Same here. Geen partner om naar door te sturen. Hoewel ze dan alsnog vaak mij moeten hebben 'zoet bloed' noemde mn opa dat altijd Ennuh @LizMe ik zie heus wel dat je van alles zit te liken
Hier geen muggen gelukkig! Hebben vorig jaar overal raamhorren voor gemaakt. Vrijdag toen ik savonds nog lekker buiten zat wel flink te grazen genomen. Enorme bulten op mn benen.. klote beesten. Vandaag weer een warme dag meiden. Gaan jullie nog iets doen? Hier vooral lekker in de Chill modus gok ik zo.
Oooh meiden. Zo te doen met jullie met die hitte!!! Pas goed op jezelf hoor. Veel drinken en weinig doen!! @LizMe wat spannend!!!
Nou met een kleine op schoot zal het ook warm zijn !! Vooral als de kleine alleen bij mama wil liggen. Wij hadden gister een drukke dag . Vandaag een relaxte. Zo klein badje opzetten en vanmiddag formule 1 kijken als ik niet in slaap val (waarschijnlijk wel) Wij hebben ook raam horren. Ideaal ! Van die klik dingen passend bij de nieuwe kunstof kozijnen. Moet alleen nog hoe maken in de luchtroosters.vbest dom dat dat daar niet standaard in zit. Heb je horren, komen ze door het luchtrooster.... @LizMe ik denk aan je ! Vet spannend !
Ja, we plakken lekker ... Gister had hij een heel slechte dag, hele dag huilen, krampen,ongelukkig. We waren beide aan een bad toe eind vd dag
Ik ben nu op stal, vanmiddag brengen mn oom en man van mn nicht een 1 persoons matras bij mij thuis brengen om straks voldoende hoogte te hebben voor de kraamzorg. Want mn bed kan niet op klossen .
Lieve meiden, Als het mag lees ik graag mee met dit topic, maar het lukt me niet om het reageren bij te houden. Daarvoor gaat het me allemaal iets te snel ..sorry !
Ik ga vandaag in de volle zon een voetbalwedstrijd kijken Een vriend kan kampioen worden, anders was ik niet gegaan, maar zie er nu al tegenop
Jeetje, pas je wel op? Ik ben echt een zonaanbidder, maar ga nu niet in uren in de zon liggen, zeker niet zonder verkoeling. In ieder geval goed insmeren en genoeg water meenemen. Sterkte
Ja, ik ga expres al met de auto ipv met de supportersbus, zodat ik gewoon naar huis kan als ik het niet meer trek.
Ik lig al weer in bed.. Zooo moe! Kan me beneden geen houding vinden. Het is 27 graden in huis en in de tuin geen enkel plekje schaduw te vinden. Blegh! *klaagmodus uit.
Wel een ventilator gelukkig die staat nu op standje windhoos aan de rand van mn bed. Normaal hou ik wel van warmte en zon maar mijn lichaam kan het nu niet aan lijkt het wel.