Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sado, 10 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anonise

Anonise Bekend lid

21 feb 2017
    588
    315
    63
    Haha ja aan de ene kant denk ik dat je daar tijdens de bevalling helemaal niet meer aan denkt, maar nu vooraf vind ik dit echt wel een issue..:oops:

2. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.893
    2.565
    113
    Haha ja precies dat is het he!
    Dat vind ik nog steeds het bizarre en ook wel wat enge van de bevalling dat je grenzen compleet weg kunnen gaan dat je bepaalde dingen niet meer voelt omdat het zo heftig is.

Ik probeer er weinig aan te denken haha maar merk wel dat ik iets rustiger ben dan paar weken geleden erover. Komt denk ik omdat het toch wat zwaarder word en je gaat uitkijken naar het volgende denk ik.

Anonise vindt dit leuk.
  3. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.407
    1.200
    113
    Zo wat een geklets weer. Kan het echt niet allemaal meer onthouden. Moest ff 4 pagina's terug lezen :roflmao:

Scheren doe ik eerst gewoon op gevoel en daarna met een spiegeltje. Handig is het niet maar je moet wat :o:

@indy90 wat een gave kat! Ook helemaal wit zag ik in buikentopic? Hier ook een spier witte, ook zo'n verwende slijmbal!

@joyce2086 succes!

Hoe doen jullie het met huishouden? Ik ben een echte poetskont, maar merk en kan gewoon echt niet meer alles, waardoor er soms wel eens een stofvlokje voorbij ruist. Vreselijk vind ik dat. Heb nu 1x per week 2 uurtjes een werkster, dat scheelt al wel. Merk echt dat ik in etappes dingen moet doen. Dus even stoffen, dan Zitten, dan stofzuigen, dan weer zitten :eek:

Wolfmother en Anonise vinden dit leuk.
  4. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Boeit je op dat moment idd echt niets weet ik uit ervaring! Maar toch wil ik het nu wel bijhouden haha!

Anonise vindt dit leuk.
  5. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Ook zoals jij tussendoor gewoon steeds rustig zitten of wat andere dingen doen. Ik probeer het zoveel mogelijk over de week te verdelen.

6. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Nee 1 van de poezen heet Luna :rolleyes:
    Naam van m’n dochter zet ik liever niet hier openbaar maar begint met een F :p

Leuk hoor zo’n klein festivalletje, die zijn vaak heel gezellig. En fijn voor jou dat t dichtbij is, als het dan opeens start ben je snel thuis :roflmao:

7. KoosAtillaLuna

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Oooooh!! Ik had dit bericht helemaal gemist! Spannend!

8. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.893
    2.565
    113
    Haha ook een mooie naam voor een kat!! :)
    Klopt zijn ze zeker :) en voor vriend ook fijn, kan hij nog lekker even weg en hij is zo thuis als het nodig is als ik toch niet mee zou kunnen.
    Ik zie het al voor me dat mijn vliezen daar breken ofzo haha

KoosAtillaLuna vindt dit leuk.
  9. KoosAtillaLuna

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Haha ja sta je daar lekker te pitten (haha) woosh, plens vruchtwater
    Haha sorry ben een beelddenker

Lill vindt dit leuk.
  10. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.893
    2.565
    113
    Ik zie mezelf nu even niet meer in de pit haha ik kan iedereen aan de kant beuken met mijn buik hahaha

Lill en KoosAtillaLuna vinden dit leuk.
  11. KoosAtillaLuna

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Scheren is wel echt onhandig nu ja. Maar ik hou t zo goed als mogelijk bij en de rest maakt me niet zoveel uit. Bij de bevalling ben je daar echt niet mee bezig.

Schoonmaken is hier idd een ramp. Met 3 langharige katten in de rui en we wonen naast t bos dus lekker veel rotzooi van buiten binnen is het echt geen doen om het proberen bij te houden. Dus ik probeer t al niet eens :roflmao: hadden het er wel kaatst over om iemand in te huren om eens in de 2 weken de grotere klusjes te doen. Badkamer en zo. Maar nog niets concreets kunnen vinden daarvoor.

Vandaag echt een drukke baby in m’n buik. En denk dat ie toch ook een beetje aant indalen is ofzo. Voel steeds vanalles down under. Steekjes maar ook druk af en toe. M’n dochter was pas met 38 weken ofzo ingedaald dus zou het wel gijn vinden. Weer wat ruimte bij m’n maag

mutskuh en Anonise vinden dit leuk.
  12. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    @huilen: zaterdag wil ik perse het huwelijk van Harry en meghan zien. Duzzzz......

@scheren: ik kan het ook niet meer zien. Gewoon op gevoel een beetje . Wat het vooral ook is : de bevalling gebeurd veel lager hè dames ! De vk zal het niet zoveel uitmaken of het daarboven recht , gekortwiekt of weg is. Oerwoud lijkt me dan weer niet zo fris voor ze :)

@huishouden: tja hier vliegen de haren me ook om de oren. Maar ik ben vanmorgen naar oa de markt geweest . Dat wordt dus niet op dezelfde dag het huishouden.. wat niet kan kan niet. Maar ik ben niet altijd zo verstandig hoor !

Anonise vindt dit leuk.
  13. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Lief is hij he. Hij is inderdaad volledig wit! Gelukkig niet doof of iets wat je wel vaker schijnt te zien bij witte katten.

@ scheren dat is echt een regelrechte ramp haha zie er niks meer van dus het is maar een beetje heen en weer raggen met je scheermes. Het heeft me al de nodige bloedinkjes opgeleverd maar ik haaaat haar. Behalve op mn hoofd. :p

mutskuh en Anonise vinden dit leuk.
  14. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.893
    2.565
    113
    hahah @indy90 ik zie nu echt zo'n horrorfilm voor me bij jou in de badkamer

Pff dames ik heb een rot dag vandaag, slechte nacht gehad. Gewoon heel erg moe en niks geen zin in iets.
    iemand nog een idee om te doen vandaag?

15. Marleen1

Marleen1 Bekend lid

23 sep 2014
    545
    456
    63
    Ik snap het helemaal als je het wel laat doen hoor! Inmiddels achter de rug? Dat gevoel van 'er helemaal klaar mee zijn' en veel last hebben, dat heb ik niet. Dat maakt het natuurlijk wel heel anders..

16. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    :roflmao::roflmao: klonk erger dan het daadwerkelijk is gelukkig.

Ik zou gewoon lekker op de bank ploffen met wat lekkers. Netflix erbij en even niets. Dat was ook mijn plan vandaag. :oops:

LizMe vindt dit leuk.
  17. Mich92

Mich92 Bekend lid

25 nov 2015
    608
    221
    43
    Ik heb een klein spiegeltje, die hou ik er af en toe voor, om te zien of het goed gaat, haha.. En verder niet zo vaak als anders, weet nog wel van de vorige zwangerschap dat ik op den duur dacht; laat ook maar. En vlak voor de bevalling scheren is ook geen goed idee als je wel uitscheurt ofzo, lijkt me heel naar als het gehecht is en dan ingegroeide haartjes, brrrr..

Het huishouden is hier ook minder als anders, gelukkig hebben we een robot stofzuiger, die tenminste wel elke dag even stofzuigt..
    @LizMe lekker op de bank ploffen en een leuke film/serie kijken!

Anonise vindt dit leuk.
  18. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

22 jul 2017
    1.390
    1.284
    113
    Vrouw
    @scheren: ik liet altijd alles waxen, ideaal. Zo mooi glad krijg je het zelf niet, en het blijft veel langer weg. Tijdens de zwangerschap durfde ik dit niet omdat het wel veel pijn doet. Maar toen ik echt niet meer om mijn buik heen kon kijken toch weer laten doen. Wat denk je? Helemaal onder de uitslag down onder:eek:. Kwam volgens de vk omdat het dus veel gevoeliger is daaronder..:cry:
    Dus nu op de gok scheren, en daarna doet mijn man wat ik gemist heb..
    De vk zei nog wel: ‘Voor ons hoef je dat niet te doen hoor’ :roflmao::roflmao:

@huishouden doe elke dag een kamer, met rust tussendoor :p. Man doet het stofzuigen, dweilen en tegels poetsen.

Anonise vindt dit leuk.
  19. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Vorige keer had ik ook een oerwoud down under, ik had er toen geen zin meer in. Vond het zo'n gedoe en tijdens de bevalling maakte het me allemaal niets meer uit.

Schoonmaken is ook niet echt iets wat grondig lukt. Als ik zelf stofzuig heb ik vervolgens de puf niet meer om te dweilen, maar als ik de robot stofzuiger bezig laat dan heeft t dweilen daarna eigenlijk geen nut. Verder maak ik sowieso schoon met de Franse slag, het is wel netjes en schoon, maar vast niet zo schoon als in andere huishoudens. Ben ook erg blij met mijn vaatwasser :roflmao:

Anonise vindt dit leuk.
  20. Anonise

Anonise Bekend lid

21 feb 2017
    588
    315
    63
    @mutskuh ik doe hier al een hele tijd alleen de lichte dingen omdat ik anders last krijg van rug / stuitje / bekken. Denk dat ik daardoor nu ook vrij weinig pijntjes ervaar.. Dus mijn vriend stofzuigt / dweilt en doet alles met een doekje af, ook houdt hij de keuken bij. Ik ruim wel op, poets het toilet en doe de was (met beddengoed helpt mijn vriend wel en hij sjouwt de volle wasmanden met gevouwen was naar de slaapkamer). Maar mijn vriend werkt ook minder uren dan ik dus ik vind het niet zo erg dat hij wat meer doet:rolleyes:

Merk wel dat ik nu steeds vaker na het werk nog dingen wil(!) opruimen of schoonmaken.. Zal ik dan toch nesteldrang gaan krijgen?:roflmao:

@LizMe ijs eten in de zon (die schijnt hier volop), netflixen, bankhangen, babyspullen shoppen(online), slapen?:D

Deel Deze Pagina