Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sado, 10 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A new day

A new day Actief lid

6 mrt 2015
    267
    111
    43
    Arnhem
    Wow bizar, al die hardschoppende kleintjes in jullie buik! Ik hoorde inderdaad dat mensen er gewoon gekneusde ribben van kunnen krijgen en dat t echt pijn doet!
    Nou, ik ben bijna 37 weken en ik vind iedere beweging fantastisch en ik voel geen grijntje pijn!
    Mijn placenta ligt dan ook aan de voorkant dus ik wist dat de bewegingen minder voelbaar zouden zijn. Daar baalde ik wel van in het begin maar als ik jullie nu zo hoor...o_O misschien toch maar blij zijn!

Ik vind het echt jammer dat de bewegingen nu juist wat afnemen nu de kleine de baarmoeder zo vult. Die draainkjes en dat voetje dat je langs je buik voelt glijden en sommige bewegingen gewoon echt herkennen mis ik echt! Dat is nu helaas al een stuk minder. Ondanks dat ik weet dat de kleine er bijna aankomt en ik niet kan wachten van nieuwsgierigheid, denk ik dat ik mijn zwangere buik en de kleine in mijn buik, echt enorm ga missen! Wetende dat dit mijn eerste, maar ook mijn laatste zwangerschap zal zijn...

2. A new day

A new day Actief lid

6 mrt 2015
    267
    111
    43
    Arnhem
    Heb ik tussen al die lange gesprekken iets gemist?

3. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Ik kan me niet herinneren dat ze het daarover heeft gehad ( mischien zwangerschapsdementie haha ) ze zei wel dat het er allemaal goed uit zag.

4. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Goed om te horen! Zo te lezen is t idd heel snel gegaan zeg, genietse ! Leuk de eerste geboorte van dit topic.

5. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @A new day het blijft bijzonder he die schopjes enzo, geniet maar nog goed van de laatste weekjes meid, en straks lekker genieten van de kleine!

6. Beyzam

Beyzam Actief lid

9 mei 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Dames, hie doen jullie het eigenlijk met scheren enzo? Ik kan niet zonder spiegel meer en ben daarna zo moe. Ik neem ook mijn benen etc altijd mee met epileren

7. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    @Meiske2015 Wauw snel ineens! Gefeliciteerd, fijn om te horen dat alles goed gaat :) Hoe reageerde de oudste?
    @A new day Kan me dat heel goed voorstellen, dit is mijn 2e zwangerschap maar tevens ook de laatste. En dan vind ik nu al een raar idee, terwijl het bij jou nog maar de 1e zwangerschap is.
    @Bolleke12 Irritant die mannen... Kan me goed voorstellen dat dat irritant is haha! Hopelijk zet het gerommel snel door of houdt het op als het toch niks doet..

Hier gisteren bij de vk weer goedgekeurd! Geen bijzonderheden verder.

Myhappyfamily en Sado vinden dit leuk.
  8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.077
    17.035
    113
    Mijn man helpt me met scheren en m’n teennagels knippen:roflmao:

9. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ik doe het op gevoel hahaha :p

10. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.077
    17.035
    113
    @Jess93 Was er ook al wat te zeggen over het indalen? :D

11. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ze lag al wel heel laag, maar nog niet helemaal in het bekken. Dus wss wel daar die harde buiken van. Ze zei ook dat dit gerommel bij een 2e zwangerschap heel vaak voorkomt (helaas helaas) :p

12. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Op gevoel , en soms ff checken met een spiegeltje. :D

@Jess93 fijn dat alles goed is!

Jess93 vindt dit leuk.
  13. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.077
    17.035
    113
    Ik had hier vanacht ook voor t eerst iets waarvan ik dacht “shit dit lijken wel voorweeën” Nu al:cry:

Nou lekker dan dat het bij een tweede vaker voorkomt. Zijn we mooi klaar mee...:roflmao:

14. A new day

A new day Actief lid

6 mrt 2015
    267
    111
    43
    Arnhem
    Geniaal. Ik heb vanmorgen voor t eerst echt staan plaren met dat stomme scheermes!
    Benen en bikinilijn kan ik nog wel terwijl ik in bad lig maar verder, nee ik ga het niet op gevoel lopen doen, dus mijn partner vriendelijk vragen? Al weet ik niet of ik dat zelf ook zo zie zitten whahaha. Maarja...Tis wel een gedoe, en zoals hierboven al wordt gezegd, als ik het heb gedaan ben ik doodmoe :rolleyes:. Maar even accepteren dat t voor nu allemaal niet mega mooi en strak is down under....:p

15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.077
    17.035
    113
    Jammer he! Heel herkenbaar. Vond dat na de geboorte ook écht heel moeilijk, dat ze opeens niet meer in mijn buik was, dat het niet meer altijd “wij met z’n tweetjes” was.

Laten we maar extra dubbeldik genieten van die kleintjes in onze buiken zolang ze er nog zitten :D

16. A new day

A new day Actief lid

6 mrt 2015
    267
    111
    43
    Arnhem
    Ja inderdaad! Dat gevoel altijd met zn tweetjes te zijn. Veilig bij mij....
    Die momenten dat ik alleen thuis ben en mijn dochter zoals vandaag op het kinderdagverblijf is, ga ik ook bewust lekker in bad, smeer de buik lekker in, ga bewust liggen en probeer lekker veel contact te maken met ons kleintje :) Dat zijn en blijven bijzondere momenten. Die koester ik en steeds denk ik; NIET vergeten hoe dit voelt!

17. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    @Beyzam hahaha tja indd op gevoel, ik weiger m'n man te vragen .wil t voor m'n inleding wel goed doen, ivm event hechten dan is zo kaal mogelijk toch fijner .. voor mij en voor de dokter hahaha. Ik probeer t goed bij te houden, dus om de dag even een scheermes er langs... Of ik doe 1 been op de was bak, dan kijk ik zo vrolijk tegen m'n onderkant aan maar eerlijk gezegd vind ik t vrouwelijk geslachtsdeel t aanzien niet waard en spiegelbeeld is ook een ding hahaha dus dat doe k meer daarna als check. Dat ik niet de komende weken 1 plek oversla.. lijkt me genant. Maar waar is waar... T is echt niet interessant meer als je daar in de beugels ligt te persen en in je bed poept en t vruchtwater naar beneden lekt hahahaha. Zo, even plastisch genoeg hé. T valt allemaal reuze mee, al die horrorverhalen hoor!

18. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Kvond dat ook heel gek. Soms voelde ik m, maar hij lag naast me zn Z'n wiegje... Zo gek. Je buik is zo aan t rommelen nog de eerste tijd en je bent al die tijd t getrappel gewend... Dat ga ik ook missen. Ondanks t ongemak dat t met zich meebrengt!

19. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    hahaha :')

Ukkie1 vindt dit leuk.
  20. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028