel weer rustig bij me, zal wel komen door de zorgstand waar ik nu weer in zit. Zo beval ik ook nooit natuurlijk!
@Druffia Succes vandaag! Hopelijk heb je geen ballonnetje nodig... @joyce2086 Ach, wat sneu.. fijn dat je man thuis werkt zodat jij ook kan rusten wanneer je wil. Hopelijk knapt hij gauw op!
Spannende dag vandaag! Succes @Druffia @joyce2086 beterschap met je zoontje! Hopelijk knapt hij zelf op en kan je snel rustig bevallen.. @Diazz hopelijk gaat alles goed met jou en de baby!
@joyce2086 Wauw wat een verschil in een week! Hopelijk snel babynieuws! @Lill Jaaaaaa die kruidenrekjes heb ik ook! Een tip, maak ze echt heeeeeel goed schoon na het schuren. Er blijft veel stof aan 'plakken' na het schuren, dus eigenlijk het beste even 2x schoonmaken voor je ze gaat verven! @Druffia Succes vandaag! @Diazz Ik hoop toch niets ernstigs
Dank je voor de tip waar kan ik dat het beste mee doen? Ben echt een beetje een sufmuts met deze dingen. Gewaagde onderneming hahaha
Ik heb het geschuurd en daarna gewoon afgenomen met een doekje. 2x laag verf erop en klaar. Dit is het resultaat. Dat ophangen was even een dingetje, maar dat lag meer aan de muur. Ik heb echt knetterhard beton in mijn huis.
Haha gewoon met een sopje, niets geks. Maar ik had hem dus maar 1 keer met een nat doekje afgedaan en er was wat stof dus blijven hangen en die zie je nog een beetje door de verf heen. Iets met te snel willen doen
@Druffia een beetje laat maar succes! @joyce2086 beterschap voor je kindje. Fijn dat je man thuis werkt.
@Star2017 thx. Zoiets gevonden op pinterest. Muur in de kamer van zoontje ga ik ook zo doen! Het is wel even een werk, maar zo leuk!