Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sado, 10 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.259
    6.911
    113
    Vrouw
    Whahaha. Dat moet je nooit doen :roflmao:
    Maar ken het wel hoor. Ik heb nog maar een beperkt aantal shirtjes die passen. Allemaal licht gekleurd :|

mutskuh vindt dit leuk.
  2. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Gefeliciteerd @Star2017 !!

Hier vandaag echt een bagger nacht gevolgd door een bagger dag. Dochter heeft oorontsteking en is dus grotendeels wakker geweest vannacht. Krijsend en in paniek. Vandaag dus verder ook niet te genieten. Man is eerder uit t werk gekomen omdat ik t echt niet meer trok :(
    Dus toen hij thuis was lag zij te slapen en ben ik even stukje gaan wandelen om de auto bij de garage op te halen. Heerlijk hoor even rust om je heen, maar de zon was toch echt iets te sterk. Had na t wandelen hele dikke voeten en handen... :confused: en natuurlijk toen ik terug was was ze poeslief. Terwijl ze de hele ochtend heeft staan ruzie maken, krijsen en huilen. Echt. Peuters, soms kan ik d’r wel achter het behang plakken...

3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.259
    6.911
    113
    Vrouw
    Balen dat je zo'n rotdag hebt :( kan ik me wel indenken als ik dat zo hoor. Hopelijk is je dochter morgen beter tr genieten. Kan je niks doen tegen de oorontsteking?

4. KoosAtillaLuna

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Nou ik ben niet zo van de antibiotica en ze weigert soms PCM te nemen. Ze is zeg maar nogal temperamentvol dus als ze iets in d’r koo heeft heeft ze het nergens anders. En dwingen om PCM te geven, in welke vorm dan ook, gaat echt tegen m’n gevoel in. Ze is bijna 3 dus komt wel op een leeftijd dat ze gevolgen moet leren ervaren. Maar wel beetje jammer als dat ten koste gaat van onze nachtrust :p
    Gelukkig is ze een belabberde slaper dus zijn we wel wat gewend :rolleyes:

5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.259
    6.911
    113
    Vrouw
    Ja kan ik me wel iets bij indenken. Maar wel jammer dat het ten koste gaat van jullie.

6. Wolfmother

Wolfmother Actief lid

16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    Hier ook een peuter 'met een kapotte handleiding'... 2,5j en meneer heeft precies evenveel last van hormonen als de mama... :rolleyes:
    Hier driftbuien, niks goed, niet willen slapen of eten maar op verplaatsing ' Oooh, hij sliep binnen de vijf minuten!' o_O
    Ach ja elke leeftijd heeft zijn charmes, maar soms zit die charme idd ergens onder in de lade denk ik :roflmao:

@Star2017 dikke proficiat!

Voor de dames die aan het aftellen zijn, volgende week is het toch volle maan he ;)!

KoosAtillaLuna vindt dit leuk.
  7. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.898
    2.568
    113
    @Star2017 Gefeliciteerd meid <3 ben benieuwd naar je verhaal en de naam als je er aan toe bent.

@mutskuh Even vraagje aan jou, ik kwam jouw verhaal bij het UWV topic tegen over dat je te weinig inkomen zou krijgen. Hoe is dat afgelopen? ik snap er weinig van namelijk. Ik heb het idee dat ze bij mij alleen mijn loon betalen zonder ORT toeslag (maar was lastig te zien omdat ik in april nog paar dagen vakantie had en ziek was en daar krijg ik wel ORT over) maar UWV rekent met het ORT van afgelopen jaar.

@Lill wat een gave kleur in het slaapkamertje! :)

8. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.898
    2.568
    113
    Oehh ja klopt de 29e zie ik nu! Gaan we daar maar voor dan?!

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.259
    6.911
    113
    Vrouw
    Komen er dan meer baby's?

10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.259
    6.911
    113
    Vrouw
    Thanks :D ik twijfel soms nog wel eens of het niet 'te hard' is.

LizMe vindt dit leuk.
  11. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Super leuk! @spruitjes: GROEN!!!

spruitjes vindt dit leuk.
  12. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Heel mooi geworden. Crea hoor!!

13. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    @KoosAtillaLuna, sterkte en beterschap. Hopelijk vannacht een betere nacht voor jullie.

Dames, wat zijn jullie plannen voor morgen? Ik twijfel dus of we morgen even lekker weggaan naar een park, en dan in de middag thuis zwemmen en de bbq aan. Of naar een strand... of helemaal niet weg... Wat een dilemma's :roflmao:

14. Wolfmother

Wolfmother Actief lid

16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    @Lill
    Ze zeggen dat er tijdens een volle maan meer baby's geboren worden... Is natuurlijk niet bewezen maar er zijn verloskundigen/gyn die zeggen dat zij veeeeel meer werk hebben rond die dagen.

15. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @Diazz ik moet morgen sleutels wegbrengen en tassen inpakken voor de vakantie. De sleutels breng ik weg op de fiets. Verder de kamer van zoontje weer netjes maken.

Diazz vindt dit leuk.
  16. Anonise

Anonise Bekend lid

21 feb 2017
    588
    315
    63
    Gave kamertjes komen er voorbij! Kriig er zin van om ook weer met het kamertje bezig te gaan maar die is toch echt af dus maar begonnen aan het geboortekaartje:) uitgezonderd van de voorkant maak ik m zelf op dus kan lekker knutselen!

@Diazz hier morgen een vol geplande dag.. eerst high tea dan een bbq en daarna nog een feest gelukkig wel veel zitten maar denk dat ik zondag helemaal op ben:oops: nu het zo warm wordt klinkt chillen in de hangmat in de tuin een stuk relaxter:rolleyes:

Diazz en Lill vinden dit leuk.
  17. KoosAtillaLuna

27 jun 2013
    821
    168
    43
    De bevalling van mijn dochter begon idd ook met volle maan. Maar er was toen op de afdeling verloskunde bijna niemand anders haha

Secretangel en Lill vinden dit leuk.
  18. KoosAtillaLuna

27 jun 2013
    821
    168
    43
    @Diazz wij gaan morgen lekker in de tuin beetje spelen met zand en water en smiddags misschien even naar de jaarmarkt int dorp. Maar vooral lekker rustig aan doen :p

Diazz vindt dit leuk.
  19. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.259
    6.911
    113
    Vrouw
    Walrusbbq!!

Ik ga morgenochtend zoals altijd naar mn moeder, dan naar mn paard en de rest vd dag ben ik weer bij mn moeder.
    Dus vooral daar bezig met huishouden en huisdieren schone kooien geven enzo :)

20. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.259
    6.911
    113
    Vrouw
    In een hangmat? Kom je daar nog uit? :p

Deel Deze Pagina