Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sado, 10 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.253
    6.909
    113
    Vrouw
    Oke. Dat snap ik dan wel. Zou ik ook stress van krijge..ik had al semi stress omdat mn hele planning in het honderd liep. Vanavond nog speentjes staan uitkoken. Whahaha.

2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Daar zou ik eerlijk gezegd ook wel stress van hebben. Maar het belangrijkste is er inderdaad. En het komt vast goed!

Ik ga morgen vast de enveloppen voorzien van adressenlabels, en dan zijn we er hier helemaal klaar voor.

3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.253
    6.909
    113
    Vrouw
    Goed bezig. Ik heb nog geen enveloppen, die komen et de kaarten. Maar al wel labels geschreven :D

Zo. Tijd voor bed.
    Hopelijk heeft iedereen een goede nachtrust

4. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @LizMe gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Hopelijk herstellen jullie allebei snel. Ook ik ben erg nieuwsgierig naar haar naam enzo.

@het weer... hier vandaag regelmatig buien waardoor het redelijk te doen was. Maar vind het in de slaapkamer helaas nog steeds erg warm.

Hier begin ik me bijna af te vragen wat voor reuzsbaby ik krijg, want het lijkt wel alleen nog maar baby te zijn. Ze is ook stuk rustiger. Herkenbaar?

5. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Pffff, wat een shitnacht man. Heb echt amper geslapen. Wordt een lange dag vrees ik.

@Secretangel, ze worden steeds rustiger. Ze hebben ook steeds minder ruimte. En wie weet is het wel een voorteken? :)

Secretangel vindt dit leuk.
  6. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Pff hier ook echt een bagger nacht. Dochter werd om half 1 wakker met hoge koorts en was sindsdien aant ijlen. Ik sliep nog niet om half 1 en daarna dus ook niet meer geslapen.

Vanaf 5:15 slaapt ze eindelijk maar mijn lijf is nu wel klaar met liggen en ik kan overdag echt niet slapen.

7. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    @Secretangel hier wordt ie ook steeds rustiger. Of iig zijn het meer schuivende bewegingen dan schoppen enzo.

8. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ook balen. Hopelijk knapt je dochterje snel op. Koorts, vooral met dit weer, is zo niet fijn.
    Mijn dochtertje slaapt tot 09:30 uur, ik zou zo graag nog een paar uur meepakken:rolleyes:

9. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Goeiemorgen! Ik doe mee met de slecht geslapen club !
    Raam open zorgt ervoor dat ik heel licht slaap en volgens mij heb ik alleen maar oppervlakkig geslapen en daardoor veel gedroomd.

Gisteravond heeft ml de box nog opgezet ! Moesten ook even wat meubels verschuiven maar blij mee! Dan is het weer een stukje echter ofzo. Ik ben tenslotte al 35 weken. Over 3 weken was onze dochter er al !
    Kom ik net beneden, ligt de hond er in..... Schurk !

mamaloe250 vindt dit leuk.
  10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.253
    6.909
    113
    Vrouw
    Hahaha. Oke dat vind ik wel een beetje grappig. Wat voor hond heb je?

Hier gelukkig wel een oke nacht gehad :) niet geweldig maar ook niet dramatisch.
    Van mn zwangerschapscursus weer iemand bevallen. Ze zou eigenlijk pas een week na me zijn uitgerekend. Dus zo zie je maar weer. Niks van te zeggen.

11. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Haha:roflmao: Zie ‘m al liggen. Die heeft vast een betere nacht gehad dan jij.

spruitjes vindt dit leuk.
  12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.253
    6.909
    113
    Vrouw
    Ik zie echt zon joekel van een hond erin liggen in mn hoofd :roflmao:

13. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Bij m'n dochter had ik Dr al een dag in m'n armen op jou termijn !!!! Terwijl ik overtuigd was om overtijd te gaan!

Wij hebben 2 Shiba inus. Ziet er helemaal uit als een vos. Enig verschil is een krulstaart. Ook het formaat ervan en ze zijn zo soepel en lenig als poezen

Zal straks een betere foto maken

Bijgevoegde bestanden:

Lill vindt dit leuk.
  14. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Op vakantie
    (Bladert even tussen de miljoen foto's terwijl ik uit bed moet..)

Bijgevoegde bestanden:

Secretangel, indy90 en Lill vinden dit leuk.
  15. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Hier ook geen geweldige nacht. Lag gisteren in bed toen ik me bedacht dat ik geen antagel had genomen. Dat heb ik geweten, om half 1 wakker met weer extreme zuurbranden en zuur wat omhoog kwam. Zo naar is dat. Alsnog antagel genomen en daarna elk uur wakker geworden omdat ik moest plassen. Om half 4 begon zoon weer met vreselijk hoesten, hij sliep door. Ik niet. En om half 6 moest ik heel nodig plassen. Daarna was zoon helaas wakker. Verder is het nog stil hier.

16. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.253
    6.909
    113
    Vrouw

Jaaa dat ras ken ik :D zijn zo leuk ^^ ze lijken inderdaad wat op vosjes. Of mini akita's.
    Aaah, die past wel in de box inderdaad

17. itsann

itsann Actief lid

20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Slecht slapen club? Present! :rolleyes:
    Pff wat een hitte weer vannacht. Heb er overdag totaal geen last van, maar ‘s nachts blijkbaar wel en dan lig ik ook nog eens op dat verschrikkelijke kraak plastic matje onder het hoeslaken. Dreef nog net m’n bed niet uit... o_O

18. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    We hadden dus eigenlijk met zijn allen moeten verzamelen vannacht?! Had het een stuk dragelijker gemaakt :thumup:
    Luisteren naar een snurkende man, die echt prinsheerlijk ligt te zagen en slapen, is niet zo fijn voor je humeur, haha.

19. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik zou dat kraakmatje lekker weghalen en een waterdichte molton halen bij de Action. Ligt echt veel fijn, zeker met deze warmte.

itsann vindt dit leuk.
  20. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Haha @Diazz hier een slapende peuter, maar dat is dan weer schattig ofzo ❤️

Deel Deze Pagina