Gefeliciteerd!!! Schuif anders door naar het mama topic. Daar komen we straks allemaal maar is nu nog rustig
Ja. 2e seizoen erdoor aan t jagen in de vrije tijd die ik heb. Normaal zou ik zoiets in 1 dag doen. Whahaha. Oh ja. Ze kwam net om t hoekje kijken Zit nu alweer een ander op schoot. Zo warm! Hoe was jouw dag?
Heerlijke dag gehad. Heb je veel last van de warmte? Het valt hier beneden echt heel erg mee. Boven is t wel warm, maar daar hebben we airco, anders slaap ik niet. Ik hou van de zon en lekkere temperaturen, maar ik moet wel koel slapen.
Ja ik heb sowieso al last van de warmte. Maar mijn moeders huis is heel goed koud te houden. Dus als ik dan vanaf haar thuis kom lijkt t wel een sauna. Maar goed, net even stofgezogen en toen lekker heet gedoucht. Dan lijkt t buiten meteen koeler. Lekker hoor, airco! Ik moet nog steeds een ventilator kopen
Je hebt gewoon nog even staan stofzuigen in je sauna? Wauw, haha. Ventilator is ook heerlijk, zou er echt één aanschaffen. Soms vind ik die fijner dan de airco. Behalve vandaag Misschien straks even alles goed doorluchten?
Staat nog op de to do list. Ik heb alles al open voor zo ver dat kan met de katten maar t koelt vannacht ook niet echt af volgens mij. 18 graden ofzo? En ik.ben zo'n muts die per se een deken over moet om te kunnen slapen
Hier is het ook altijd belachelijk warm in huis. Hebben de hele dag de zon op het huis staan. Momenteel nog 26 graden in huis.. wel een ventilator aan dan is het wel te doen. @Lill hier het hele seizoen er al weer doorgejaagd. Ga straks beginnen aan lucifer volgens mijn schoonzus moet dat ook leuk zijn.
Lucifer. 13 reasons why valt me op 1 of andere manier mee. Het 1e seizoen is gebasseerd op een boek. En dat boek heb ik gelezen, dus ik dacht echt: waarom een 2e seizoen maken? Maar op de 1 of andere manier is t wel vaag intrigerend