Zal ik je nog weleens appen Die koe heb ik gemaakt op een hele melige workshop met vriendinnen. Én wijn, heel veel wijn
Goedemorgen! Ze is er hoor, ik heb een dochter gekregen! Gisteravond om 23.19 uiteindelijk geboren, 3680 gram en 48 cm. Klein propje is het en drinkt als een tierelier aan de borst! Bevalling vond ik pittiger dan bij mn zoontje, door verkeerde houding van het hoofdje kreeg ik met 8 cm al persdrang. Ook het persen zelf toen het mocht vond ik langer en zwaarder hoewel ik 'maar' 30 minuten geperst heb. Maar goed, ze is er. Geen kunstgrepen, geen pijnstilling en slechts 3 hechtingen aan de voorkant: ik ben trots en verliefd
Gefeliciteerd!! Genietse en veel geluk! Ik mag me nu ook melden! alweer 30 weken zwanger, gaat zo snel. En we zijn zo benieuwd hoe ons Ukkie eruit ziet. Het wordt een jongetje. De babykamer is bijna klaar, alle kleertjes gewassen. En nu vooral genieten van de schopjes en bewegingen van de kleine. Tegen de bevalling en pijn zie ik niet op, hij moet er toch uit. Meer tegen de periode erna. We willen genieten van ons drietjes en niet te veel bezoek in het begin. Succes iedereen en fijne dag!
@joyce2086 owhh meid wat fijn! Gefeliciteerd met jullie dochter. Klinkt als een heftige bevalling maar volgens mij heb je het fantastisch gedaan. Hoe reageerde je zoontje?
Aaah gefeliciteerd met jullie dochter ❤ Wil je eventueel de naam delen of liever niet? Fijn dat ze er (eindelijk) is
@joyce2086 gefeliciteerd!! Geniet ervan met z'n viertjes! @Sunny37 welkom bij de club Ik ga straks richting mijn werk voor de laatste 3 uur voor mijn verlof. Vanavond uiteten met een clubje collega's. Zin in! Morgen weer naar huis.
@Rosje83 die uitslag was gelukkig na een dag of 5 weg, maar de afspraak met 38 weken heb ik geannuleerd . Spannend dat je de datum straks weet! Lijkt mij wel een gek idee, dat je precies weet wanneer je moeder gaat worden @joyce2086 Super!! Gefeliciteerd en lekker genieten! @Diazz Leuk zo’n schilderworkshop! Ik zou mijn vriendinnen alleen meekrijgen als we een naakte vent zouden schilderen . Hier ga ik straks even urine wegbrengen naar de huisarts. Nog steeds veel last van die ‘menstruatiepijn’ en steken in mijn vagina, dus wil toch even een blaasontsteking uitsluiten.. Word er ook best onzeker van, wat is normaal en wanneer kan je beter de vk bellen?
Jaaa! @joyce2086 eibdelijk is ze er! Gefeliciteerd! Klinkt pittig maar ook dat je trots bent (en terecht!) nu lekker uitrusten
Is ook lastig. Dat heb ik ook hoor, wil ook niet voor elk wissewasje bellen. Maar bij mijn Vk zeggen ze steeds: liever 10x te vaak dan 1x te weinig. Edit: ik lees nu pas t stukje over de naakte vent